Re: Origin op Mac; hulpinstallatie nodig die niet werkt

door y407qgnpgxit
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Origin op Mac; hulpinstallatie nodig die niet werkt

★★★ Newbie

Hoi, 

 

`Ik heb een MacBook waarop ik graag de Sims 4 zou willen spelen. Ik heb Origin gedownload, maar wanneer ik het open krijg ik een melding dat Origin een hulpprogramma wilt installeren. Hiervoor moet ik de inloggegevens van een beheerder invullen om dit toe te staan. Ik weet niet welke inloggegevens dit zijn; van EA? Ik kan ook niet klikken op iets als 'wachtwoord vergeten'. 

 

Hopelijk kan iemand mij vertellen van wat ik mijn inloggegevens in moet voeren. 

Bericht 1 van 4 (796 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Origin op Mac; hulpinstallatie nodig die niet werkt

Champion

Hey @y407qgnpgxit,

 

Het klopt dat je hulpprogramma's nodig hebt om De Sims 4 te kunnen spelen. Dis zijn onderdelen van Microsoft Visual Studio 2015, 2017, 2019, and 2022. Hier kan je ze ook downloaden en installeren 

Visual Studio 2022 for Mac - IDE for macOS (microsoft.com)

De inloggegevens die je daarvoor nodig hebt zijn dezelfde als die je voor je MacBook gebruikt. 

 

Hopelijk dat je hiermee verder kunt. Laat het even weten als je meer vragen hebt of hulp nodig hebt.

 

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 2 van 4 (772 Weergaven)

Re: Origin op Mac; hulpinstallatie nodig die niet werkt

[ Bewerkt ]
Community Manager

Hey @y407qgnpgxit,

Is het inmiddels gelukt? Standard smile

 

Mocht je trouwens zelf géén wachtwoord gebruiken om jezelf aan te melden op je Mac (raad ik zelf natuurlijk niet aan, maar goed), dan kun je gewoon op de Enter toets drukken wanneer je deze melding krijgt van Origin.

EA_LeeuwAHQ
Bericht 3 van 4 (761 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Origin op Mac; hulpinstallatie nodig die niet werkt

★★★ Newbie

Hoi, heel erg bedankt! Ik zal het zsm gaan proberen! 

Bericht 4 van 4 (746 Weergaven)

fifa-19-promo-splash

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

ea-help-promo

JE EA ACCOUNT-ID OF WACHTWOORD VERGETEN?

Je kunt je accountgegevens opnieuw instellen, bijwerken of koppelen.

Meer bekijken op EA Help

black-origin-bg

REGELS EN RICHTLIJNEN ORIGIN FORUM

Volg deze regels en richtlijnen wanneer je iets plaatst op Origin.

De regels lezen