Re: EA account ontkoppelen van PSN account

door EA_Neil
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

EA account ontkoppelen van PSN account

★★★ Novice

Goedendag, EA

Ik zou graag mijn oude EA account losgekoppeld hebben van mijn PSN account, aangezien ik dit niet zelf kan omdat ik niet meer in kan loggen bij Origin omdat ik mijn email wachtwoord & oude telefoon nummer niet meer heb kom ik Origin niet meer in ik bezit wel nog het wachtwoord/email van het Origin account maar hier heb ik momenteel niks aan, hierdoor zou ik graag mijn nieuwe EA account willen koppelen met mijn psn account alleen dit gaat niet omdat mijn oude automatisch gekoppeld blijft aan elke EA game. Mijn vraag zouden jullie mij kunnen helpen met het ontkoppelen van het oude account of het oude account kunnen verwijderen zodat ik mijn nieuwe kan koppelen ? ik heb namelijk geen behoefte om een nieuw psn account te maken wand ik bezit het mijne al lang. zou er iemand contact met mij op kunnen nemen van het nederlandse team wand ik heb al geprobeerd te bellen met de klantenservice maar die begrijpen het niet zo.

Bericht 1 van 15 (1.971 Weergaven)

Re: EA account ontkoppelen van PSN account

Community Manager (retired)

Hey @JayAlkmaar81 ,

 

Sorry om te horen dat je geen toegang hebt tot het email en problemen hebt met de verificatie dankzij een ouder nummer. Helaas is dit niet iets waar wij je hier op het forum mee verder kunnen helpen en dit zal toch echt wel even via de helpdesk moeten. 

 

Helaas is de Nederlandstalige telefoonlijn op het moment niet beschikbaar en is het nog niet helemaal duidelijk wanneer die terug komt. Mocht Engels niet helemaal lukken over chat dan hebben we zeer binnenkort ook Nederlandse chat maar die is helaas nog niet online op het moment maar kan binnenkort ook gebruikt worden.

 

Dit is hoe je een Engelse chat start:

 

  1. Ga naar https://bit.ly/EAChatSupport en selecteer de Engelse of Amerikaanse vlag
  2. Selecteer chat

Omdat het hier gaat om een account waar je niet toegang hebt tot de email zullen ze je enkele vragen stellen over het account om er zo achter te komen of jij de eigenaar bent. Dit is de enige manier om het email adres aan te laten passen als je geen toegang meer hebt tot het email of het telefoonnummer.

 

- EA_Neil

Neil.png
Bericht 2 van 15 (1.938 Weergaven)
0 Kudos

Re: EA account ontkoppelen van PSN account

★★★ Novice
@EA_Neil https://bit.ly/EAChatSupport (deze link werkt niet) voor jou wel ?
Bericht 3 van 15 (1.933 Weergaven)
0 Kudos

Re: EA account ontkoppelen van PSN account

Community Manager (retired)
Hey @JayAlkmaar81,

Kun je hem eens laden in een andere browser of incognito tab? Soms doet de cache wat raar. Als dat ook niet lukt zullen we het op de ouderwetse manier moeten doen.

1. Ga naar help.ea.com en selecteer de Amerikaanse vlag rechts bovenin
2. Meld je af als je aangemeld staat en selecteer 'contact us'
3. Kies Origin als product > PC > Manage my account > 'Can't log in' of 'Hacked account' > klik op Contact options
4. Vul een naam in waar je je comfortabel onder voelt en een email waar je toegang tot hebt
5. Kies erna voor chat

- EA_Neil
Neil.png
Bericht 4 van 15 (1.923 Weergaven)
0 Kudos

Re: EA account ontkoppelen van PSN account

★★★ Novice
@EA_Neil het account intresseert mij eigenlijk niet veel meer het mag van mij verwijdert worden, ik wil graag dat het ontkoppeld woord van mijn PSN account

Mijn psn account is: ALKMAAR81
Bericht 5 van 15 (1.924 Weergaven)
0 Kudos

Re: EA account ontkoppelen van PSN account

★★★★★ Expert
Misschien is het toch beter dat je weer toegang krijgt tot jouw EA / Origin account, @JayAlkmaar81.
Anders ben de hierop gekochte producten, gekoppelde spelvoortgang, gegevens en andere inhoud ook kwijt. Openstaande betalingen van abonnementen en gekoppelde accounts dien je zelf te regelen.

