battlefield 2042 keyboard lag

door Cro-x-73
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geaccepteerde oplossing

battlefield 2042 keyboard lag

★★★★★ Apprentice

Product: Battlefield 2042
Platform:PC
Wat is het model van jouw systeem? PC
Wat is het AMD- of Nvidia Modelnummer van jouw videokaart? RTX-3070ti
Voer de grote van het geheugen in GB in 32Gb
Gebruik je software met een overlay? Nee
In welk deel van het spel komt het probleem voor? Multiplayer
In welk deel van het speltype? Conquest
Selecteer jouw regio Europa
Op welke server gebeurde dit? Alle
Wanneer gebeurde dit? (dd.mm.jj uu:mm) 28.09.22
Omschrijf kort je bug: Mijn keyboard reageert met lag tijdens het spelen na laatste update.
Hoe vaak vindt de bug plaats? 100%
Hoe kunnen wij de bug zelf vinden? Geen idee?
Wat gebeurt er? Het lijkt alsof de toetsaanslagen later doorkomen waardoor je blijft lopen of springen.
Wat zou er eigenlijk moeten gebeuren? Geen keyboard lag.

Mijn keyboard reageert met lag tijdens het spelen na laatste update. Spel herstellen werkt niet en opnieuw installeren ook niet. Keyboard werkt wel op BF5 of ander games zonder lag.

Bericht 1 van 14 (834 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Geaccepteerde oplossing

Re: battlefield 2042 keyboard lag

Community Manager
Hey @Cro-x-73,

Oké, dankje voor de info. Dan vermoed ik dat het te maken heeft met een probleem wat de teams al aan het onderzoeken zijn. Hier hebben we op het EN forum al een topic over: https://answers.ea.com/t5/Technical-Issues/Season-3-CPU-Issue/td-p/12072755.
EA_LeeuwAHQ

In thread bekijken

Bericht 7 van 14 (792 Weergaven)

Alle reacties

Re: battlefield 2042 keyboard lag

[ Bewerkt ]
★★★ Guide

@Cro-x-73goedemorgen. Afhankelijk van je merk keyboard kijk dan even of je ook de laatste drivers van je GXT 881 Gaming Keyboard hebt. Misschien is het dat wel??Wat eventueel ook nog kan is het config file in documenten van bf2042 verwijderen het nadeel daarvan is dat je al je instellingen opnieuw zult moeten aanpassen. Maar maak er wel een copy van zodat je die eventueel kunt terug zetten als het niet de oplossing is voor je keyboard. Maar dat zou ik als laatste doen. En wacht misschien ook nog op een tip van de Leeuw die heeft misschien nog wel een andere oplossing. En anders misschien de moeite waard om gewoon ff een standaard keyboard aan te sluiten om te kijken of je dat daar ook bij hebt.

Bericht 2 van 14 (827 Weergaven)

Re: battlefield 2042 keyboard lag

Community Manager
Hey @Cro-x-73,

Goedemorgen!

Vraagje; merk je toevallig ook dat je CPU constant op 100% gebruik zit?
EA_LeeuwAHQ
Bericht 3 van 14 (823 Weergaven)

Re: battlefield 2042 keyboard lag

[ Bewerkt ]
★★★★★ Apprentice

Ja, de CPU blijft op 100% draaien, het spel staat grafisch ook niet volledig open omdat ik graag een goede fps heb.

Bericht 4 van 14 (806 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: battlefield 2042 keyboard lag

★★★★★ Apprentice

Drivers gaming keyboard up to date. Config file verwijderd en probleem nog steeds aanwezig.

Bericht 5 van 14 (804 Weergaven)

Re: battlefield 2042 keyboard lag

★★★ Guide
@Cro-x-73 heb je al een ander keyboard gebruikt?? misschien is het het keyboard wel. waar iets in fout gaat!
Bericht 6 van 14 (796 Weergaven)

Re: battlefield 2042 keyboard lag

Community Manager
Hey @Cro-x-73,

Oké, dankje voor de info. Dan vermoed ik dat het te maken heeft met een probleem wat de teams al aan het onderzoeken zijn. Hier hebben we op het EN forum al een topic over: https://answers.ea.com/t5/Technical-Issues/Season-3-CPU-Issue/td-p/12072755.
EA_LeeuwAHQ
Bericht 7 van 14 (793 Weergaven)

Re: battlefield 2042 keyboard lag

★★★★★ Apprentice

Blijkt inderdaad met 100% CPU bezetting te maken te hebben. Heb een user.cfg file gemaakt zoals vermeld en 2 threads uitgeschakeld en nu heb ik geen keyboard lag meer. Straffer nog is mijn fps met 20 naar boven gegaan. Is net als het ontbreken van een frame limiter in de menu een basis programmatie fout. Dankjewel voor de hulp.

Bericht 8 van 14 (777 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: battlefield 2042 keyboard lag

Community Manager
@Cro-x-73, ik vermoed dat het probleem wel wat gecompliceerder is dan men denkt, helaas. Maar de teams zijn er in ieder geval van op de hoogte en er wordt gewerkt aan een fix!
EA_LeeuwAHQ
Bericht 9 van 14 (769 Weergaven)

Re: battlefield 2042 keyboard lag

★★★★★ Apprentice

Zou kunnen, ben ook geen professionele programmeur. Hopelijk krijgen ze het snel in orde, het doet de reputatie geen deugd op dit moment. Zeker het gebrek aan duidelijke communicatie, even op de inlogscherm tonen dat eraan gewerkt wordt zou leuk zijn. Nu zijn er mensen gefrustreerd omdat ze niet kunnen spelen terwijl er dubbel XP is. Enfin, met wat handigheid is er dus wel een tijdelijke oplossing. Nogmaals bedankt voor de hulp.

Bericht 10 van 14 (760 Weergaven)

ea-promo

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help