mei 2021
Ik wou graag sims 4 kit kopen maar ik kon niet op ´´nu betalen´´ klikken dat kon gewoon niet want er gebeurde ook helemaal niks en als ik via ea die kit wou kopen kon het ook niet want ik heb ING en daar stond geen ING bij.
mei 2021
juni
Ik wil graag de Sims weerwolven aanschaffen. Maar als ik op nu betalen klik en via ideal wil betalen, krijg ik een leeg scherm van mijn bank. Weet iemand hoe dit komt en hoe ik dit kan oplossen?
juni
Hey @vangiezen77,
Zou je kunnen aangeven via welk kanaal (app) je het spel pakket wilt aanschaffen? Maak je gebruik van Origin of van de EA (desktop) App?
Heb je ook al geprobeerd om even te wisselen van App? Soms werkt het dan ineens wel.
Het kan ook zijn dat er ergens een storing is in het betaalverkeer van jouw bank. Op Allestoringen kan je heel gemakkelijk zien of en waar er zich storingen voordoen.
Het komt de laatste tijd vaker voor dat er storingen zijn. In dat geval zou je het ook later nog eens kunnen proberen.
Eén ding is zeker het spel pakket Weerwolven is zeker de moeite waard.
juni
juni
juni
juni
juni - laatst bewerkt juni
Hey @Lunabell13,
Dat is heel vervelend. Zeker als je het via verschillende banken hebt geprobeerd.
Je kunt zelf controleren of er storingen zijn in het betaalverkeer door deze website te checken. Allestoringen Ik heb net gekeken en er blijkt een storing te zijn bij de ABNAMRO. Misschien dat je het straks nog eens kunt proberen. Kijk desnoods ook even bij de andere banken. Als het straks niet lukt via de Origin App dan kan je het ook eens via de website proberen: Origin | Platform stampvol geweldige PC-games | Origin
Hopelijk heb je wat aan deze informatie.
Veel succes en voor straks veel plezier met spelen.
PS: een tip voor volgende keer om zo min mogelijk vertrouwelijke gegevens hier te delen. Op jouw foto's staan order nummers etc. Het is verstandiger om die bijlagen hier te verwijderen.
Maar misschien dat @EA_Leeuw dat nu ook kan/wil doen?
juni
Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.
Oplossen verbindingsproblemenJe kunt je accountgegevens opnieuw instellen, bijwerken of koppelen.
Meer bekijken op EA HelpVolg deze regels en richtlijnen wanneer je iets plaatst op Origin.
De regels lezen