Re: squad battle reward niet ontvangen!!

door wel0vefifa
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

★★★★ Apprentice

@TakeawayFiber7  ik denk dat deze dingen nooit gaan iogelost worden........Ea geeft daar geen cent voor uit.

En @EA_Jason  zegt ik werkt geen 7/7 neen idd hij zegt ook tegen andere hier met probs dat hij ook soms een wedstrijd test en geen problemen ondervind.

neen idd de kagen dat hijbof zijn collegas niet antwoorden hebben ze geen goesting om te antwoorden want dan zijn zij aant fut spelen met allemaal 99 spelers ja hij zal 1pack openen en daar zullen allemaal 99 spelers inzitten wat bij ons niet het geval is........

Zegt al genoeg hoe ze de mensen hier en wereldwijd met deze  kitzooi laten stikken enkel maar het gzld voor de fifa games wereldwijd ontvangen en mensen rippen met * packs.........

Enkel diegene die zo op youtube ed  promotie laten tonen voor fifa die krijgen alles.

Zou er zelfs niet van verschieten al die sbcs met die spelers dat iedereen inleverd dat ze die gwn in packs trug smijten........

tot ze juridisch tegen de lamp zullen lopen Er zijn wereldwijd genoeg dossiers van gedupeerde door EA ....... Rarara ea en die hier zoals jason weten niet wat ik doe, wie ik ben en wie mijn familie is van beroep in het dagelijkse leven...........

Bericht 21 van 27 (853 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

★★★ Novice
@EA_Jason Kan je alsjeblieft mijn vraag ook beantwoorden
Bericht 22 van 27 (862 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

★★★★ Apprentice

@HarmBanaan  die zal niet snel antwoorden want hij loet zijn weekend league voltooien met allemaal 99 spelers.

Je geeft alles door maar is altijd precies of de fout nooit bij ea ligt...... Terwijl er wereldwijd genoeg klachten zijn maar waarom zou ea iets eraan doen ze denken enkel aan corrupt te zijn en alles op voorhand te bepalen.

Wil jij doelstellingen doen voor een speler binnen te halen zijt dan maar zeker dat het niet zal lukken,.........

vb ik zonet alles in squad battle zelfs op wereldklasse gedaan en nergens geen problemen in de opstelling en instructies en wanneer ik dan voor raphina doelstzlling wil doen in rivals dan komt mijn 87 rating team uit tegen 83rating team, ineens aan de start staan er 3andere icon spelers die er bij startopstzlling niet instonden en zijn 2spzlzrs vooraan voor de doelsteliing te doen spers 79 rating zijn supermannen zelfs zonder gemstyle en met maar 66 pac en 58 schieten zijn ze bijna zoals messi ....... Mijn doelstzlling speler ben yedder kon geen enkele bal tussen de palen krijgen een 3de klasse doelman haalt er elke bal uit zelfs geplaatst bovenste hoek........

je moet zogezegd filpjes hier uploaden zodat ze alles kunnen nakijken terwijl hun servers genoeg opslag hebben en ze zo alles kunnen bekijken maar ze doen dit enkel om tijd tz rekkzn en alsnog de schuld bij de spelers te schuiven enkel de youtubers met hun blog over ozo top megapakket waar dan ineens 9 x99 spelers in zitten,.......

Van alle pakketten die ik heb geopend zelfs de deluxe totssf nog geen enkele hoge speler

Bericht 23 van 27 (847 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

★★★★ Apprentice

@EA_Jason  waarom hebben jullie mij nu ineens tijdelijk geblokkeerd op de transfermarkt? leuk spelletje dat jullie aan het spelen zijn..... 

Bericht 24 van 27 (837 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

EA SPORTS FC Team

Geen idee, heb je hierover een mail gekregen of kon je tijdelijk even niet gebruik maken van de transfermarkt?

Voor het tweede is het een kwestie van afwachten en het in het vervolg wat rustiger aan doen. @sicilianGangster 

Jason.png
Bericht 25 van 27 (758 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

★★★ Newbie

Heb vervolgens mijn pakketen niet gekregen om 09:00 

Bericht 26 van 27 (677 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

★★★ Newbie

Ik heb geen punten gekregen na mijn match in squad battles

Bericht 27 van 27 (68 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

fifa-20-promo-splash

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

fifa-20-promo-splash-2

Je FIFA-account beveiligen

Schakel aanmeldingsverificatie in voor toegang tot de FUT-webapp en de Companion-app en om je informatie te beveiligen.

Bekijk meer op EA Help