Re: Sims 3 launcher werkt niet

door RealSimmor0
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Re: Sims 3 launcher werkt niet

★★★★★ Expert
Wacht tot het spel helemaal is gedownload en geïnstalleerd, anders kunnen er toch nog problemen verschijnen, @JoyceV95.

Heb je nadat dat je volgens de stappen hoe je de spellen dient te verplaatsen ook de cache van de Origin cliënt leeggemaakt en gecontroleerd dat de nieuwe locatie goed is ingesteld?
Zo nodig zal je deze spellen ook eens laten repareren via de Origin cliënt.
Mogelijk dien je ook de Origin cliënt helemaal te verwijderen en opnieuw te installeren op de andere harde schijf, dat kan wel eens helpen in bepaalde gevallen.

Foutmelding 327682:12 heeft vaak te maken met ontbrekende rechten en/of niet bereikbare locaties.
Zorg ervoor dat je aangemeld bent met een Windows 10 gebruikersaccount met Administrator rechten, dat is nodig voor het installeren van software en de meeste wijzigingen kunnen maken bij je computer.
Je zal alle overige en onnodige openstaande software helemaal eens moeten afsluiten, want deze kunnen zorgen voor problemen.
Altijd eigenlijk een bekabelde internetverbinding gebruiken.
De "Gebruikersaccountbeheer" en beveiligingssoftware (tijdelijk) uitschakelen.


Het snel plaatsen van meerdere reacties kan je beter vermijden. Je kan de reactie nog bewerken als je nog iets wilt toevoegen.
Schermafdrukken kan je beter als afbeeldingsbestandstypen opslaan en dan als bijlagen toevoegen bij je reactie hier.


Groetjes.
Bericht 11 van 14 (287 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Sims 3 launcher werkt niet

★★ Novice

Alles wat gezegd is meerdere malen geprobeerd zonder resultaat. Ik geef het op. 

Bericht 12 van 14 (274 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Sims 3 launcher werkt niet

Champion

Hey @JoyceV95,

 

Sorry voor de wat latere reactie! 

Op de bijlage die je meestuurde zie ik twee schermopnames die in een document zijn samengevoegd. Op de onderste foto zie ik dat je De Sims 4 al probeert te spelen nog voordat alles is gedownload. Dat kan voor haperingen en problemen zorgen. Waarschijnlijk krijg je daarom ook de foutcode te zien. De foutcode 327682:12 ontstaat meestal als er een probleem is met de verbinding. het kan zijn dat er meerdere onderdelen gelijktijdig gebruik willen maken van de beperkte bandbreedte in de modem of router. Van hieruit kan ik niet beoordelen hoeveel bit jouw internetverbinding is en of er gelijktijdig meerdere gebruikers zijn. 

 

Misschien dat je kunt in de downloadmanager kunt controleren met welke snelheid er hoeveel data wordt verplaatst. Als jouw spel (spellen), zoals ik uit de foto kan opmaken, meer(dere) onderdelen moet downloaden dan zal je echt even moeten wachten totdat alles is voltooid. Afhankelijk van de verbinding die je hebt kan dat enkele minuten tot een uur of meer duren. 

 

Als dat allemaal niet werkt dan kan je ook nog eens kijken in de informatie die ik heb opgezocht. De reactie die je in de link ziet is van EA_Darko en dateert van September 2020.: Re: origin error code 327682:12 - Pagina 7 - Answer HQ (ea.com)  Als je hulp nodig hebt met de vertaling hiervan, laat het dan even weten.

 

Hopelijk heb je hier wat aan. Fingers crossed

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 13 van 14 (273 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Sims 3 launcher werkt niet

★★★★★ Expert
Kan je het eens proberen met een andere computer, @JoyceV95?

Groetjes.
Bericht 14 van 14 (265 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help