Re: Snel Verkoop herstel

door EA_Neil
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Re: Snel Verkoop herstel

★★★ Novice
@brancisven14 Bij mij is ie ook al verlopen krijgen wij hem nog wel terug of hebben wij gewoon pech?!
Bericht 91 van 113 (1.072 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Snel Verkoop herstel

★ Novice

Steeds vaker met snelle verkoop, spelers verdwijnen. Gister een speler verkocht, volgende dag niet meer terug te vinden. 

Bericht 92 van 113 (1.071 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Snel Verkoop herstel

[ Bewerkt ]
Community Manager (retired)

Hey allemaal!

 

Ik wilde inspringen vandaag met de laatste update betreft de snel verkoop en het niet terug kunnen halen van spelers van meer dan één dag geleden wat plaats vond aan het einde van 2020. De laatste update is dat het er helaas erg op lijkt dat we geen mogelijkheid gaan vinden om deze spelers (die al verlopen zijn van meer dan 7 dagen geleden) terug te halen.

 

Mocht je nog spelers hebben die je graag terug wilt halen van de laatste 7 dagen dan kun je dit doen via de web app in plaats van de companion app die je kunt bereiken via deze link . 

 

Het doel van de tool was altijd om spelers die perongeluk een foutje hebben gemaakt met een snel verkoop te helpen en het was nooit het doel om de tool te gebruiken voor andere doeleinden zoals het bewaren van spelers en terug te halen na een week tijd. 

 

Ik snap dat dit geen populaire post gaat zijn en dat dit niet het nieuws is waar velen van jullie op hoopten want er zitten en paar hele goede spelers tussen en snap erg goed dat het een goede manier was om spelers voor SBC's achter te houden. Ik deel ook niet graag slecht nieuws maar wilde er zeker van zijn zo transparant mogelijk te zijn met jullie en de verwachting te scheppen dat het hem waarschijnlijk helaas niet gaat worden bij het terug halen van de spelers die buiten de laatste 7 dagen vallen.

 

De companion app wordt nog steeds aan gewerkt voor de gene die hier nog steeds problemen mee hebben en tot die tijd wordt er aangeraden de web app via de link hierboven te gebruiken om jouw spelers van de laatste 7 dagen terug te halen.

 

Ik heb deze post gemarkeerd als oplossing om iedereen op de hoogte te stellen van deze update. Mocht er iets veranderen aan de situatie zal ik er zeker voor zorgen deze post aan te passen en jullie op de hoogte te stellen.

 

- EA_Neil

Neil.png
Bericht 93 van 113 (3.105 Weergaven)

Re: Snel Verkoop herstel

★★★★★ Novice

Beste,

 

Ok dit is niet de bedoeling maar de fout is wel aan jullie dat dit misgelopen is en dat dit zolang duurt voor dat er een oplossing van komt is dan wel jullie fout . Krijgen wij dan niets ter compensatie ? 

Zo n groot bedrijf en zo n trage oplossing ...

Bericht 94 van 113 (1.057 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Speler snel verkocht en niet terug gekregen

★★ Novice

Hallo,

Mijn Speler is Marcus Rashford 86 Totw en hij was discarded op 10 december 2020 en toen was er een storing waardoor ik mijn speler niet kon herstellen.

Ik zou graag mijn speler terug willen krijgen.

Bedankt alvast

Bericht 95 van 113 (1.050 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Speler snel verkocht en niet terug gekregen

Community Manager (retired)
@Ilyason10

Ik heb jouw berichtje verplaatst naar de mega discussie over dit onderwerp.

Het is helaas hoogstwaarschijnlijk dat we deze spelers niet terug zullen kunnen halen.

Zie het geaccepteerde antwoord voor meer informatie.

- EA_Neil
Neil.png
Bericht 96 van 113 (1.037 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Speler snel verkocht en niet terug gekregen

★★ Novice
@EA_Neil Is goed
Maar ik kan er helemaal niks aan doen dat ik mijn speler niet terug kan halen. Ik pack niet zo vaak iets goeds en dit was een van mijn beste spelers dus ik zou dan ook heel maar dan ook heel erg graag mijn rashford terug willen.
Bericht 97 van 113 (1.031 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Snel Verkoop herstel

★★★ Newbie

Ey rensleliveld hier, ik heb een paar spelers in een sbc gedaan en de duplicates kan ik niet meer terug halen uit de snel verkoop herstel

Bericht 98 van 113 (960 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Snel Verkoop herstel

Community Manager (retired)

Hey @Rens12345 ,

 

Sorry voor de late reactie. Wanneer had je deze gediscard en heb je zowel op de web als companion app gekeken om ze terug te halen? Had je ook nog herstel mogelijkheden over?

 

- EA_Neil

Neil.png
Bericht 99 van 113 (957 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Snel Verkoop herstel

★★ Novice
@EA_Neil beste, ik heb gisteren (22/3/2021) per ongeluk mijn untradeable prime icon hernandez gediscard en ik al reeds op mijn web en campanion app gezocht maar had reeds geen snelherstel opties meer over en toen ik 10 min later terug wou kijken was hij al niet meer terug te vinden. Mvg
Bericht 100 van 113 (900 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

fifa-20-promo-splash

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

fifa-20-promo-splash-2

Je FIFA-account beveiligen

Schakel aanmeldingsverificatie in voor toegang tot de FUT-webapp en de Companion-app en om je informatie te beveiligen.

Bekijk meer op EA Help