origin installeren lukt niet

door Froxul
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

origin installeren lukt niet

★★★ Newbie

hi,

ik wilde graag origin installeren zodat ik de sims 4 kon spelen. ik heb origin al vaker gebruikt en wilde het weer op mijn nieuwe pc installeren. ik kan origin downloaden en ik kan ook op het installeren knopje drukken. als ik daarop druk blijft origin echter op installeren staan en er gebeurt niks, er komt geen groen balkje zoals normaal. weet iemand wat ik moet doen?

Bericht 1 van 3 (367 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: origin installeren lukt niet

Community Manager (retired)
Hey @Froxul,

Sorry om te horen dat je problemen hebt bij het installeren van Origin. Heb je toevallig een screenshot van hoe dit er uit ziet voor jou? Je meldt dat je al eens eerder Origin op jouw computer had staan. Hoe heb je die destijds verwijdert?

- EA_Neil
Neil.png
Bericht 2 van 3 (362 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: origin installeren lukt niet

★★★★★ Expert
Verschijnt er nog een foutmelding of zo iets, @Froxul? Kan je hiervan dan een schermafdruk maken, opslaan als een afbeeldingsbestandstype en toevoegen als een bijlage bij je reactie?

Als je de Origin cliënt eerder hebt gebruikt, de cache van de Origin cliënt eens gaan leegmaken: https://help.ea.com/nl/help/faq/clear-cache-to-fix-problems-with-your-games/

Laatste versie van de Origin cliënt downloaden en installeren: http://www.dm.origin.com/download

Je dient alle overige en onnodige openstaande software volledig hebben afgesloten, mogelijk verhinderen die de goede werking hiervan.
Gebruik een bekabelde internetverbinding.
De "Gebruikersaccountbeheer" en beveiligingssoftware (tijdelijk) uitschakelen.
Het installatieprogramma als een Administrator gaan starten.

Mogelijk dienen eerst nog de stuurprogramma's van je computer worden bijgewerkt. Hierna de computer opnieuw starten. Start bij de stuurprogramma's van je videokaart.

Heb je alle updates die nog beschikbaar zijn voor Windows gedownload en geïnstalleerd? De optionele updates dien je niet te vergeten. Vervolgens dien je de computer opnieuw te starten en deze stappen net zo lang blijven herhalen. ms-settings:windowsupdate?

Windows Schoon Starten: https://support.microsoft.com/nl-nl/kb/929135

De installatieschijven dien je beter niet meer te gebruiken, vanwege problemen die je zal tegenkomen. Het is is veel makkelijker om je gekochte producten via de Origin cliënt te downloaden en installeren.


Groetjes.
Bericht 3 van 3 (355 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

fifa-19-promo-splash

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

ea-help-promo

JE EA ACCOUNT-ID OF WACHTWOORD VERGETEN?

Je kunt je accountgegevens opnieuw instellen, bijwerken of koppelen.

Meer bekijken op EA Help

black-origin-bg

REGELS EN RICHTLIJNEN ORIGIN FORUM

Volg deze regels en richtlijnen wanneer je iets plaatst op Origin.

De regels lezen