Re: Sims 4 draait al

door RealSimmor0
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Sims 4 draait al

★ Novice

Hallo is er iemand die mij kan helpen. Mijn Mac is geüpdatet en mijn sims ook. Nu start mijn sims niet meer en geeft aan al te draaien ook in een taal geeft hij dit aan. Ik heb origin + de sims al opnieuw geïnstalleerd maar niks helpt.

 

please kom met een oplossing Standard smile 

Bericht 1 van 12 (4.339 Weergaven)
0 Kudos

Re: Sims 4 draait al

[ Bewerkt ]
★★★★★ Expert


Waarschijnlijk is er iets misgegaan tijdens het bijwerken naar dit besturingssysteem @xLivia98.

           De cache van de Origin cliënt leegmaken.
           De Sims 4 map in je Documenten hernoemen.
           Repareer De Sims 4 via spelbibliotheek van de Origin cliënt. Rechtsklik op speltegel en kies dan voor de Repareren optie.
Dit zijn de basistappen.

  • Je platform eens opnieuw opstarten.
  • Zorg dat overige onnodige openstaande software volledige afgesloten zijn. Mogelijk kunnen deze de goede werking van De Sims 4 en Origin cliënt verhinderen. Vooral beveiligingssoftware kan onbedoeld dit doen, je dient deze tijdelijk af te sluiten.
  • Ga na of De Sims 4 al is bijgewerkt, net als de Origin cliënt.
  • Mogelijk dien je de grafische instellingen aan te passen. Verlaag de schermresolutie naar bijvoorbeeld 1024×768.
  • Zorg dat je platform is bijgewerkt, de stuurprogramma's en nog beschikbare updates voor het besturingssysteem.
  • Kan je De Sims 4 in de venstermodus starten?
  • Tevens kan je een nieuwe gebruikersaccount met Administrator rechten aanmaken, dan daarmee aanmelden en nog eens proberen of je De Sims 4 krijgt gestart.
  • In dien je de Origin cliënt handmatig wilt verwijderen, dan kan gebruikmaken van het hulpprogramma om de Origin cliënt opnieuw in te stellen.
    Om vervolgens deze opnieuw te downloaden en installeren.

Laat je nog weten of het hiermee is gelukt?

Groetjes.


Bericht 2 van 12 (4.316 Weergaven)
0 Kudos

Re: Sims 4 draait al

★★★ Newbie

ik had precies hetzelfde probleem na het updaten, helemaal niks werkt. Misschien is de sims nog niet geoptimaliseerd voor deze update van mac....

Bericht 3 van 12 (4.302 Weergaven)
0 Kudos

Re: Sims 4 draait al

★★★★★ Expert


Inmiddels is bekend dat vele De Sims 4 spelers die hun besturingssysteem hebben bijgewerkt naar deze versie, dezelfde soort problemen tegenkomen, @fastfaye.

Bij sommige mensen werken de vermelde stappen wel. Bij de andere kan het wijzigen van de taal helpen.
Bij weer anderen werkt het spel pas nadat ze alles eerst hebben verwijderd en dan opnieuw installeren.
Ook zie dat dat een bepaald bestand de boosdoener is en het opgelost wordt nadat deze is verwijderd.


Groetjes.


Bericht 4 van 12 (4.291 Weergaven)
0 Kudos

Re: Sims 4 draait al

★ Novice

bedankt voor je tips. helaas blijft mijn sims nu hangen zodra ik wil gaan spelen. Hopelijk is het probleem snel opgelost tot dan maar gewoon afwachten denk ik Frown 

