Re: Crystal Creations moeilijkheden

door atreya33
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Crystal Creations moeilijkheden

★★★ Novice

Waarom een pack over kristallen als je spel en het vinden van kristalen zo moeilijk gaat.

Je vind alleen af en toe een kristal als je ergens komt voor de eerste keer.

Wil je op die plaatsen weer kristallen vinden moet je op die plekken blijven slapen voor dat er nieuwe kristallen komen.

Doe je dat niet komen er in heel het spel geen nieuwe kristallen meer terug.

Alleen op de plaats waar je woont komen er nieuwe kristallen enkele maar.

Waarom komen ze daar wel terug omdat je daar slaapt.

EA heeft daar na zoveel jaren niets aan gedaan.

Ik heb dit al jaren als bug of fout aangegeven.

Maar het zit schijnbaar in de Sims 4 dat dat niet kan.

Er zijn nu 3 nieuwe kristallen toe gevoegd eer je die gevonden hebt gaan er jaren overheen.

Dit geld ook voor de planten daar is het ook zo.

En de planten die je zelf plant verdwijnen zo maar opeens en moet je weer een tijd wachten tot ze weer vruchtdragen.

Ook het opwarderen van de planten gaat ook niet zoals het moet.

Dus EA kijk eens beter naar de Sims 4

 

 

 

Bericht 1 van 3 (125 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Crystal Creations moeilijkheden

[ Bewerkt ]
★★ Guide

@Adri1949Ik ben bang dat je en jouw sims toch meer geduld moeten hebben voor ze weer kunnen graven naar kristallen. Het nieuwe accessoire pakket met de kristal creaties komt trouwens pas aanstaande donderdag uit.

 

Als je toch je kristallen snel wilt hebben kan je ook altijd de cheat bb.showhiddenobjects  gebruiken. Natuurlijk moet je eerst de testingcheats on invullen. Nadat je met control +C het cheatbalkje hebt geopend. Eenmaal ingevuld kan je in de koopmodus de content categorie debug de krisallen kopen die je hebben wilt.

Bericht 2 van 3 (109 Weergaven)

Re: Crystal Creations moeilijkheden

★★★ Guide

Mijn ervaring is dat de kristallen na enkele uren terug komen. Het park in oasis springs heeft meestal wel enkele stenen per bezoek.

 

Met het nieuwe pack kan je trouwens ook kristallen kopen op de werkbank die met het pack komt.

 

Het is ook mogelijk om kristallen te kopen aan de computer (ik weet niet of dit base game is of een pack nodig heeft). In de wereld van de toversims kan je er ook kopen.

 

Wat betreft de planten: er komen alleen nieuwe vruchten/bloemen om 5 uur 's ochtends in de buurt waar jouw sim zich op dat moment bevindt.

Bericht 3 van 3 (80 Weergaven)

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help