oktober
- laatst bewerkt
oktober
door
EA_Leeuw
@EA_Jason
Hallo Jason, Helaas heb ik het probleem nog steeds, schrok mij een hoedje want heb voor zeker €1000,- aan games.
Heb afgemeld en weer aangemeld en het probleem is er nog steeds. Zou je er naar willen kijken?
groeten Bo
Opgelost! Ga naar oplossing.
oktober - laatst bewerkt oktober
Hey @BoienBruhl89,
Er zijn inderdaad wat probleempjes met Origin/EA app. De teams zijn er van op de hoogte en werken hard aan een oplossing.
Update: dit is opgelost.
oktober - laatst bewerkt oktober
Hey @BoienBruhl89,
Er zijn inderdaad wat probleempjes met Origin/EA app. De teams zijn er van op de hoogte en werken hard aan een oplossing.
Update: dit is opgelost.
november
Hi,
Terugkomend op je update; kan het zijn dat er weer problemen zijn? Mijn bibliotheek is ook leeg en begreep van de chat dat “een team ermee aan de slag gaat en het spoedig opgelost zal worden”. Als ik jullie berichten zie kan het dus nog een tijd duren?
november
Hey @2cd39403145f3550,
Kan je aangeven om welke spellen het gaat en welke app je gebruikt om jouw spellen te starten?
Inmiddels is de EA App voor Windows al een tijdje uit. Heb je die al gedownload: Download de EA app – Voor de volgende generatie PC-games - Electronic Arts?
Als het goed is kan je daar al je spellen nu in de bibliotheek terugvinden.
Laat even weten of je hier mee vooruit kunt.
november
november
november
november
Probleem is ondertusse opgelost had 2 accounts waar games opstonden ;
Platform is men Pc toch bedankt
november
december
Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.
Oplossen verbindingsproblemenJe kunt je accountgegevens opnieuw instellen, bijwerken of koppelen.
Meer bekijken op EA HelpVolg deze regels en richtlijnen wanneer je iets plaatst op Origin.
De regels lezen