Re: Sims 3 Middeleeuwen foutmelding

door RealSimmor0
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Sims 3 Middeleeuwen foutmelding

★★★ Newbie

Hoi,

 

Ik heb net de Sims 3 Middeleeuwen (Limited Edition + Piraten en Adel) gedownload (Macbook Pro), maar als ik hem wil opstarten krijg ik de volgende foutmelding:

 

"De initialisatie van de service is mislukt (0x039e847)"

 

Ik heb de caches verwijderd, en de gehele Sims3 map op mijn bureaublad gezet. Ik heb het spel ook al 'gerepareerd' (via Origin), maar het baat allemaal niet. Weet iemand of ik hier überhaupt iets aan kan doen of was dit een miskoop? Standard smile

Bericht 1 van 2 (146 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Sims 3 Middeleeuwen foutmelding

[ Bewerkt ]
★★★★★ Expert


Hallo @lisahelleman,

Welke versie van je besturingssysteem gebruik je? Dat kan je zo terugvinden.

Mee rekening houden dat dit spel niet zal werken op versie 10.15.x (Catalina), omdat deze versie geen ondersteuning meer bied voor 32-bits software.

Heb je dit spel gekocht via Origin of via een winkel?

Heb je het spel gedownload en geïnstalleerd via de Origin cliënt?
Start met de cache van de Origin cliënt leegmaken.
Hernoem de juiste map van dit spel, die in je Documenten\Electronic Arts\ staat.
Repareer het spel via je spelbibliotheek van de Origin cliënt, door er rechts op te klikken en Repareren optie kiezen.

Heb je de juiste map hernoemd of verplaatst, die in je Documenten\Electronic Arts\ staat? Bij meerdere mappen die Sims 3 of Sims3 als naam hebben, kan je beter ook eens hernoemen.

Meestal zou het verwijderen van de bestanden die eindigen met Cache.package, het probleem al kunnen oplossen.
Dit soort bestanden kan je terugvinden in je Documenten\Electronic Arts\De Sims 3\ en in de Thumbnails map.

Nagaan dat je platform wel helemaal is bijgewerkt, inclusief alle nog beschikbare updates voor je besturingssysteem en stuurprogramma's bijwerken. Denk eraan om je platform hierna opnieuw te starten.


Verwijderd het spel eens helemaal. Vergeet niet om eerst een reservekopie te maken van je spelvoortgang.
Download en installeer alleen het basisspel. Test dan of het spel wel start.


Zorg er voor dat je geen software hebt draaien die de installatie van het spel, als de werking van de Origin cliënt en het spel kunnen tegenhouden / tegenwerken.
Controleer of je wel over de juiste rechten / toestemmingen beschikt, zodat de programma's mogen werken in jouw mappen.
Mogelijk dien je beveiligingssoftware (tijdelijk) uit te schakelen, als bepaalde beveiligingsinstellingen aanpassen.

Een nieuwe gebruikersaccount met Administrator rechten maken, je daarmee aanmelden en het nogmaals gaan proberen.


Laat je nog iets weten?

Groetjes.


Bericht 2 van 2 (133 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help