mei 2019
Hallo.
Ik ben gister gebanned van de transfermarkt en ik kan niks meer halen maar heb nog paar spullen nodig. Hoe kan ik er weer op??
Opgelost! Ga naar oplossing.
mei 2019 - laatst bewerkt mei 2019
Hallo @mobiel01wagner02,
Wanneer je een ban ontvangen hebt voor de transfermarkt, dan kan je er niet meer op komen. In de mail die je ontvangen hebt staat ook of dit een tijdelijke of permanente sanctie is.
Denk je dat we een fout gemaakt hebben? Dan kan je via het formulier in het volgende artikel laten onderzoeken of de sanctie terecht was of niet:
https://help.ea.com/nl/help/account/information-about-banned-or-suspended-accounts/
Als je de regels wel hebt overtreden, dan heeft het geen nut om het formulier in te vullen.
mei 2019 - laatst bewerkt mei 2019
Hallo @mobiel01wagner02,
Wanneer je een ban ontvangen hebt voor de transfermarkt, dan kan je er niet meer op komen. In de mail die je ontvangen hebt staat ook of dit een tijdelijke of permanente sanctie is.
Denk je dat we een fout gemaakt hebben? Dan kan je via het formulier in het volgende artikel laten onderzoeken of de sanctie terecht was of niet:
https://help.ea.com/nl/help/account/information-about-banned-or-suspended-accounts/
Als je de regels wel hebt overtreden, dan heeft het geen nut om het formulier in te vullen.
mei 2019
Nou ik heb dus gister hetzelfde gehad maar ik wist helemaal niet dat het mocht... nou maakt het me niet veel uit... maar kan ik op fifa 20 als ik dat koop dan wel weer op de transfermarkt anders ga ik fifa 20 natuurlijk echt niet kopen
juni 2019
juni 2019
Je kunt het navragen bij de helpdesk, maar naar mijn weten zijn deze sancties permanent voor FIFA 19.
juni 2019
@nielsvhattem Wat had je gedaan dan? Wat je dacht dat mocht.
oktober 2021
juni
hallo ik ben ook gebanned van de transfermarkt want er stonden elke keer spelers op de markt dje ik nooit had gepacked dus denk dat ik gehackt was ofzo want ik deed dat niet hoe kan ik dit oplossen?
groetjes Joël
een maand geleden
Ik ook niet… ! ?
Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.
Oplossen verbindingsproblemenSchakel aanmeldingsverificatie in voor toegang tot de FUT-webapp en de Companion-app en om je informatie te beveiligen.
Bekijk meer op EA Help