Productcodes zijn eenmalig te gebruiken en blijven na hun registratie gekoppeld aan het betreffende EA / Origin account. Een tweedehands gekocht of gekregen product kan je dus niet nog eens te gebruiken, ook niet op een andere of nieuw gemaakte EA / Origin account.

Je kan het wachtwoord van jouw EA / Origin account aanpassen: https://signin.ea.com/p/web/resetPassword
Wel een sterk (vanaf 15 tekens) en uniek nieuw wachtwoord, voor de juiste EA / Origin account kiezen. Je zal 1½ uur moeten wachten na elke gedane poging.

Als je geen toegang meer hebt tot jouw e-mail adres, dan dien je contact op te nemen met de helpdesk, om te kijken wat zij voor jou kunnen betekenen.
Mocht je soms een e-mail adres gebruiken van school, studie of werk, dan zijn deze niet geschikt voor dit.

Zo kan je het e-mailadres van jouw EA / Origin account vinden: https://help.ea.com/nl/help/account/find-your-ea-account-email-address-using-your-game/

Je kan maar 1 account van een andere ondersteund platform of dienst aan jouw EA / Origin account koppelen.
Zelf kan dit ontkoppelen, maar het zal beter zijn om dat te laten doen via de helpdesk.
Namelijk zullen zullen een aantal risico's als voorwaarden hieraan vastzitten.
https://help.ea.com/nl/help/account/link-your-console-accounts/


Je kan jou EA / Origin account (tijdelijk) uitschakelen of verwijderen. Dit gebeurd door contact op te nemen met de helpdesk. Laatste is neit meer ongedaan te maken en zal je niet langer meer toegang hebben tot diens gegevens.

Mogelijk is het samenvoegen van meerdere EA / Origin accounts iets voor jou? Dit gebeurd door contact op te nemen met de helpdesk.
https://help.ea.com/nl-nl/help/account/linking-accounts-and-persona-transfers


Je zal zelf contact moeten opnemen met de helpdesk als je een probleem of vraag hebt betreft EA / Origin account.


Contact opnemen met de helpdesk verloopt via de Engelstalige chat: https://help.ea.com/en/contact-us/
Zorg dat jouw regio is ingesteld op "United States", alle gegevens invullen en aansluitend de chat in het Engels beginnen.
De openingstijden zijn van maandag tot zaterdag, van 8 tot 23 uur UTC.
Gebruik een computer, met een bijgewerkte webbrowser en bekabelde internetverbinding.
De Nederlandstalige helpdesk is nog steeds gesloten en daardoor ook niet telefonisch bereikbaar.


Groetjes.
Bericht 6 van 15 (1.910 Weergaven)

Re: EA account ontkoppelen van PSN account

Community Manager (retired)
Hey @JayAlkmaar81,

Het is helaas niet mogelijk om een account te ontkoppelen en/of te verwijderen als je geen toegang hebt tot dit account. Het aanpassen van de email is de beste stap vooruit voordat er gekeken kan worden naar ontkoppelen.

