sims 4 origin kan niet opstarten

door tantebritt
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

sims 4 origin kan niet opstarten

★★★ Newbie

Als ik Origin probeer te openen zegt het "het programma Origin kan niet worden geopend, omdat de schijf met het programma is verwijderd" dus kan ik al een hele tijd geen sims meer spelen. En als je contact wil op nemen zijn ze heel moeilijk bereikbaar. Dus weet iemand hoe je dit probleem moet oplossen en de schijf weer terug krijgen. 

Bericht 1 van 3 (533 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: sims 4 origin kan niet opstarten

★★★★★ Expert
Je hebt de Origin cliënt nodig om de spellen van Origin kunnen gebruiken, @tantebritt.
Wanneer je dus de Origin cliënt hebt verwijderd kan je geen spellen van Origin en bijhorende zaken meer gebruiken, tot je weer de Origin cliënt opnieuw gaat installeren.

De cache van de Origin cliënt eens leegmaken, zie hiervoor: https://help.ea.com/nl/help/faq/clear-cache-to-fix-problems-with-your-games/
Wanneer je de standaard installatielocatie van de Origin cliënt en spellen hebt gewijzigd, verplaatst naar een andere harde schijf dan dient deze nog te bereiken zijn.

Download en installeer de laatste versie van de Origin cliënt hiervan: http://www.dm.origin.com/download
Je kan beter alle andere versies gaan verwijderen, aangezien deze meestal voor problemen veroorzaken.
De Origin cliënt en de spellen van Origin dienen echt lokaal geïnstalleerd worden. Zorg dat hun gegevens lokaal worden bewaard en bereikbaar blijven.

Gebruik anders eens de standaardlocatie.

Wanneer je en verwijderbare opslagmedium gebruikt dient deze altijd gekoppeld blijven om de hierop aanwezige gegevens kunnen bereiken, waaronder ook dus de installatie van de Origin cliënt en/of de producten.

Groetjes.
Bericht 2 van 3 (525 Weergaven)

Re: sims 4 origin kan niet opstarten

Champion

Hey @tantebritt,

 

Het is wel heel vervelend als je de Sims wilt spelen en je Origin niet kan openen. 

Kan je aangeven of je pas geleden nog iets hebt gewijzigd aan jouw computer, bijvoorbeeld een update hebt uitgevoerd?

Zou je ook wat specificaties van jouw computer willen doorgeven? Als je Windows gebruikt kan dat ook via een DxDiag,txt bestand. Hier kan je lezen hoe je dat kunt maken en kunt bijvoegen.Informatie verzamelen over je pc door middel van DxDiag (ea.com)

 

Aan de hand van jou aanvullende informatie kunnen we je hier beter helpen. 

 

Alvast bedankt.

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 3 van 3 (492 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

fifa-19-promo-splash

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

ea-help-promo

JE EA ACCOUNT-ID OF WACHTWOORD VERGETEN?

Je kunt je accountgegevens opnieuw instellen, bijwerken of koppelen.

Meer bekijken op EA Help

black-origin-bg

REGELS EN RICHTLIJNEN ORIGIN FORUM

Volg deze regels en richtlijnen wanneer je iets plaatst op Origin.

De regels lezen