[PROBLEEM] - Niet kunnen betalen met iDEAL via Origin of EA app

door Lunabell13
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

kan niet betalen met ideal ING

★★★ Newbie

Ik wou graag sims 4 kit kopen maar ik kon niet op ´´nu betalen´´  klikken dat kon gewoon niet want er gebeurde ook helemaal niks en als ik via ea die kit wou kopen kon het ook niet want ik heb ING en daar stond geen ING bij.

 

Bericht 60 van 295 (1.057 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: kan niet betalen met ideal ING

Community Manager (retired)
Hey @Alision420,

Sorry om te horen dat de betaling niet via IDeal lijkt te lukken. Is dit zowel op Origin het programm als Origin de website (www.origin.com) een probleem als je je aan meldt en het ook via daar probeert aan te schaffen?

- EA_Neil
Neil.png
Bericht 61 van 295 (1.049 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Krijg geen betaalscherm bij aanschaffen nieuwe uitbreiding

★★★★ Novice

Ik wil graag de Sims weerwolven aanschaffen. Maar als ik op nu betalen klik en via ideal wil betalen, krijg ik een leeg scherm van mijn bank. Weet iemand hoe dit komt en hoe ik dit kan oplossen?

Bericht 62 van 295 (2.164 Weergaven)

Re: Krijg geen betaalscherm bij aanschaffen nieuwe uitbreiding

Champion

Hey @vangiezen77,

 

Zou je kunnen aangeven via welk kanaal (app) je het spel pakket wilt aanschaffen? Maak je gebruik van Origin of van de EA (desktop) App? 

Heb je ook al geprobeerd om even te wisselen van App? Soms werkt het dan ineens wel.

Het kan ook zijn dat er ergens een storing is in het betaalverkeer van jouw bank. Op Allestoringen kan je heel gemakkelijk zien of en waar er zich storingen voordoen. 

Het komt de laatste tijd vaker voor dat er storingen zijn. In dat geval zou je het ook later nog eens kunnen proberen.

 

Eén ding is zeker het spel pakket Weerwolven is zeker de moeite waard. Large smile

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 63 van 295 (2.158 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Krijg geen betaalscherm bij aanschaffen nieuwe uitbreiding

Community Manager
Hey @vangiezen77,

Dat is inderdaad erg vervelend! Ik heb wel een vermoeden hoe dit misschien komt.

Is het misschien zo dat het hier gaat om de ING of Rabobank, of dat je met een QR code kan betalen?

In ieder geval, een eventuele tijdelijke oplossing zou het volgende kunnen zijn: probeer het product aan te schaffen via de Origin website, in plaats van de Origin app of EA app. Mocht je dit probleem op de website krijgen, dan kun je het via de app proberen.

Kun je misschien laten weten of dat dit zo werkt?
EA_LeeuwAHQ
Bericht 64 van 295 (2.157 Weergaven)

Re: Krijg geen betaalscherm bij aanschaffen nieuwe uitbreiding

★★★★ Novice
@EA_Leeuw Via de website is het wel gelukt! Bedankt voor de tip!
Bericht 65 van 295 (2.150 Weergaven)

Re: Krijg geen betaalscherm bij aanschaffen nieuwe uitbreiding

Community Manager
@vangiezen77, heel goed om te horen!

Nog even een extra vraagja omdat ik toch wel benieuwd ben (aangezien het vaker is voorgekomen...): was het toevallig via de ING?
EA_LeeuwAHQ
Bericht 66 van 295 (2.145 Weergaven)

Re: Krijg geen betaalscherm bij aanschaffen nieuwe uitbreiding

★★★★ Novice
@EA_Leeuw Nee, ABN-AMRO.
Bericht 67 van 295 (2.121 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Kan niet betalen met IDeal ABN Amro

[ Bewerkt ]
Champion

Hey @Lunabell13,

 

Dat is heel vervelend. Zeker als je het via verschillende banken hebt geprobeerd.

 

Je kunt zelf controleren of er storingen zijn in het betaalverkeer door deze website te checken. Allestoringen Ik heb net gekeken en er blijkt een storing te zijn bij de ABNAMRO. Misschien dat je het straks nog eens kunt proberen. Kijk desnoods ook even bij de andere banken. Als het straks niet lukt via de Origin App dan kan je het ook eens via de website proberen: Origin | Platform stampvol geweldige PC-games | Origin

 

Hopelijk heb je wat aan deze informatie.

 

Veel succes en voor straks veel plezier met spelen. Wink

 

 

PS: een tip voor volgende keer om zo min mogelijk vertrouwelijke gegevens hier te delen. Op jouw foto's staan order nummers etc. Het is verstandiger om die bijlagen hier te verwijderen. 

Maar misschien dat @EA_Leeuw dat nu ook kan/wil doen?

 

 

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 69 van 295 (2.071 Weergaven)

Re: Kan niet betalen met IDeal ABN Amro

Community Manager
@Trismagistos, thanks voor de tag. Standard smile

Hey @Lunabell13, dat is inderdaad vervelend.
*Ik heb even je bijgevoegde foto's verwijderd omdat hier inderdaad toch best veel persoonlijke info op stond.

Hmm, dit soort problemen lijken wel erg vaak voor te komen met Origin. Ik zie dat je Origin op een Mac hebt, kan dit kloppen? En heb je het al via de Origin website geprobeerd?
EA_LeeuwAHQ
Bericht 70 van 295 (2.062 Weergaven)

fifa-19-promo-splash

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

ea-help-promo

JE EA ACCOUNT-ID OF WACHTWOORD VERGETEN?

Je kunt je accountgegevens opnieuw instellen, bijwerken of koppelen.

Meer bekijken op EA Help

black-origin-bg

REGELS EN RICHTLIJNEN ORIGIN FORUM

Volg deze regels en richtlijnen wanneer je iets plaatst op Origin.

De regels lezen