digiborden

door Gucio2981
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Re: Wie heeft er nieuwe Sims ideeën

★★★★ Novice

Mijn nieuw idee is om antennes toe te voegen aan het spel: schotelantennes voor satelliet ontvangst, grote radiotelescopen voor in de woestijn, lange yagi-antennes voor op het dak, basisantennes voor zendamateurs en discone antennes voor safari's. Ook CB-apparatuur voor binnenshuis lijkt me prachtig.

Bericht 21 van 29 (232 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Wie heeft er nieuwe Sims ideeën

Champion

Hey @Rrerrrp,

 

Een leuk idee maar veel van de antennes die jij noemt zijn al te vinden in De Sims 4. Het is wel een beetje afhankelijk van de uitbreidingspakketten die je al dan niet hebt. Soms zal je er wat beter naar moeten zoeken. 

 

De grote radio telescopen worden door de wetenschappers gebruikt in 'Aan  het Werk'. Kleinere varianten ervan kan je op het dak van je eigen Sims-huis plaatsen om met buitenaardsen te communiceren.

Als jouw Sim de geheim-agenten-carrière kiest dan kunnen ze gebruik maken van de antennes voor zendamateurs. Voor de baan astronaut is er een bureau met allerlei ontvangst apparatuur. 

Alleen de discone antennes missen nog.  

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 22 van 29 (212 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Wie heeft er nieuwe Sims ideeën

[ Bewerkt ]
★★★★ Novice

Aan het werk heb ik, en er is inderdaad één prachtige schotelantenne bij te vinden. Die antenne van een astronaut of spion die ben ik nog niet tegengekomen. Dat zal wel een piepklein sprietje zijn.

Ik mis echter een levensechte harkantenne, een 5 meter lange 27MC spriet, staafantennes en logaritmisch-periodieke antennes (logpers). Met name de yagi-uda-antennes zijn er in vele varianten, en dus de discone antennes in diverse varianten. En circulaire dipolen. En wat dacht je van een helixantenne?

Maar de enige 'volwassen' antenne die ik tegen ben gekomen is dus die schotelantenne voor tegen de muur. Een radarantenne zoals op schepen is ook een prachtige antenne. Misschien nog met een mooi biep-biep geluidje erbij.

Bericht 23 van 29 (194 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Wie heeft er nieuwe Sims ideeën

★ Guide

mijn wens/idee zou zijn: nieuwe banen voor de Sims... de lijst die we nu hebben begint een beetje saai te worden... 

Bericht 24 van 29 (179 Weergaven)

Re: Wie heeft er nieuwe Sims ideeën

★★★★ Novice

Dat vind ik ook. En het beroep antenneinstallateur kan er dan ook misschien bij Wink

Bericht 25 van 29 (163 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Wie heeft er nieuwe Sims ideeën

Champion

Hey @Sabouma,

 

Ik was iets te druk met andere zaken maar ik ben het zeker met je eens dat er wel nieuwe andere banen mogen komen. Denk je dan aan een uitbreiding van 'Aan het Werk' (en voor een deel Sulani) waar je met je Sim mee kunt of de standaard rabbit-hole-banen? Van die laatste zijn er naar mijn idee wel genoeg. En heb je ook ideeën voor nieuwe banen? Ik ben benieuwd en hoop dat we dit ook kunnen doorgeven aan het Sims Team. ( @EA_QueenBee )

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 26 van 29 (123 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Wie heeft er nieuwe Sims ideeën

★★ Guide

Wat mij een leuke baan om met de sims mee te gaan lijkt is leraar. En dan zowel van de basisschool als de middelbare school.

Bericht 27 van 29 (118 Weergaven)

Re: Wie heeft er nieuwe Sims ideeën

★ Guide

Nee, geen banen waar we mee kunnen gaan met de sim, die vind ik frustrerend. Liever de gewone waarbij men zelf naar het werk gaat en na een X aantal uren weer thuis is. 

 

Voorstellen heb ik zo gauw niet. Ik heb nog wel een opmerking voor @Lotje1981 : we hebben toch al de carrièretak van docent?

Bericht 28 van 29 (101 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

digiborden

★★ Novice

Hallo er kwam laatst een idee in mij op wat als er digiborden in middelbarenscholen, universiteit en ziekenhuizen zullen zijn in de sims 4. want die whiteboarden zijn best wel saai

 

bijvoorbeeld dat je een digibord hebt en een projector zoals een smartboard vb: zie download.jpeg

of dat het een interactief whiteboard is zoals dit vb: download Soccer ball.jpeg.

 

het zou super leuk zijn als dit wordt doorgevoert

 

Bericht 29 van 29 (74 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help