Re: Ik kan niet betalen via ideal

door RealSimmor0
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Re: Problemen met IDEAL

★★★★★ Expert
Fijn voor jou, dat het alsnog is gelukt, @Reapertje55.

Als het bij de ene bank wel lukt, maar bij de anderen niet, dan zal het probleem bij hun liggen. Was er soms een storing of zo iets?


Groetjes.
Bericht 50 van 295 (1.937 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Kan geen betaling meer doen via Ideal > Rabobank

★★★ Newbie

Ik koop altijd spullen van de sims 4 via Ideal, Rabobank.Nu wilde ik net iets kopen en kan ik niet meer via Ideal, Rabobank iets kopen.. Dit is echt een probleem voor mij want dat is de enige manier waar ik mee kan betalen, ik heb niks anders... Dus kan iemand me hiermee helpen? 

Bericht 51 van 295 (1.937 Weergaven)

Re: Kan geen betaling meer doen via Ideal > Rabobank

★★★★★ Expert
Indien je de aankoop probeert te doen via de Origin cliënt, probeer dan eens de computer en webbrowser, @kuschristelx.
Indien je de aankoop probeert te doen via de webbrowser, probeer dan eens de Origin cliënt.

Met een andere bank proberen, indien beschikbaar. Lukt dit wel, dan het probleem voorleggen bij de bank waarmee het niet lukt.

Een bekabelde internetverbinding gebruiken.
Mogelijk zal je tijdelijk de beveiligingssoftware moeten uitschakelen.

Zorg ervoor dat Windows is bijgewerkt.

De cache van de Origin cliënt leegmaken. Bekijk daarvoor dit helpartikel: https://help.ea.com/nl-nl/help/faq/clear-cache-to-fix-problems-with-your-games/

Is de webbrowser bijgewerkt?
Cookies wissen en de cache van de webbrowser leegmaken.
Opties zoals: een nieuwe profiel aanmaken, veilige modus, privé tabblad openen een gebruiken, indien beschikbaar.
Met een andere webbrowser proberen.

Toch een andere betalingsmethode gaan gebruiken.


Groetjes.
Bericht 52 van 295 (1.918 Weergaven)

Ik kan niet betalen via ideal

★★★ Newbie

Hallo,

 

Ik zie bij meerdere mensen dit probleem. Als ik de spellen wil afrekenen zegt hij dat het niet mogelijk is te betalen via ideal. Beetje vreemd, bij steam geen enkel probleem. Ik hoef geen andere browser te gebruiken en heb ook geen virus. Het probleem ligt bij EA. 

Helaas via steam geen aanbieding (ik koop se sims ook liever via EA), dus geen uitbreidingen van het spel meer voor mij.

 

Ik hoop snel op een oplossing van jullie kant!

 

Groetjes Danielle

Bericht 53 van 295 (1.858 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Ik kan niet betalen via ideal

★★★★★ Expert
Probeer de aankoop te doen via de Origin cliënt of anders via een webbrowser op de computer, @Dannia777.
Als je een foutmelding, zie controleer je de gegevens nog eens goed, want en foutje in je adres kan al genoeg zijn.
Misschien zijn er probleem bij de bank.
Vervolgens nog eens proberen, op een later tijdstip. Of toch met een andere betalingsmethode.
Om producten te kopen op Origin, dien je dit te doen met een volledige EA / Origin account.


Groetjes.
Bericht 54 van 295 (1.855 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

ideal betaling beetje kapot

★★★ Newbie

ideal betaling methode beetje kapot

Bericht 55 van 295 (1.853 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: ideal betaling beetje kapot

★★★★★ Expert
Probeer de aankoop via de Origin website te doen, @MissShello, met de webbrowser op een computer en bekabelde internetverbinding.
Een andere bank of betalingsmethode proberen.
Met de Rabobank schijnt vaak genoeg problemen te zijn en lijkt niks er hieraan te doen.

Groetjes.
Bericht 56 van 295 (1.848 Weergaven)

Ideal pakt betaling niet aan

★ Novice

Hallo mijn Ideal pakt de betaling niet aan 

Bericht 57 van 295 (1.731 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Ideal pakt betaling niet aan

★★★★★ Expert
Zie je een foutmelding, @9nj0cw62zsho. Controleer de gegevens en probeer het nogmaals. Een kleine fout kan al genoeg zijn.

