ik kan mijn sims game niet meer repareren

door joansupower
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

ik kan mijn sims game niet meer repareren

★★★ Newbie

Mijn sims wou niet meer opstarten ik kreeg de internalization error at start up wanneer ik hem opstartte dus ik zocht het hier op en volgde de stappen en een van de laatste stappen was klik op repareren in origin. dat wou ik doen maar die opties zijn nu grijs gekleurd de enige waar ik nog op kan klikken zijn verbergen en toevoegen aan favorieten. ik heb hiervoor altijd sims 4 kunnen spelen, ik heb 747 uur gespeelt en hij heeft dit nog nooit gedaan en ik weet niet waarom hij het niet wil doen Frown ik hoop dat iemand mij kan helpen

Bericht 1 van 6 (837 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: ik kan mijn sims game niet meer repareren

★★★★★ Expert
Ontdoe De Sims 4 van alle aangepaste inhoud, @joansupower.
De cache van de Origin cliënt eest eens leegmaken: https://help.ea.com/nl/help/faq/clear-cache-to-fix-problems-with-your-games/
Map van De Sims 4, die in je "Documenten\Electronic Arts\" staat, gaan hernoemen.
Vervolgens De Sims 4 gaan repareren via de Origin cliënt.
Controleer dat De Sims 4 is bijgewerkt naar de laatste versie (1.89.214.1030).
Hierna De Sims 4 schoon starten.
Dan ga je met een nieuw gemaakte of standaard Sim / huishouden testen of het probleem is opgelost.

Start De Sims 4 altijd eigenlijk via de Origin cliënt.
Alle overige en onnodige openstaande software zal je helemaal moeten afsluiten, want deze zullen de goed werking van zowel de Origin cliënt als De Sims 4 toch op een bepaalde manier blokkeren / hinderen.
Gebruik altijd een bekabelde internetverbinding.
De "Gebruikersaccountbeheer" en beveiligingssoftware (tijdelijk) uitzetten.
Start de Origin cliënt als een Administrator.


Laatste versie van de Origin cliënt downloaden en installeren: http://www.dm.origin.com/download
Je zal eerst nog alle andere en bestaande versies moeten verwijderen, want deze kunnen vaak genoeg problemen geven.


De Sims 4 heeft een eigen forumtak: https://answers.ea.com/t5/De-Sims-4/bd-p/the-sims-4-technical-issues-nl


Groetjes.
Bericht 2 van 6 (826 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: ik kan mijn sims game niet meer repareren

★★★ Newbie
@RealSimmor0 hij doet het nog steeds niet
Bericht 3 van 6 (819 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: ik kan mijn sims game niet meer repareren

★★★ Newbie
@joansupower hij geeft dezelfde fout melding
Bericht 4 van 6 (818 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: ik kan mijn sims game niet meer repareren

★★★★★ Expert
Maak een schermafdruk van deze foutmelding, deze opslaan als een afbeeldingsbestandstype en dan als een bijlage toevoegen bij je reactie, @joansupower.

Beter is het niet snel achter elkaar een reactie te plaatsen. Mocht je nog iets vergeten zijn, dan kan je de geplaatste reactie nog bewerken.

Groetjes.
Bericht 5 van 6 (808 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: ik kan mijn sims game niet meer repareren

Community Manager
Hey @joansupower,

Dat is vervelend inderdaad.

Zou je eens een screenshot kunnen posten van wat je precies ziet in Origin? Hoe het er op dit moment voor je uitziet?

Heb je de computer ook al eens opnieuw opgestart om vervolgens nog eens te kijken of dat je het spel kunt repareren?

Ook zou ik graag willen weten op welk platform je speelt: is dit Windows, of macOS?
EA_LeeuwAHQ
Bericht 6 van 6 (807 Weergaven)

fifa-19-promo-splash

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

ea-help-promo

JE EA ACCOUNT-ID OF WACHTWOORD VERGETEN?

Je kunt je accountgegevens opnieuw instellen, bijwerken of koppelen.

Meer bekijken op EA Help

black-origin-bg

REGELS EN RICHTLIJNEN ORIGIN FORUM

Volg deze regels en richtlijnen wanneer je iets plaatst op Origin.

De regels lezen