Bericht 5 van 12 (4.277 Weergaven)
0 Kudos

Re: Sims 4 draait al

★★★★★ Expert


Hallo @xLivia98,

De Sims 4 werkte nog, voordat je besturingssysteem had bijgewerkt nar de laatst versie?
  • Controleer of je inderdaad de 64-bits versie draait op je platform.
  • Overige onnodige openstaande software dient helemaal afgesloten zijn. Mogelijk kan deze verhinderen dat de Origin cliënt en De Sims 4 goed werken.
    Beveiligingssoftware is regelmatig onbedoeld de boosdoener.
    Dit zal ook systeembronnen vrijmaken.
  • Heb je de Origin In-game uitgeschakeld. Ook de FPS-teller kan voor hinder zorgen.
  • Via een nieuw aangemaakte gebruikersaccount met Administrator rechten schijnt regelmatig de oplossing geven.
  • Ga na dat het besturingssysteem volledig bijgewerkt is, met alle stuurprogramma's en alle beschikbare updates zijn geïnstalleerd.
  • Mogelijk dien je nog andere grafische instellingen bij het spel als je besturingssysteem aanpassen, zoals het verlagen van de schermresolutie.
  • Is het mogelijk om De Sims 4 te starten in de venstermodus?
  • De laptopmodus van De Sims 4 uitproberen.
  • Het wijzigen van de taal lijkt bij sommige spelers ook te werken. Let wel op, dat hierbij een nieuwe map wordt aangemaakt en daardoor is al het eerdere spelvoortgang niet meer zichtbaar in je spel.
  • Mocht je toch willen herinstalleren, kan het helpen, om De Sims 4 en de Origin cliënt helemaal handmatig verwijderen.
    Het hulpprogramma om de Origin cliënt opnieuw instellen gebruiken kan helpen bij het ontdoen van nog achtergebleven gegevens.
    Vervolgens kan je de Origin cliënt downloaden en weer installeren.

Groetjes.


Bericht 6 van 12 (4.267 Weergaven)
0 Kudos

Re: Sims 4 draait al

★ Novice

Helaas hebben deze stappen niet geholpen, nog andere dingen die ik kan proberen?

Bericht 7 van 12 (4.152 Weergaven)
0 Kudos

Re: Sims 4 draait al

★★★★★ Expert
@xLivia98, steeds blijven vastlopen kan te maken hebben dat je platform niet voldoet aan de benodigde systeemeisen
https://www.origin.com/nld/nl-nl/store/the-sims/the-sims-4#store-page-section-requirements

De map van De Sims 4 hernoemen in je "Documenten\Electronic Arts\"

Zowel de "Origin In-game" als de "FPS-teller" uitschakelen.

Een nieuw gebruikersaccount met Administrator rechten aangemaken, vervolgens daarmee aanmelden en test of je probleem nog optreed.

Zorg dat alle andere (achtergrond)programma's helemaal zijn afgesloten. Zoals beveiligingssoftware. Mogelijk kunnen die voor hinder zorgen en de Origin cliënt als De Sims 4 juist kunnen werken.


@anoukvanderwel
Indien De Sims 4 niet meer wilt starten, of een melding verschijnt dat De Sims 4 al draait:
Het bestand genaamd "UserData.lock" dat zou staan in "\Documenten\Electronic Arts\De Sims 4\", hernoemen of uit de map halen.

Handmatig de Origin cliënt opnieuw toestaan om mogen uitgevoerd te worden:
Ga naar "Systeem eigenschappen", "Beveiliging", "algemeen", vind "Origin" in de lijst van niet vertrouwde software en is geblokkeerd.
Klik op hangslot, er zal gevraagd worden om je wachtwoord van je platform, geef "Origin" de toestemming. Volg de instructies op je verschijnen op je scherm.
(Voor mij is het niet mogelijk om na te gaan of de vermelde stappen kloppen.)

Groetjes.
Bericht 8 van 12 (4.122 Weergaven)
0 Kudos

Re: Sims 4 draait al

★ Novice

Bedankt voor de reacties hij draait weer. Niet vragen hoe haha maar hij doet het

Bericht 9 van 12 (4.100 Weergaven)

Re: Sims 4 draait al

★★★★★ Expert
Fijn om te horen, @xLivia98!
Bericht 10 van 12 (4.095 Weergaven)
0 Kudos

fifa-19-promo-splash

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

ea-help-promo

JE EA ACCOUNT-ID OF WACHTWOORD VERGETEN?

Je kunt je accountgegevens opnieuw instellen, bijwerken of koppelen.

Meer bekijken op EA Help

black-origin-bg

REGELS EN RICHTLIJNEN ORIGIN FORUM

Volg deze regels en richtlijnen wanneer je iets plaatst op Origin.

De regels lezen