Re: EA account ontkoppelen van PSN account

door EA_Leeuw
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Re: EA account ontkoppelen van PSN account

★★★ Novice
@EA_Neil Maar het account staat gekoppeld aan mijn playstationaccount ik kan tog bewijzen dat dit mijn playstationaccount is (dat vind ik raar dat hier geen genoegen mee genomen woord) om iets te ontkoppelen ik vraag kunnen jullie iets afhalen van mijn eigendom meer niet
Bericht 11 van 15 (1.314 Weergaven)

Re: EA account ontkoppelen van PSN account

Community Manager (retired)
@JayAlkmaar81,

Ik ben bang dat als je de gevraagde informatie niet kunt geven en verder ook geen manier hebt die twee stap verificatie aan te passen dat we helaas niet veel voor je zullen kunnen doen om dit account te ontkoppelen.

Je zou nog kunnen kijken of je via jouw PSN op help.ea.com je kunt aanmelden en/of de IP van je huidige locatie door kunt geven maar verder zal ik je daar niet verder mee kunnen helpen over het forum.

- EA_Neil
Neil.png
Bericht 12 van 15 (1.308 Weergaven)
0 Kudos

Re: EA account ontkoppelen van PSN account

★★★★★ Expert
Je zal contact moeten gaan opnemen met de helpdesk om weer toegang krijgen tot jouw EA / Origin account, om vervolgens je oude, niet bestaande e-mail adres te laten wijzigen, @JayAlkmaar81.
Er zal gecontroleerd worden of jij ook de eigenaar bent. Is dat niet mogelijk, dan zal er weinig gedaan kunnen worden hieraan.
Voor deze gegevens zal je zelf moeten zorgen. Het is belangrijk dat je deze toch belangrijke gegevens goed dient te bewaren.

Het kan niet worden geregeld via de forums hier, je zal zelf hiervoor de stappen gaan doen.

Anders, zal er weinig opzitten, dat je een nieuw platform account moet aanmaken, waaraan je dit nieuwe EA / Origin account kan koppelen.


Groetjes.
Bericht 13 van 15 (1.296 Weergaven)
0 Kudos

Re: EA account ontkoppelen van PSN account

★★★★ Novice

Ik zit dus met hetzelfde probleem. Account van meer dan 10 jaar oud en de zogenaamde NL service medewerkers (zowel email als chat) wordt behandeld met slechte vertaalmachines vanuit India. Met alle respect, het gaat niet om waar je de service wilt uitbesteden, maar meer hoe graag je je klanten wilt helpen.

 

De servicemedewerkers doen hun best, maar de standaard scripts maakt contact onverdraaglijk.

 

Een sjabloon van de gegevens die je moet aanleveren:

 

IP adres (netwerk waarop gespeeld wordt): Y/N - [IP adres]

Geboortedatum (verstrekt tijdens het aanmaken van de account): J/N - [geboortedatum]

Één aankoop op account en aankoopdatum (maand/jaar): Y/N - [gekocht product en datum]

Laatste 4 cijfers van creditcard: Y/N - [laatste 4 cijfers]

Factuuradres: J/N - [adres]

Telefoonnummer: Y/N - [telefoonnummer]

IP adres: Ga naar de onderstaande link en deel het IP adres: www.whatsmyip.org

 

Alles moet kloppen. 1 spatie meer of minder maakt het verschil. En dit voor een account van meer dan 10 jaar oud. 

 

Het meest vervelende is, dat je desbetreffende EA account niet eens kan loskoppelen van je PSN (mooi voor foutmeldingen elke keer als je iets van EA opstart). 

 

Ik had soortgelijke probleem met hetzelfde emailadres bij Ubisoft, het probleem is in 5 minuten per chat opgelost. 

 

Hoe slecht kun je een mens krijgen?

Bericht 14 van 15 (955 Weergaven)
0 Kudos

Re: EA account ontkoppelen van PSN account

Community Manager
Hey @SIN80-USA,

Wat vervelend om te lezen dat niet meer de gegevens weet om je account te herstellen.
Helaas kan de klantenservice je account nier herstellen als ze niet in staat zijn om je te verifiëren.

Ik zie in de bijgevoegde bestand dat het om een @home.nl emailadres gaat. Volgens mij is dit oud Ziggo en misschien kun je contact opnemen met Ziggo om te kijken of dat ze dat emailadres (tijdelijk?) opnieuw kunnen activeren, zodat jij toch je account kunt herstellen? Helaas lijkt dat de enige mogelijkheid te zijn.

Aangezien dit een topic is van meer dan een jaar oud, ga ik hem ook op slot doen. Mocht jij, of iemand anders, in de toekomst ook problemen hebben met betrekking tot dit hetzelfde onderwerp als waar dit topic over gaat, maak dan alsjeblieft een nieuw topic aan.

Dankjewel.
EA_LeeuwAHQ
Bericht 15 van 15 (936 Weergaven)
0 Kudos

fifa-19-promo-splash

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

ea-help-promo

JE EA ACCOUNT-ID OF WACHTWOORD VERGETEN?

Je kunt je accountgegevens opnieuw instellen, bijwerken of koppelen.

Meer bekijken op EA Help

black-origin-bg

REGELS EN RICHTLIJNEN ORIGIN FORUM

Volg deze regels en richtlijnen wanneer je iets plaatst op Origin.

De regels lezen