december
december
Yup, die derde is via SOFORT rechtstreekse bank transfer gegaan. Daar is niets van terug te vinden aan ea zijde.
december
Beste,
Ik open net mijn origin en mijn bibliotheek is leeg.
alles is weg!
Ook ik heb eergisteren nog enkele kits aangeschaft. Ik heb een betaling via sofort willen doen, daar ben ik op teruggekomen (app updates op mijn gsm) en daarna heb ik paypal gebruikt. Daarmee is de aankoop wel gelukt.
december
december
Ik heb afgelopen vrijdag, tijdens het zoeken en proberen, op aankoop ergens geklikt, daarom vind je nog een derde mislukte transactie op 16 december.
Mijn aankoop was op 13 of 14 oktober
december
december
Ik heb betaald via SOFORT bankoverschrijving van de rekening gegaan op 14 oktober.
december
januari
Geen idee meer of die derde betaling met SOFORT was, ik dacht ook paypal. Maar die derde betaling die je terugvindt is van 16 december, tijdens het rondklikken terwijl ik de hele namiddag met de klantenservice aan de chat hing
Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.
Oplossen verbindingsproblemenJe kunt je accountgegevens opnieuw instellen, bijwerken of koppelen.
Meer bekijken op EA HelpVolg deze regels en richtlijnen wanneer je iets plaatst op Origin.
De regels lezen