Game does not get saved

door PrimeTinus
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geaccepteerde oplossing

Game does not get saved

[ Bewerkt ]
★★ Novice

My Star Wars Squadrons progress does not get saved, I've played through the intro multiple times already but nothing is saved. Not even the controller settings...

Bericht 1 van 4 (1.079 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Geaccepteerde oplossing

Re: Game does not get saved

★★ Novice

Nee ik had dat allemaal al geprobeerd natuurlijk. Geen enkele origin game sloeg iets op...Ik heb mijn documenten in het geheel moeten verplaatsen naar een andere map. Mega irritant. maar het werkt nu wel weer

In thread bekijken

Bericht 3 van 4 (1.058 Weergaven)

Alle reacties

Re: Game does not get saved

Community Manager (retired)
Hey @PrimeTinus,

Sorry om te horen dat Squadrons niet werkt zoals het zou moeten bij jou en niks op wilt slaan. Kun je voor mij kijken of één van de stappen zoals besproken op https://answers.ea.com/t5/Technical-Issues/Star-Wars-Squadrons-doesn-t-save-Steam/td-p/9540752 helpen?

- EA_Neil
Neil.png
Bericht 2 van 4 (1.061 Weergaven)

Re: Game does not get saved

★★ Novice

Nee ik had dat allemaal al geprobeerd natuurlijk. Geen enkele origin game sloeg iets op...Ik heb mijn documenten in het geheel moeten verplaatsen naar een andere map. Mega irritant. maar het werkt nu wel weer

Bericht 3 van 4 (1.059 Weergaven)

Re: Game does not get saved

Community Manager (retired)
@PrimeTinus,

Blij om te horen dat dat de oplossing was. Stonden de documenten toevallig op een digitale opslag zoals OneDrive of externe harde schijf?

- EA_Neil
Neil.png
Bericht 4 van 4 (1.050 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

ea-promo

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help