Probeer je dit via de Origin cliënt te doen?
De cache van de Origin cliënt leegmaken, zie daarvoor: https://help.ea.com/nl-nl/help/faq/clear-cache-to-fix-problems-with-your-games/
Laatste versie van de Origin cliënt downloaden en installeren: https://www.origin.com/nld/nl-nl/store/download Verwijder alle huidige versies. Ook de "technische previews" dus.
Gebruik een bekabelde internetverbinding.
Overige en onnodige openstaande software helemaal af te sluiten, waaronder ook je beveiligingssoftware en software die lagen gebruikt.
De Origin cliënt starten als Administrator, nadat je "Gebruikersaccountbeheer" op de laagste stand hebt gezet.
Via de webbrowser proberen.

Probeer je dit via de webbrowser te doen, op de Origin website?
Controleer of je webbrowser is bijgewerkt.
Gebruik een bekabelde internetverbinding.
De cookies en de cache van je webbrowser leegmaken.
Via een nieuw geopend privé tabblad / privé venster proberen, je webbrowser veilig / kaal starten, of via een nieuw gemaakt profile proberen, als je webbrowser daarover beschikt.
Je dient alle overige en onnodige openstaande software helemaal af te sluiten. Het is mogelijk dat deze de benodigde acties hierdoor verstoort worden. Waaronder ook je beveiligingssoftware en software die lagen gebruikt.
Met een andere webbrowser proberen.
Via de Origin cliënt proberen, indien dit nog niet geprobeerd is.

Met kinderaccounts heb je geen toegang tot online functies, waaronder kopen via Origin, aanmelden op de websites van EA en De Sims 4 Galerij.
Je zal het product moeten gaan kopen in een (online) winkel, waar je diens productcode verzilverd / geregistreerd op jouw kinderaccount.

Mogelijk dienen de stuurprogramma's van je computer eerst nog worden bijgewerkt. Hierna de computer opnieuw starten.
Zijn alle nog beschikbare updates voor Windows gedownload en geïnstalleerd? Denk ook aan de optionele updates. Aansluitend de computer opnieuw starten. Herhaling is goed mogelijk.

Zorg dat je beveiligingssoftware is bijgewerkt naar laatste beschikbare versie van diens uitgave, met definities jonger de 24 uren.
Je zou dan eens een volledige systeemscan kunnen doen.

Als er problemen zijn met de gebruikte bankrekening, contact opnemen met de bank. Controleer of er storingen of onderhoud hier gaande zijn.
Mogelijk ondersteund jouw bank(rekening) dit niet.

Voor het gebruik van aanvullende inhoud, is het basisspel vereist, op dezelfde Origin / EA account.
Controleer voordat je software koopt, of je computer wel voldoet aan diens gevraagde systeemeisen. Krap of niet voldoen, zal geen volledige speelplezier geven.
Voor het gebruik van aanvullende inhoud gelden aparte systeemeisen, waaraan jouw computer weer dient te voldoen.

Als er problemen zijn met de betalingsmethode, controleer je gegevens nog eens goed. Contact opnemen met het bedrijf achter deze gebruikte betalingsmethode.
Probeer het met een andere betalingsmethode.

Als je dit met een mobiel apparaat probeer te doen, doe het eens met een computer, via de Origin cliënt of een bijgewerkte webbrowser en bekabelde internetverbinding.


Groetjes.
Bericht 58 van 295 (1.723 Weergaven)

Re: Ideal pakt betaling niet aan

Community Manager (retired)
Hey @9nj0cw62zsho,

Als dit in Origin zelf is (het programma) kun je zien of het wel werkt via de www.origin.com website? Zorg er wel voor dat je met het juiste account inlogt en geen VPN gebruikt.

- EA_Neil
Neil.png
Bericht 59 van 295 (1.722 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

fifa-19-promo-splash

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

ea-help-promo

JE EA ACCOUNT-ID OF WACHTWOORD VERGETEN?

Je kunt je accountgegevens opnieuw instellen, bijwerken of koppelen.

Meer bekijken op EA Help

black-origin-bg

REGELS EN RICHTLIJNEN ORIGIN FORUM

Volg deze regels en richtlijnen wanneer je iets plaatst op Origin.

De regels lezen