De Sims™ Middeleeuwen: Piraten en Adel download probleem

door lolcynthia1
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geaccepteerde oplossing

De Sims™ Middeleeuwen: Piraten en Adel download probleem

★★ Novice

ik heb de sims middeleeuwen gekocht echter wil piraten en adel niet downloaden

Bericht 1 van 17 (2.820 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Geaccepteerde oplossing

Re: De Sims™ Middeleeuwen: Piraten en Adel download probleem

EA SPORTS FC Team

Ah wacht, ik had net hetzelfde probleem (bleef op voorbereiden staan) ik paste de taal aan van Origin (Origin > Applicatieinstellingen > Taal > Engels) en nu kan ik de uitbreiding wel downloaden.

 

Probeer het eens op bovenstaande manier Standard smile

Jason.png

In thread bekijken

Bericht 9 van 17 (2.833 Weergaven)

Alle reacties

Re: De Sims™ Middeleeuwen: Piraten en Adel download probleem

[ Bewerkt ]
EA SPORTS FC Team

Hey @lolcynthia1,

 

Blijft de download vastzitten op 0%, op voorbereiden, is de download traag of kan je het hele spel niet vinden op Origin?

 

Verschillende problemen hebben verschillende oplossingen, maar als het gewoon een Origin downloadprobleem is kan je het volgende proberen:

 

  1. Schakel Downloaden in veilige modus aan via de applicatieinstellingen van Origin
  2. Jouw firewalls en virusscanners kan je tijdelijk uitzetten
  3. Voer Origin uit als administrator door met de rechtermuisknop op de snelkoppeling te klikken
  4. Leeg de cache van Origin
  5. Voer een schone start uit van Windows

Mocht dit nou niet werken, dan heb ik nog een collega die het een en ander af weet van Piraten en Adel.

Jason.png
Bericht 2 van 17 (2.810 Weergaven)

Re: De Sims™ Middeleeuwen: Piraten en Adel download probleem

★★ Novice

HI !! thanks voor het antwoord. Echter hellaas zonder resultaat. wat zijn eventueel nog meer de opties om te kunnen doen ?? 

Bericht 3 van 17 (2.784 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: De Sims™ Middeleeuwen: Piraten en Adel download probleem

★★ Novice

Dit is wat er nu gebeurd. er staat wel een play knop als ik die indruk dan zie je dat ie hem wil laden maar dat doet hij dan niet. 

Bericht 4 van 17 (2.780 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: De Sims™ Middeleeuwen: Piraten en Adel download probleem

EA SPORTS FC Team

Probeer anders eens Piraten en Adel helemaal van jouw computer te verwijderen en daarna het spel opnieuw downloaden, maar deze keer in het Engels.

 

Er zijn/waren wat problemen met Piraten en Adel in het Nederlands waarbij het spel niet goed wilt downloaden of installeren. Wanneer je dit in het Engels doet met het in principe wel werken, waarna je de taal weer kunt veranderen in het Engels. 

Jason.png
Bericht 5 van 17 (2.761 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: De Sims™ Middeleeuwen: Piraten en Adel download probleem

★★ Novice

Hi, 

 

Oke maar ik heb wel al gespeeld. en ik kan geen map vinden van piraten en adel. Ps origin staat op nl . 

Bericht 6 van 17 (2.758 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: De Sims™ Middeleeuwen: Piraten en Adel download probleem

EA SPORTS FC Team

Ik zal het aan mijn kant ook even proberen en zien of ik de map voor je kan vinden. 

 

Kan je misschien wel de download annuleren en de cache van Origin legen? Als ik het goed heb, kan je daarna het spel opnieuw downloaden (zorg ervoor dat je Engels kiest). 

Jason.png
Bericht 7 van 17 (2.754 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: De Sims™ Middeleeuwen: Piraten en Adel download probleem

★★ Novice

maar is dat niet het zelfde als voorheen? want moet ik dan de sims middeleeuwen verwijderen of iets anders? want ik heb alleen sims middeleeuwen en niet de piraten en adel wat ik wel bijzonder blijf vinde is dat ie als ik op downloaden klik dat je het play knopje ziet staan maar er gebeurd niks. is er mogelijkheid om mijn saved game op te slaan en dan alles verwijderen. en opnieuw te instaleren? 

Bericht 8 van 17 (2.754 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: De Sims™ Middeleeuwen: Piraten en Adel download probleem

EA SPORTS FC Team

Ah wacht, ik had net hetzelfde probleem (bleef op voorbereiden staan) ik paste de taal aan van Origin (Origin > Applicatieinstellingen > Taal > Engels) en nu kan ik de uitbreiding wel downloaden.

 

Probeer het eens op bovenstaande manier Standard smile

Jason.png
Bericht 9 van 17 (2.834 Weergaven)

Re: De Sims™ Middeleeuwen: Piraten en Adel download probleem

★★ Novice

Hi Jason helaas ik had dat al geprobeerd nog steeds hetzelfde probleem Frown balen 

Bericht 10 van 17 (2.741 Weergaven)

fifa-19-promo-splash

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

ea-help-promo

JE EA ACCOUNT-ID OF WACHTWOORD VERGETEN?

Je kunt je accountgegevens opnieuw instellen, bijwerken of koppelen.

Meer bekijken op EA Help

black-origin-bg

REGELS EN RICHTLIJNEN ORIGIN FORUM

Volg deze regels en richtlijnen wanneer je iets plaatst op Origin.

De regels lezen