FIFA12 vraagt om validatie en laat mij niet spelen

door Conelano
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

FIFA12 vraagt om validatie en laat mij niet spelen

★ Novice

Al jaren heb ik FIFA 12 op mijn laptop staan, om zelf te kunnen bewerken. Tot nu toe heeft het opstarten van FIFA 12 altijd gewerkt. Tot vanavond.
Bij het klikken op de Start-knop om het spel te starten krijg ik ineens onderstaande foutmelding te zien. "We konden FIFA 12 niet met de opgegeven EA-account activeren. Zoek rustig de productsleutel op en activeer het spel op deze computer met je EA-account".

Als ik de productsleutel in wil voeren krijg ik de meldingen uit de screenshots te zien (ik zou geen 'internet' hebben, ik krijg het invoerveld voor de code niet te zien).
Als ik mij aanmeld met mijn EA-account word ik teruggestuurd naar het validatiescherm en moet ik alsnog de productsleutel invoeren. 
Ik vind het vreemd dat ik mij na al die jaren moet valideren voor een spel wat niet eens meer gebruik maakt van een internetverbinding. 
Wie kan mij helpen?

Bericht 1 van 1 (63 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

fifa-20-promo-splash

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

fifa-20-promo-splash-2

Je FIFA-account beveiligen

Schakel aanmeldingsverificatie in voor toegang tot de FUT-webapp en de Companion-app en om je informatie te beveiligen.

Bekijk meer op EA Help