Re: Sims 4 kan niet opstarten op Mac

door Trismagistos
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Sims 4 kan niet opstarten op Mac

★★★ Newbie

Sims betaald en gedownload, maar kan niet opstarten. krijg de melding: Geel uitroepteken met de tekst: " Opstarten niet mogelijk: Starten niet mogelijk vanwege ontbrekende spelgegevens. Download De Sims 4 Legacy Edition via Origin [5de4b............en de rest van de code] Ik kan dan alleen op OK drukken. Maar hoe kan ik het spel dan herstellen? 

Bericht 1 van 2 (774 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Sims 4 kan niet opstarten op Mac

Champion

Hey @lymi7620,

 

Als je de code: 5de4b8a3:29f00e76:00000000:00000000 ziet dan betekent dat je ontbrekende spelgegevens hebt. Het kan ook te maken hebben met een verouderd besturingssysteem. In dat geval kan je alleen De Sims LE editie spelen. Die zal je dan ook nog moeten downloaden: The Sims™ 4 Legacy Edition for PC/Mac | Origin

 

Als je een nieuwere Apple versie hebt kan je ook de Reset-tool gebruiken. Hier vind je er meer informatie over. Origin - Origin resetten op Mac (ea.com)

 

Laat even weten of je hiermee verder kunt.

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 2 van 2 (764 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

fifa-19-promo-splash

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

ea-help-promo

JE EA ACCOUNT-ID OF WACHTWOORD VERGETEN?

Je kunt je accountgegevens opnieuw instellen, bijwerken of koppelen.

Meer bekijken op EA Help

black-origin-bg

REGELS EN RICHTLIJNEN ORIGIN FORUM

Volg deze regels en richtlijnen wanneer je iets plaatst op Origin.

De regels lezen