Keuken Kampioen Divisie EASportsFC

door KrisicoKris
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Keuken Kampioen Divisie EASportsFC

★★★ Newbie

Gegroet iedereen en EA Sports!

Wij in Nederland zitten in verbazing af te wachten voor meer dan 20 jaar voor de Keuken Kampioen Divisie in Fifa / Ea Sports FC.

Ook is de kkd is echt op een all time high qua kijkcijfers en de strenght. Als voorbeeld hebben we volgend seizoen: Cambuur, Groningen, De Graafschap, Nac, Willem 2, Roda JC en nog veel andere clubs die in het korte verleden in de eredivisie speelde, sommige langer dan andere bijvoorbeeld groningen degraderen voor het eerst in 23 jaar!

Eerder werd er op twitter over een gesprek getweet tussen de kkd en EA Sports over een deal in Fifa 18, maar daar is dus nooit meer informatie over gegeven helaas.

Proberen kan nooit kwaad zeg ik altijd.

ik hoop dat jullie hier wat mee doen!

- Kris 

Bericht 1 van 2 (142 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Keuken Kampioen Divisie EASportsFC

★★ Novice
@KrisicoKris Het word onderhand tijd en idd de drukte met clubs in KKD die gewoon in de eredivisie zouden horen en mijn clubbie de graafschap waarvoor er eigenlijk (afgelopen jaren niet) een tussen divisie zou moeten worden uitgevonden vind ik ook al jaren dat het tijd word . En goed om te weten dat ik niet de enige ben die mij dat herrinert heb ik het niet gedroomd
Bericht 2 van 2 (79 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

fifa-20-promo-splash

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

fifa-20-promo-splash-2

Je FIFA-account beveiligen

Schakel aanmeldingsverificatie in voor toegang tot de FUT-webapp en de Companion-app en om je informatie te beveiligen.

Bekijk meer op EA Help