Battlefield V - Brak epickiej broni do walki wręcz po przejściu kampanii.

autor: Sushione71
Odpowiedz

Pierwszy Wpis

Battlefield V - Brak epickiej broni do walki wręcz po przejściu kampanii.

[ Edytowane ]
★★★ Newbie

Witam. Mam mały problem z grą Battlefield V (PS4). W zakładce walka wręcz w wybranej klasie żołnierza w twojej kompanii są do odblokowania trzy epickie bronie białe (nóż solveig, coupe coupe, kij do krykieta), jest napisane ze mozna je odblokować po ukończeniu danej opowieści wojennej. Pare dni temu zakończyłem jedna z nich (pod flagą niczyją) i dalej obiecany przedmiot nie znajduje się w moim ekwipunku. Proszę o szybką pomoc w rozwiązaniu problemu. Z góry dziękuję i pozdrawiam.

Wiadomość 1 z 7 (1 246 wyświetleń)

Dot.: Battlefield V - Brak epickiej broni do walki wręcz po przejściu kampanii.

Community Manager (retired)

@Sushione71 Witaj!

Mieliśmy kilka raportów o problemie z odblokowaniem opisanych wyzwań no i broni białej z nimi związanymi. Wygląda na tą chwilę na problem synchronizacji lokalnych zapisów z serwerem odblokowań. We wspomnianym wątku, znajdziesz również rozwiązanie opisane przez gracza, które może pomóc.

Obejście (EN)

Spoiler

This is what I did on PS4.

My issue on PS4 was for;

War Story: Nordlys
Act: Still and Silent

Challenge: Destroy all searchlights

The challenge "Destroy all searchlights" did not show as complete, despite completing it 5 times on different difficulties. But when I was in the actual Act, it showed as complete.

I'd finish the Act, start the next Act, but when I exited and went back to check the status of Destroy all searchlights, it showed as not complete. 

Also, if you try this, you will have to replay the BFV introduction missions before you can replay the war story Act that bugged out for you.

This is what I did on my PS4, but I don't know if it is the same in all regions etc or if it will work for you.

Please make sure you have backup copies of the BFV saved data file before trying this.

BFV on my PS4 has one Auto save file, which is found in Settings, Application Saved Data Management, Saved Data in System Storage, Battlefield V.

Firstly, I copied the Battlefield V Profile Save Data file to USB Storage Device and also uploaded a copy to Online Storage.

Then I went back into the PS4 Settings, Application Saved Data Management, Delete, Battlefield V and deleted the BFV saved data file.

After deleting the file, I restarted BFV, replayed the introductions, then went into Play, War Stories, Nordlys, Acts, Still and Silent (yours might be different depending on which objective bugged out for you), and replayed the mission only focusing on completing the missing challenge "Destroy all searchlights" (yours might be different).

When I completed the objective, an in-game message popped up indicating it completed.

Then I went to BFV options and quit back to the game menu.

When I checked the War Story, the "Destroy all searchlights" objective showed as complete, but I was missing the previously completed objective info within the individual War Story Acts.

Next, I exited BFV completely, went back into the PS4 Settings, Application Saved Data Management, Saved Data on USB Storage Device, Copy to System Storage, Battlefield V, selected Battlefield V Profile Saved Data and Copy.

This returned the previously saved data back to the PS4 and all of the objectives I'd already completed as well as the previously bugged one was now showing correctly as completed.

Again, if you try this make sure you make USB backups before you attempt this work around.

I rarely have a chance to check back on my posts, so please don't be upset if I don't reply to any questions.

Good luck, I hope yours is also fixed and most importantly, have fun out there.

Powodzenia!

Wiadomość 2 z 7 (1 221 wyświetleń)

★★ Novice

Mam ten sam problem nie mogę  ukończyć ostatniego wyzwania by odblokować nagrodę .wyzwanie zabij 5 wrogów podczas śpiewu Billego mimo że je robie nie zalicza mi go Wypróbowałam wspomniany sposób z Redita ale też nie działa .  Czy EA pracuję nad rozwiązaniem tego buga?

Wiadomość 3 z 7 (1 214 wyświetleń)
Odpowiedz
0 Kudo

[ Edytowane ]
Community Manager (retired)

@demon30vip @Sushione71

Zamieszczam zbiorcze obejście per platformę. Studio bada sprawę.

PC

Documents->Battlefield V->settings - Move all files out to desktop,
Disable Cloud Saves and start game,
Do the mission,
Close game and put files back.

PS4

Export the game save files to an USB drive.
Delete the game save files in the console.
Start the game. You'll have to adjust contrast and play again the intro.
Now, play the War Story and complete the bugged challenge. It will show correctly achieved.
Close the game, and restore the game save files from the USB to the console.
Start the game, and you'll have your reward at the armory.

Xbox One

You would need to move the saved file from the Xbox to a USB stick,
Clear local and cloud saves for BFV. (This wont remove multi player data)
Start the game. You'll have to adjust contrast and play again the intro.
Now, play the War Story and complete the bugged challenge. It will show correctly achieved.
lose the game, and restore the game save files from the USB to the console.
Start the game, and you'll have your reward at the armory.

Odblokowanie tych broni białych z wczorajszą aktualizacją, jest bardziej przejrzyście wyjaśnione, iż trzeba ukończyć wszystkie zadania z ww. "Opowieści Wojennych"

1131222214.png

11312221214.png

Jeśli zatem zadania z Waszej strony zostały wykonane, kroki wymienione powyżej per platformę, powinny wtedy zadziałać i wymusisz ponowną synchronizację stanu gry (postępy) i serwerem. 

Wiadomość 4 z 7 (1 184 wyświetleń)

Bug zwiazany z misja under no flag

★ Novice

Skończylem cały challange związany z misją'under no flag' i nie odblokowałem kija do krykieta. Jest to bardzo denerwujace bo w samej grze pokazuje mi ze skonczylem wszystkie challange ale jak przechodze do menu glownego to pokazuje mi ze nie mam zrobionego 1 ktory zrobilem juz dzisiaj 3 razy.... 

Wiadomość 5 z 7 (1 097 wyświetleń)
Odpowiedz
0 Kudo

★★ Novice

Tak jak pisałem wcześniej  . Podmieniałem pliki i nic to nie dało nadal nie zalicza mi zadania . Już sobie odpuściłem nie ma to jak wydać 200 zeta na grę i mieć takie banalne problemy , że o badziewnym RT n ie wspomnę . 

Wiadomość 6 z 7 (1 118 wyświetleń)

[ Edytowane ]
★ Novice

200 to jeszcze nic. Gorzej, gdy masz zamówienie przedpremierowe wyceniane na 300. A bugów więcej niż w darmowej grze w ps store.

Zgrywanie, usuwanie a nawet reset całej kampanii i robienie od nowa w niczym nie pomaga. 

Wiadomość 7 z 7 (1 108 wyświetleń)

ea-promo

Zabezpiecz swoje konto EA

Gdy będziesz ustawiać urządzenie jako zaufane, wyślemy Ci kod, by się upewnić się, że Ty to Ty.

Dowiedz się więcej o weryfikacji logowania

ea-help-promo-2

Masz problem z połączeniem z grą?

Jeśli nie możesz się połączyć z grą EA, wykonaj poniższe kroki, aby rozwiązać problemy.

Rozwiązywanie problemów z połączeniem