Re: Origin Loopt Niet Na Installeren

door EA_Jason
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geaccepteerde oplossing

Origin Loopt Niet Na Installeren

★ Novice

Geachte EA,

 

Ik heb gisteren de Sims gekocht en het duurde de hele nacht om het te installeren. Toen ik wakker werd was ik echt superblij dat het klaar was en drukte ik super enthousiast op spelen!

Toen kwam er een foutmelding dat Origin niet loopt en dat ik dit eerst lopende moet krijgen voordat ik de Sims kan spelen. Ik vind dit natuurlijk superjammer want ik wil echt al een heel

jaar Sims en nu heb ik het, en dan doet het het niet. Ik wil het liefst vandaag nog de Sims werkende krijgen, want ik wil het super graag spelen maar ik weet niet hoe ik de foutmelding 

kan oplossen en ik wilde vragen of jullie me daarbij kunnen helpen, ik heb al van alles geprobeerd op websites maar veel dingen werken niet of zijn in een hele moeilijke computertaal

geschreven en ik ben niet zo slim. Ik ben bang dat ik het opnieuw moet installeren, want het installeren van het spel duurde bij mij al de hele nacht.

 

Lieke

Bericht 1 van 6 (878 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Geaccepteerde oplossing

Re: Origin Loopt Niet Na Installeren

EA SPORTS FC Team

Hey @DesmetFemke,

 

Dit kan je simpelweg doen door Origin te downloaden via deze link: Klik

 

Verwijder eerst De Sims 4 van jouw computer. 

 

Log hierna in met jouw accountgegevens in Origin. Als het goed is staat De Sims 4 al in jouw Gamebibliotheek en wanneer je erop klikt kan je op Download klikken om het spel te downloaden en installeren. 

 

Daarna kan je weer op De Sims 4 klikken en vervolgens op Spelen om het spel te spelen. 

 

Jason.png

In thread bekijken

Bericht 6 van 6 (863 Weergaven)

Alle reacties

Re: Origin Loopt Niet Na Installeren

★ Novice
Ik heb al geprobeerd om de Sims te repareren.
Bericht 2 van 6 (849 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Origin Loopt Niet Na Installeren

★ Novice
Het gaat hier om de code d3382ced
Bericht 3 van 6 (840 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Origin Loopt Niet Na Installeren

EA SPORTS FC Team

Hey @liekethesims, sorry voor het late bericht.

 

Verwijder De Sims 4 van de computer en download en installeer het spel via Origin zonder de CD te gebruiken. Dit zal het op moeten lossen. 

Jason.png
Bericht 4 van 6 (818 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Origin Loopt Niet Na Installeren

★★★ Newbie
Hoe kan je de sims 4 downloaden via Origin? Ik heb de cd gekocht maar krijg ook de melding dat Origin niet loopt. Hoe kan ik dit oplossen? Ik zou heel graag spelen! Alvast bedankt
Bericht 5 van 6 (793 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Origin Loopt Niet Na Installeren

EA SPORTS FC Team

Hey @DesmetFemke,

 

Dit kan je simpelweg doen door Origin te downloaden via deze link: Klik

 

Verwijder eerst De Sims 4 van jouw computer. 

 

Log hierna in met jouw accountgegevens in Origin. Als het goed is staat De Sims 4 al in jouw Gamebibliotheek en wanneer je erop klikt kan je op Download klikken om het spel te downloaden en installeren. 

 

Daarna kan je weer op De Sims 4 klikken en vervolgens op Spelen om het spel te spelen. 

 

Jason.png
Bericht 6 van 6 (864 Weergaven)

fifa-19-promo-splash

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

ea-help-promo

JE EA ACCOUNT-ID OF WACHTWOORD VERGETEN?

Je kunt je accountgegevens opnieuw instellen, bijwerken of koppelen.

Meer bekijken op EA Help

black-origin-bg

REGELS EN RICHTLIJNEN ORIGIN FORUM

Volg deze regels en richtlijnen wanneer je iets plaatst op Origin.

De regels lezen