Kan ik een oude versie downloaden?

door kusjeshiirley
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geaccepteerde oplossing

Kan ik een oude versie downloaden?

★ Novice

Hoihoi, een tijdje geleden kon ik ineens mijn Sims niet meer updaten. Toen heb ik origin verwijderd en opnieuw gedownload op m’n Mac. Nu blijkt het dus dat m’n Mac te oud is, en nu kan ik m’n Sims niet meer spelen.. is het mogelijk om een oude versie van origin te downloaden? Want ik heb nu precies niks aan mn spel...

Bericht 1 van 9 (1.152 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Geaccepteerde oplossing

Re: Kan ik een oude versie downloaden?

★★★★★ Expert


Hallo @kusjeshiirley,

De Legacy versie kan je in het help artikel terugvinden. Directe download link.
Denk er aan om de bestaande versie van de Origin cliënt eerst te verwijderen.


Groetjes.


In thread bekijken

Bericht 2 van 9 (1.142 Weergaven)

Alle reacties

Re: Kan ik een oude versie downloaden?

★★★★★ Expert


Hallo @kusjeshiirley,

De Legacy versie kan je in het help artikel terugvinden. Directe download link.
Denk er aan om de bestaande versie van de Origin cliënt eerst te verwijderen.


Groetjes.


Bericht 2 van 9 (1.143 Weergaven)

Re: Kan ik een oude versie downloaden?

★ Novice

Heeeeel erg bedankt! Ik kan weer de Sims spelen! Je bent een held 💪🏼

Bericht 3 van 9 (1.125 Weergaven)

Re: Kan ik een oude versie downloaden?

★★★★★ Expert
Graag gedaan, @kusjeshiirley!
Bericht 4 van 9 (1.061 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Kan ik een oude versie downloaden?

★★★★★ Novice
@kusjeshiirley ik heb vandaag de oude versie geupload, ik kan de game nu openen maar het is in het engels en alle oude bouwwerken zijn weg
Bericht 5 van 9 (991 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Kan ik een oude versie downloaden?

★★★★★ Expert
Bedoel je dat je de "Legacy" versie van de Origin cliënt hebt gedownload, @sargitariana12? Of de "Legacy" versie van De Sims 4? Wan "upload" lijkt mij niet voor de hand liggend.

Als je een spel in een andere taal gaat spelen, dan wordt er een nieuwe map aangemaakt in die taal, om je spelvoortgang en instellingen weer te kunnen bewaren.
Kan je proberen door de spel taal weer terug te wijzigen en het spel repareren via de Origin cliënt, te testen alsnog het spel weer start?


Mocht het toch niet lukken om De Sims 4 gestart krijgen in de Nederlandse taal en je vind het niet erg in het Engels verder spelen, dan kan je de submappen genaamd "Saves" en "Tray" vanuit de Engelse taal map te kopiëren naar die voor de Nederlandse taal.
Alleen deze mappen, geen andere bestanden.
Hierna dien je dan te testen of De Sims 4 nog steeds start.

Standaard locatie voor je spelvoortgang van De Sims 4 in de Nederlandse taal: "Documenten\Electronic Arts\De Sims 4\"
Standaard locatie voor je spelvoortgang van De Sims 4 in de Engelse taal: "Documenten\Electronic Arts\The Sims 4\".


Groetjes.
Bericht 6 van 9 (977 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Kan ik een oude versie downloaden?

Hallo, Hoe kan ik oude sims spelletjes downloaden en spelen? ik heb een hoop oude sims spelletjes liggen maar kan geen cd in mijn laptop steken, had deze graag gedownload met de code zoals we dat kunnen met sims 3 en sims 4 is dit op 1 of andere manier mogenlijk? alvast bedankt.

Bericht 7 van 9 (761 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Kan ik een oude versie downloaden?

[ Bewerkt ]
Champion

Hey @d21d30ef672e2898d614a0c20a234ff4,

 

Kun je aangeven welke oude Sims spellen dat zijn?

De Sims 3 en De Sims 4 kan je ophalen door Origin te installeren en via die weg De Sims 3 en De Sims 4 op te halen. 

 

De Sims 2 en De Sims zijn waarschijnlijk niet meer geschikt voor de huidige generatie computers en daar zal je dus een oud systeem voor moeten kunnen vinden. Dus een oude computer.

Wie weet kun je nog zo'n computer bij een tweedehandswinkel vinden of op een rommelmarkt.

Ik hoop dat het je daarmee wel lukt.

 

Veel succes. Fingers crossed

 

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 8 van 9 (754 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Kan ik een oude versie downloaden?

★★★★★ Expert
Mocht het gaan om De Sims en De Sims 2 dan is dat niet mogelijk, omdat Origin toen nog niet bestond, @d21d30ef672e2898d614a0c20a234ff4.
Deze spellen zijn verouderd en zullen niet (meer) werken op de moderne computers. Zeker met Windows 10 en hoger. Je zal De Sims 4 moeten gebruiken.
Dat zal ook gelden voor de andere spellen die op De Sims 3 lijken.
Zo'n tweedehands oudere computer kopen hiervoor zal niet makkelijk zijn. Je zal weinig speelplezier hebben omdat er niet van alles meer beschikbaar is.
Denk er aan de tweedehands gekochte software met een al gebruikte productcode niet nogmaals kan gebruikt worden op een andere Origin / EA account.
Productcode heb je alleen nodig bij eerste gebruik en wanneer het product niet gekocht is bij Origin of een andere digitale winkel.
Een geregistreerde / verzilverde productcode is gebruikt en blijft gekoppeld aan de betreffende Origin / EA account.

Het basisspel is vereist en dient geregistreerd op dezelfde Origin / EA account om de aanvullende inhoud te kunnen gebruiken, naast het ook voldoen aan hun aparte gevraagde systeemeisen.


Wanneer je een DVD-speler of CD-ROM-speler nodig hebt en je hebt deze niet, dan voldoe je ook niet aan diens gevraagde systeemeisen.

Andere gekochte producten kan je makkelijk downloaden en installeren met de Origin cliënt. Je dient je wel hebben aangemeld met de juiste Origin / EA account.
Vermijd het gebruik van de installatieschijven, aangezien deze voor problemen zullen zorgen, omdat zij verouderde gegevens bevatten.
Controleer dat je computer (ruim) voldoet aan hun gevraagde (systeem)eisen.
Laatste versie van de Origin cliënt kan je hiervan downloaden en aansluitend gaan installeren: http://www.dm.origin.com/download

De actie en ondersteuning voor De Sims 2 Ultieme Collectie is per 11 oktober 2018 stopgezet.
Wanneer er nog ergens de (product)code genoemd worden op andere websites, die kloppen niet meer en werken ook nier meer.

Groetjes.
Bericht 9 van 9 (745 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

fifa-19-promo-splash

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

ea-help-promo

JE EA ACCOUNT-ID OF WACHTWOORD VERGETEN?

Je kunt je accountgegevens opnieuw instellen, bijwerken of koppelen.

Meer bekijken op EA Help

black-origin-bg

REGELS EN RICHTLIJNEN ORIGIN FORUM

Volg deze regels en richtlijnen wanneer je iets plaatst op Origin.

De regels lezen