Re: sbc

door Padestoel19
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geaccepteerde oplossing

sbc

★★★ Newbie

een vriend van mij ging via de companion een sbc voor me doen via selectie bouwer en leverde heel m’n actieve selectie bijna in zonder de melding dat je bevestigt dat de spelers definitief uit je selectie verdwijnen zoals op m’n console en nu zijn al m’n spelers weg alstublieft help me ik heb heel dit jaar m’n team gebouwd door fifa points te kopen en ik heb de pack niet geopend die mogen jullie weer verwijderen uit m’n account zolang ik maar m’n selectie zo goed als terug krijg.

Bericht 1 van 3 (113 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Geaccepteerde oplossing

Community Manager
Hoi @Padestoel19,

Je spelers worden niet vanzelf in een SBC ingevoerd, dat gebeurt alleen als je het zelf doet. Standaard krijg je wel een bevestigingsmelding, behalve als je die zelf uitschakelt.

Helaas kunnen we geen SBC-indieningen ongedaan maken. We hebben hier een artikel met wat meer informatie:

https://help.ea.com/nl/help/fifa/fut-squad-building-challenges/

EA_QueenBeeAHQ.png

Wees aardig voor elkaar | Be kind to each other

In thread bekijken

Bericht 2 van 3 (100 Weergaven)

Alle reacties

Community Manager
Hoi @Padestoel19,

Je spelers worden niet vanzelf in een SBC ingevoerd, dat gebeurt alleen als je het zelf doet. Standaard krijg je wel een bevestigingsmelding, behalve als je die zelf uitschakelt.

Helaas kunnen we geen SBC-indieningen ongedaan maken. We hebben hier een artikel met wat meer informatie:

https://help.ea.com/nl/help/fifa/fut-squad-building-challenges/

EA_QueenBeeAHQ.png

Wees aardig voor elkaar | Be kind to each other
Bericht 2 van 3 (101 Weergaven)

★★★ Newbie

ik heb niks ingesteld over de sbc zie ze werden gelijk ingeleverd, en het was niet eens mijn eigen schuld jullie kunnen ook niks anders voor me doen of regelen ? 

Bericht 3 van 3 (91 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

fifa-20-promo-splash

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

fifa-20-promo-splash-2

Je FIFA-account beveiligen

Schakel aanmeldingsverificatie in voor toegang tot de FUT-webapp en de Companion-app en om je informatie te beveiligen.

Bekijk meer op EA Help