[PROBLEEM] - Niet kunnen betalen met iDEAL via Origin of EA app

door Lunabell13
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geaccepteerde oplossing

[PROBLEEM] - Niet kunnen betalen met iDEAL via Origin of EA app

[ Bewerkt ]
★★ Novice

Hoi hoi,

Laatst wilde ik een nieuw uitbreidingspakket kopen voor de sims 4. Dit wilde ik doen met IDEAL via de ABN Amro app. Maar als ik die optie kies, zie ik alleen een groen scherm zonder een manier om te betalen. Als ik een andere optie kies, zoals ASR of ING, dan komen deze opties wel (zoals een QR code). Ligt dit aan mijn bank, or is er iets misgegaan bij origin? 

Ik hoor graag van jullie!

Bericht 68 van 295 (9.562 Weergaven)

Geaccepteerde oplossing

Re: Krijg geen betaalscherm bij aanschaffen nieuwe uitbreiding

[ Bewerkt ]
Community Manager

Gemarkeerd als oplossing ter zichtbaarheid

 


 

Hey allemaal, 

 

Het is alweer even geleden dat we een update hebben gedeeld over dit probleem, maar we kregen deze ochtend te horen van de teams dat men een oplossing heeft geïmplementeerd in de EA app, dat er nu voor moet zorgen dat men niet meer tegen een volledig wit/zwart (of uitgezoomd) scherm aanloopt als men probeert te betalen via iDEAL in de EA app. 

 

Mocht je er nogsteeds tegenaan lopen, laat het ons dan weten!

 

Bij voorbaat dank!

 


 

Nu dat de EA app volledig is gelanceerd, zijn we benieuwd of dat je nog steeds tegen dit iDEAL probleem aanloopt met de EA app (dus niet met Origin).

 

Nu de EA app is gelanceerd, is het helaas ook niet langer mogelijk om aankopen te doen via de https://Origin.com/nl website. Mocht je tegen het probleem aanlopen, kan je wel aankopen doen via de https://www.ea.com/nl-nl/games website als eventuele omweg. Zorg ervoor dat je met het juiste EA account bent ingelogd.

 

Mocht je op Mac spelen, dan is het nog steeds mogelijk om de Origin applicatie hiervoor te gebruiken. De EA app is nog niet beschikbaar voor de Mac.

EA_LeeuwAHQ

In thread bekijken

Bericht 136 van 295 (10.763 Weergaven)

Alle reacties

sims aankoop ideal

★★★ Newbie

hallo ik wil de sims 4 kopen vandaag alleen ideal pakt niet iedere keer moet ik wachten of een andere betaal optie doen ik heb de ING geprobeerd en de Rabobank maar niets werkt ik kan alleen via de ideal betalen en niet via de andere opites weten jullie wat het kan zijn

Bericht 1 van 295 (8.882 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: sims aankoop ideal

EA SPORTS FC Team

Hallo @silke-annemei,

 

Het is voor ons niet mogelijk om te helpen met betalingsproblemen via AHQ. Zou je contact op willen nemen met onze helpdesk? Daar kunnen ze namelijk controleren wat er mogelijk aan de hand is en een oplossing aanbieden.

 

- Nederland: 020 80 83 219 (lokaal tarief)
- België: 02 808 4590 (lokaal tarief)

Jason.png
Bericht 2 van 295 (8.914 Weergaven)

ideal

★ Novice

I can't pay with ideal it just shows a error saying the payment methode is wrong and i should pick a diffrent one.
but as i dont have a credit card thats the only payment methode i have, as for some reason you also need a credit card for paypal.

 

the error translate to:

 

Your action can not be processed We are unable to process your order at the moment due to a problem with the payment method you provided. Use a different payment method to complete your order or try again later.

Bericht 3 van 295 (8.502 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: ideal

★★★★★ Expert


Welkom @Tkentgens bij het Nederlandstalige forum,

Selecteer je de juiste bank en volg de de aanwijzingen hier voor op?
Kun je ergens anders iets kopen met iDeal?

Je kan alleen iets kopen als je een geschikt account voor gebruikt.

Controleer de status van jouw bestelling: https://myaccount.ea.com/cp-ui/orderhistory/index

Het kan een aantal uren tot een paar dagen duren voordat je betaling is verwerkt.

Als de betalingsmethode niet werkt, dan zal je een andere betalingsmethode moeten gebruiken.
Zoals de foutmelding dit al vermeld en ook om nog eens later te proberen.

Neem contact op met de helpdesk via: https://help.ea.com/nl/contact-us/ of per telefoon:
       Nederland: 020 80 83 219 (lokaal tarief)
       België: 02 808 4590 (lokaal tarief)


Groetjes.

Bericht 4 van 295 (8.501 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: ideal

★ Novice

Ik was er achter gekomen dat het niet beschikbaar was omdat ik me VPN nog aan had staan, toen ik hem uitzetten werkte het prima

Bericht 5 van 295 (8.493 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: ideal

★★★★★ Expert
Kun je met dit leermoment je vraag sluiten @Tkentgens?
Bericht 6 van 295 (8.482 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Kan geen betaling doen via Ideal -> ABN amro

★★★ Newbie

Beste,

 

Ik kan geen betaling meer doen via origin (Ideal -> ABN Amro) Ik krijg wanneer ik het wil kopen, een link naar ABN Amro site en betaling van fraude etc. Nu kan ik dus geen nieuwe games meer aanschaffen omdat ABN Amro origin niet meer vertrouwd, of hoe zit dat?

 

Ik zou graag een pakket van sims 4 erbij willen kopen, maar dat wil dus niet... #balen.

Bericht 7 van 295 (9.085 Weergaven)

Re: Kan geen betaling doen via Ideal -> ABN amro

★★★★★ Expert
Kan je bij andere websites wel met deze bank aankopen doen @bienie97? Controleer je computer op (virus) infecties en andere nare besmettingen. Gebruik een andere betalingsmethode. Neem contact op met je bank.
Bericht 8 van 295 (9.076 Weergaven)

Ideal code te groot om te scannen

★★★ Newbie

Wanneer ik wil betalen via Ideal gaat dit niet, omdat de kleurcode te groot in beeld wordt gebracht. Deze kan ik dus niet scannen met een Raboscanner (scanner van mijn bank) en mijn betaling niet afronden. 

Bericht 9 van 295 (9.702 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

fifa-19-promo-splash

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

ea-help-promo

JE EA ACCOUNT-ID OF WACHTWOORD VERGETEN?

Je kunt je accountgegevens opnieuw instellen, bijwerken of koppelen.

Meer bekijken op EA Help

black-origin-bg

REGELS EN RICHTLIJNEN ORIGIN FORUM

Volg deze regels en richtlijnen wanneer je iets plaatst op Origin.

De regels lezen