Re: Ik heb een probleem op origin ik heb de Sims 4 uit eten maar ik kan

door RealSimmor0
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Ik heb een probleem op origin ik heb de Sims 4 uit eten maar ik kan

★★★ Newbie

Hallo,

Ik heb een probleem ik heb de Sims 4 uit eten op origin maar ik kan hem niet spelen?

Bericht 1 van 8 (506 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Ik heb een probleem op origin ik heb de Sims 4 uit eten maar ik kan

Community Manager
Hey @sandramarcel,

Dat is vervelend inderdaad.

Even een vraagje; als je in Origin kijkt, zie je de uitbreiding wel staan als Aangeschaft of zelfs Geïnstalleerd?
EA_LeeuwAHQ
Bericht 2 van 8 (499 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Ik heb een probleem op origin ik heb de Sims 4 uit eten maar ik kan

★★★ Guide
@sandramarcel Heb je toevallig Mods of Custom Content in de sim mappen staan? Ik weet niet of je het pas na de nieuwe update hebt gekregen dit probleem, maar véél problemen komen door de mods. Dit is de laatste tijd echt het nr1 probleem. Ik lees het overal.

https://forums.thesims.com/nl_NL/discussion/comment/12393993/#Comment_12393993

Kijk eventjes hier en kijk of je spel het weer normaal doet als je alle CC/Mods uit je spel hebt gehaald. Als het dat is dan kan je evt. de mods/cc weer in sets in je game installeren,maar ik raad het eigenlijk echt wel af.

Succes,
Groetjes Monique
Bericht 3 van 8 (485 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Ik heb een probleem op origin ik heb de Sims 4 uit eten maar ik kan

★★★ Newbie

Bij mijn betaal geschiedenis staat nu in eens mislukt bij en het is nog wel steeds van mijn bank afgetrokken 

Bericht 4 van 8 (473 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Ik heb een probleem op origin ik heb de Sims 4 uit eten maar ik kan

★★★ Newbie

Ik kan m ophalen en als ik daar op klik dan doet hij niks hij installeert hem niet en nu ineens staat er bij mijn betaal geschiedenis mislukt

 

 

Bericht 5 van 8 (471 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Ik heb een probleem op origin ik heb de Sims 4 uit eten maar ik kan

[ Bewerkt ]
Champion

Hey @sandramarcel,

 

Controleer ajb even of het bedrag van je rekening is afgeschreven en als je aan andere betaal methode hebt gebruikt laat dat dan ook even weten. Als je zeker weet dat je wel hebt betaald en je kunt nog steed niets downloaden dan kan je contact opnemen met de klantondersteuning. Als er geen bedrag van je rekening is afgeschreven dan kan je het misschien nog eens proberen.

 

In de bijgevoegde link vind je alle opties voor klantondersteuning: https://bit.ly/EA-Ondersteuning
Kijk even of er een voor jou beschikbaar is. De Nederlandse chat is jammer genoeg niet beschikbaar in het weekend maar wie weet lukt het wel in de Engelse taal. Anders zal je echt tot maandag moeten wachten. 

Veel succes. 

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 6 van 8 (461 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Ik heb een probleem op origin ik heb de Sims 4 uit eten maar ik kan

Community Manager
Hey @sandramarcel,

Is het inmiddels gelukt?
EA_LeeuwAHQ
Bericht 7 van 8 (425 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Ik heb een probleem op origin ik heb de Sims 4 uit eten maar ik kan

★★★★★ Expert

Beschik je ook over het vereiste basisspel, dat dient geregistreerd zijn op dezelfde Origin / EA account, @sandramarcel?

Groetjes.
Bericht 8 van 8 (419 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

fifa-19-promo-splash

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

ea-help-promo

JE EA ACCOUNT-ID OF WACHTWOORD VERGETEN?

Je kunt je accountgegevens opnieuw instellen, bijwerken of koppelen.

Meer bekijken op EA Help

black-origin-bg

REGELS EN RICHTLIJNEN ORIGIN FORUM

Volg deze regels en richtlijnen wanneer je iets plaatst op Origin.

De regels lezen