- EA_Neil
Neil.png
Bericht 7 van 15 (1.902 Weergaven)
0 Kudos

Re: EA account ontkoppelen van PSN account

★★★ Novice

Probleem
Het probleem waar ik me nu in bevind is dat ik mijn: 


(Origin) account naam nog weet het Hotmail Adress ook nog weet en het wachtwoord
alleen kan ik niet inloggen omdat ik geen f2a meer bezit vanwegen een nieuw nummer & telefoon

(Hotmail) account wachtwoord ben ik ook kwijt dit heb ik ooit aangemaakt in 2005/2006 waarvan je gegevens in moet vullen
van waar je woont hoe oud je bent etc natuurlijk weten jullie dat wel toen die tijd was ik 5/6 jaar oud en heb ik random gegevens ingevuld
wand dat deed iedereen zodat je tog games kon spelen wand dat was eigenlijk het enige belangrijke op dat moment wand een mail deed je voorderest niks mee. hiermee is het probleem dat ik het email wachtwoord niet weet en ook op geen enkele manier toegang heb tot dit email account die gekoppeld staat aan het Origin account. Het zelfde verhaal geld voor het Origin account dat heb ik toen destijds ook aangemaakt toen ik jong was en waarschijnlijk veel random dingen heb neergezet en niet dingen naar waarheid. dus ik weet daar de secret questions ook niet van zegmaar.

Nu heb ik gister 2 uur met de EA chat gepraat waar @EA_Neil mij naar heb door gestuurd het hele probleem vervolgens uitgelegd en ik krijg alleen maar antwoorden terug van -> (JE MOET JE INFORMATIE HEBBEN) waarvan ik uiteindelijk zelf nog heb aangeboden wand het email betreft mijn achternaam en het wachtwoord mijn echten naam om een foto van mijn ID te sturen als bewijs dat het account aan mij behoort maar er was weinig begrip vanuit het EA engeland 

Waar het mij meer omgaat is dat er nu een EA account gekoppeld staat aan mijn PSN waar ik met geen mogelijkheid bij kan ik vraag niet eens of ik het account terug mag krijgen zodat ik mijn jaren van progressie behouw ik slik dit verlies dan ook maar het enige wat ik vraag is of iemand [wand EA support EN doet hier zeer moeilijk over of willen het niet begrijpen] het oude ea account wat gekoppeld staat aan mijn PSN account eraf of los wilt koppelen zodat ik met een nieuw EA account verder kan gaan op mijn PSN 

(zou iemand dit even kunnen door koppelen aan een nederlandse staff member die hier iets mee kan) aangezien er nog geen nederlandse support chat is van EA momenteel en vanuit nederland hier miscchien wel een beetje begrip voor is attans de (situatie)
(heb ook mensen van PSN NL) gebeld hierover en hun zouden het graag willen doen alleen hebben hun de mogelijkheid niet 

wand nu zit er eigenlijk een dood account aan mijn psn vast en kan ik vrij weinig als het om EA games gaat en om nu te stoppen met EA games lijkt me ook wel een trieste optie 

Graag hulp a.u.b

Bericht 8 van 15 (1.888 Weergaven)

Re: EA account ontkoppelen van PSN account

Community Manager (retired)
@JayAlkmaar81,

Ik ben bang dat wij geen accounts ontkoppelen als je niet kunt bewijzen dat je de eigenaar bent van dit account via het aan geven van de juiste informatie zoals gevraagd via de chat.

Ben je gevraagd om informatie op te sturen zoals IP en andere dingen?

- EA_Neil
Neil.png
Bericht 9 van 15 (1.884 Weergaven)
0 Kudos

Re: EA account ontkoppelen van PSN account

★★★ Novice
@EA_Neil Ja maar hoe kom ik aan het oude ip adress van mijn oude woning ik kon wel vertellen waar ik toen woonde en welke straat en huis nummer ik heb ingevuld maar het ip adress van toen hoe kom ik daar aan ?
Bericht 10 van 15 (1.881 Weergaven)
0 Kudos

fifa-19-promo-splash

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

ea-help-promo

JE EA ACCOUNT-ID OF WACHTWOORD VERGETEN?

Je kunt je accountgegevens opnieuw instellen, bijwerken of koppelen.

Meer bekijken op EA Help

black-origin-bg

REGELS EN RICHTLIJNEN ORIGIN FORUM

Volg deze regels en richtlijnen wanneer je iets plaatst op Origin.

De regels lezen