Re: Beoordeling bug in speler carrière

door Polar9Bear
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geaccepteerde oplossing

Beoordeling bug in speler carrière

★★ Novice

Product: FIFA 21
Platform:PC
Wat is het model van jouw systeem? PC
Wat is het AMD- of Nvidia Modelnummer van jouw videokaart? -
Voer de grote van het geheugen in GB in -
Wat is jouw gamertag/PSN ID?
In welk speltype gebeurde dit? Carrière
In welk deel van het speltype? Speltype carrière - speler
Hoe vaak vindt de bug plaats? 100%
Hoe kunnen wij de bug zelf vinden? ?
Wat gebeurt er? In de speler carrière, wanneer je gewisseld wordt (als je als enkel je eigen speler speelt) dan gaat je beoordeling naar NVT. Dus stel je hebt een beoordeling van 10,0 en je wordt in de 85ste minuut gewisseld dan staat er bij beoordeling NVT en gaat de gemiddelde beoordeling in het seizoen en dus ook je vorm niet omhoog.
Wat zou er eigenlijk moeten gebeuren? Je zou een cijfer moeten krijgen als beoordeling nadat je gewisseld bent.

In foto een zie je de score net voor de wissel (beoordeling een 10) en in foto 2 de beoordeling na de wedstrijd (NVT).

Bericht 1 van 14 (877 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Geaccepteerde oplossing

Re: Beoordeling bug in speler carrière

EA SPORTS FC Team

Bedankt voor de voorbeelden iedereen, ik heb het doorgegeven aan het game team.

Jason.png

In thread bekijken

Bericht 7 van 14 (782 Weergaven)

Alle reacties

Re: Beoordeling bug in speler carrière

EA SPORTS FC Team

Hey @bor-ing1996,

 

Bedankt voor de informatie, als ik het goed begrijp komt dit dus altijd voor?

Jason.png
Bericht 2 van 14 (854 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Beoordeling bug in speler carrière

★★ Novice
@EA_Jason Voor zover ik heb gemerkt wel ja.
Bericht 3 van 14 (847 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Beoordeling bug in speler carrière

★★★★★ Novice

Klopt, dit heb ik ook. Alles wordt alleen geregistreerd als je de hele wedstrijd afmaakt. Ook het aantal gespeelde wedstrijden telt hij niet op. Dit is als je met het hele team speelt. Ik weet niet of het zo is als je met alleen de speler speelt die je bent. 

Bericht 4 van 14 (825 Weergaven)

Re: Beoordeling bug in speler carrière

★★ Novice

Bij komen er geen statistieken na een match in spelers carrière, geen aantal doelpunten, assists en er komt ook niet hoeveel matchen ik heb gespeeld. Dit wordt zeer wisselvallig weergegeven. Bijvoorbeeld na 10 match staat er 3 gespeelde wedstrijden en 2 doelpunten,0 assists terwijl dit veel meer zou moeten zijn ...  dit vind ik persoonlijk zeer irritant want je hebt geen overzicht meer

Bericht 5 van 14 (818 Weergaven)

Re: Beoordeling bug in speler carrière

★★★★★ Newbie

Dit is precies hetzelfde waar ik ook tegen aanloop, telkens de doelen niet behalen omdat de assists etc niet getelt worden...

 

Komt hier een update oid voor? 

Bericht 6 van 14 (812 Weergaven)

Re: Beoordeling bug in speler carrière

EA SPORTS FC Team

Bedankt voor de voorbeelden iedereen, ik heb het doorgegeven aan het game team.

Jason.png
Bericht 7 van 14 (783 Weergaven)

Re: Beoordeling bug in speler carrière

★★★ Newbie

@bor-ing1996  schreef:

Product: FIFA 21
Platform:PC
Wat is het model van jouw systeem? PC
Wat is het AMD- of Nvidia Modelnummer van jouw videokaart? -
Voer de grote van het geheugen in GB in -
Wat is jouw gamertag/PSN ID?
In welk speltype gebeurde dit? Carrière
In welk deel van het speltype? Speltype carrière - speler
Hoe vaak vindt de bug plaats? 100%
Hoe kunnen wij de bug zelf vinden? ?
Wat gebeurt er? In de speler carrière, wanneer je gewisseld wordt (als je als enkel je eigen speler speelt) dan gaat je beoordeling naar NVT. Dus stel je hebt een beoordeling van 10,0 en je wordt in de 85ste minuut gewisseld dan staat er bij beoordeling NVT en gaat de gemiddelde beoordeling in het seizoen en dus ook je vorm niet omhoog.
Wat zou er eigenlijk moeten gebeuren? Je zou een cijfer moeten krijgen als beoordeling nadat je gewisseld bent.

In foto een zie je de score net voor de wissel (beoordeling een 10) en in foto 2 de beoordeling na de wedstrijd (NVT).



Waarom wordt dit niet opgelost?

Bericht 8 van 14 (729 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos
Highlighted

Re: Beoordeling bug in speler carrière

Bericht 9 van 14 (718 Weergaven)

Re: Beoordeling bug in speler carrière

★★ Novice

Best @EA_Jason,
Opmerkelijk dat dit onderwerp gemarkeerd is als "opgelost" terwijl er sinds oktober niks is opgelost. Het probleem bestaat nog steeds en maakt het spelen van het speltype speler carrière onmogelijk. Ik heb de volle prijs betaald voor het spel en het zou fijn zijn als ik dan ook een werkend spel krijg. Ik begrijp dat er wat fouten in kunnen zitten maar dit is ogenschijnlijk niet een moeilijk te verhelpen probleem. Toch is het 2,5 maand na de release date nog steeds niet opgelost. Ik hoop dat EA hier alsnog snel naar kan kijken zodat het spel toch nog gaat werken zoals het hoort.

Bericht 10 van 14 (715 Weergaven)

fifa-20-promo-splash

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

fifa-20-promo-splash-2

Je FIFA-account beveiligen

Schakel aanmeldingsverificatie in voor toegang tot de FUT-webapp en de Companion-app en om je informatie te beveiligen.

Bekijk meer op EA Help