juni
Hey @Lunabell13 @Lynnisindahouse @AngeliquevanRijn,
Dank jullie wel voor de rapporten.
Dus het is niet alleen ABN AMRO waarmee jullie problemen ervaren als jullie willen betalen via de Origin app, maar ook PayPal?
juni
Hoi Trismagistos , Realsimmor0 en EA_Leeuw,
Wat een nacht! Ik belandde met mijn pc van de ene error in de andere.
Dingen die helemaal niets met de Sims te maken hadden, dus mijn probleem was denk ik een vooraankondiging
van een heleboel sh...
Ben tot 5 uur vanmorgen ermee bezig geweest en heb uiteindelijk mijn pc teruggebracht naar fabrieksinstellingen.
Een kleine ramp voor iemand die hopeloos is met wachtwoorden lol.
Maar! Alles loopt nu als een zonnetje!
Ik vermoed (maar wat weet ik als leek) Dat ik de laatste tijd bep. updates niet meer kreeg.
NVIDIA doet en deed het niet meer (ok een klein wolkje voor het zonnetje) Dus daar moet ik nog mee aan de slag.
Ik heb Weerwolven, en nog iets wat ik nog niet had, kunnen betalen en downloaden. (gotta catch 'm all)
Nu eerst een mega bak koffie en dan ga ik spelen!
Ik wil jullie graag heel erg bedanken voor de tijd en moeite die jullie hier instaken, jullie zijn toppers!
Dikke klapzoen voor jullie allemaal.
juni
juli
Hey @Lynnisindahouse !
Ben je, trouwens al zover dat je Greg op de koffie hebt gevraagd
Als je meer hulp of suggesties nodig hebt met je systeem laat dat dan ook even weten. Een DxDiag.txt kan helpen met het onderzoek naar eventuele problemen.
En een wachtwoordenkluis in je pc helpt ook niet echt als je alles weer terugzet naar de fabrieksinstellingen. Gewoon lekker ouderwets in een boekje naast je pc (doet voor mij wonderen)
Hoe dan ook heel veel plezier met spelen!
juli
Hoi Trismagistos,
Uhh, nee. Eerst maar eens het perfecte weerwolfhuis gebouwd maar ik dacht dat ik hem, als ik zo ver ben, moest laten zien wie de baas is?
Ben er nog niet zeker van of hij dan kan, of zelfs nog maar wil, koffie drinken met me
Dank voor de tip!
Jij ook veel plezier.
juli
hallo
vol verwachting keek ik uit naar de nieuwe uitbreiding pakket sims 4 middelbare school ,en vandaag was het zover..
van te voren had ik me sims en alle uitbreidingen en kits opnieuw geïnstalleerd klaar voor de nieuwe uitbreiding..
Helaas ..
bij kiezen via Origin- betaling -ideal-ABN AMRO krijg ik een groen scherm (van ABN Amro), en verder gebeurd er niks (lijkt wel of het vast loopt/niet oplaad???) voor de grap ook ING geprobeerd , ook daar komt er een wit scherm dus geen betaling mogelijkheid
gecheckt of ik wel zelf op me internet bankieren kon inloggen ,dat was geen probleem
cookies en dergelijke van me pc verwijderd
nog nooit heb ik eerder dit probleem gehad ,en ik heb toch wel +/- 30 "sims4" varianten zo gekocht /gedownload
hoop dat u me zo spoedig mogelijk kunt helpen
Vriendelijke groet
Kissiefur/Cora
juli
juli
Videokaart en dergelijke kan het niet aan liggen aangezien ik zoals je kan lezen speciaal voor deze uitbreiding sims opnieuw geïnstalleerd heb, waarbij er dus meer dan 30 andere uitbreidingen en kids via origin zonder problemen op me pc geinstaleerd is..
En alles werkte ook gewoon van/bij sims 4 dat had ik getest
Alle instellingen op me pc waren net als de dag ervoor dat die 30 updates binnen kwamen zonder problemen
Dus dat kan het ook niet zijn...
Ligt niet aan mijn bank bij andere banken doet hij het ook
Ook bij paypal loopt hij niet verder
Groetjes Cora/kissiefur
juli
Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.
Oplossen verbindingsproblemenJe kunt je accountgegevens opnieuw instellen, bijwerken of koppelen.
Meer bekijken op EA HelpVolg deze regels en richtlijnen wanneer je iets plaatst op Origin.
De regels lezen