Re: Fifa 18 coins verwijderd/gehackt

door EA_Jason
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geaccepteerde oplossing

Fifa 18 coins verwijderd/gehackt

★★★ Newbie

hallo ea-sports,

 

de afgelopen 2 week ben ik niet actief geweest op mijn fifa account i.v.m examens omdat ik zag dat het tots premier league uit was en ik nog rond de 200k op mijn account had toen ik voor het laatst er op had gekeken wou ik kijken als er iets van een tots sbc voor de premier league was. toen ik mijn fut account opende stond er dat al mijn geld van mijn account verwijderd was omdat jullie denken dat ik aan het overzetten van geld doe zelf denk ik dat jullie deze gedachten hebben doordat ik veel van team heb gewisseld en spelers met hoge bedragen in mijn team heb gebruikt die ik altijd zo hoog mogelijk heb aangeboden waardoor ik niet te veel verlies zou maken door de ea belasting die er van afgaat ook heb ik een aardig goed fifa team bij elkaar gespaard met icons en zou daarom niet het risico nemen om mijn fifa 18 account te laten verwijderen door jullie wat gelukkig niet is gebeurd(tot mijn verbazing zag ik ook dat ik tots fabinho en tots bender in mijn team had waardoor ik denk dat iemand anders op mijn fifa account heeft gezeten ook omdat ik altijd rare sms'jes krijg uit rusland met een verificatiecode om in te loggen). ik hoop dat ik mijn coins nog zou kunnen terug krijgen op mijn account waardoor ik nog kan genieten van het tots. 

 

mvg,

jeen metus

Bericht 1 van 2 (847 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Geaccepteerde oplossing
Highlighted

Re: Fifa 18 coins verwijderd/gehackt

EA SPORTS FC Team

Hallo @jeen_metus010,

 

Bedankt voor jouw uitgebreide uitleg!

 

Doordat je het probleem in zoveel detail hebt uitgelegd kan ik je aanraden om twee dingen te doen:

 

1. Wanneer je denkt dat er iemand anders op jouw account zit, is het belangrijk dat je direct contact opneemt met onze helpdesk. Ze kunnen controleren of er iemand anders op jouw account zit en je helpen met het terugkrijgen en beveiligen van jouw account.

 

- Nederland: 020 80 83 219 (lokaal tarief)
- België: 02 808 4590 (lokaal tarief)


Of stel een terugbelverzoek in via https://help.ea.com/nl/contact-us/

 

2. Mocht je denken dat de sanctie onterecht was kan je dit laten controleren door ons Terms of Service team. Dit team is er specifiek voor om dit soort gevallen te onderzoeken om te zien of de sanctie terecht was.

 

Via deze link kan je een formulier invullen en het onderzoek starten. 

Jason.png

In thread bekijken

Bericht 2 van 2 (867 Weergaven)

Alle reacties
Highlighted

Re: Fifa 18 coins verwijderd/gehackt

EA SPORTS FC Team

Hallo @jeen_metus010,

 

Bedankt voor jouw uitgebreide uitleg!

 

Doordat je het probleem in zoveel detail hebt uitgelegd kan ik je aanraden om twee dingen te doen:

 

1. Wanneer je denkt dat er iemand anders op jouw account zit, is het belangrijk dat je direct contact opneemt met onze helpdesk. Ze kunnen controleren of er iemand anders op jouw account zit en je helpen met het terugkrijgen en beveiligen van jouw account.

 

- Nederland: 020 80 83 219 (lokaal tarief)
- België: 02 808 4590 (lokaal tarief)


Of stel een terugbelverzoek in via https://help.ea.com/nl/contact-us/

 

2. Mocht je denken dat de sanctie onterecht was kan je dit laten controleren door ons Terms of Service team. Dit team is er specifiek voor om dit soort gevallen te onderzoeken om te zien of de sanctie terecht was.

 

Via deze link kan je een formulier invullen en het onderzoek starten. 

Jason.png
Bericht 2 van 2 (868 Weergaven)

fifa-20-promo-splash

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

fifa-20-promo-splash-2

Je FIFA-account beveiligen

Schakel aanmeldingsverificatie in voor toegang tot de FUT-webapp en de Companion-app en om je informatie te beveiligen.

Bekijk meer op EA Help