april 2020 - laatst bewerkt oktober 2020 door EA_Jason
hallo ik heb op mijn andere account deze fifa een transferban, heb ik die ook in fifa 21?
Opgelost! Ga naar oplossing.
april 2020 - laatst bewerkt oktober 2020
Wat moet je doen wanneer je een sanctie hebt gekregen in FIFA 21?
Check eerst eens onze regels voor EA SPORTS FIFA. Daarin staat aangegeven wat er niet toegestaan is en als je de regels overtreedt, dan kunnen er natuurlijk sancties volgen.
Mocht je denken dat wij hierin een fout hebben gemaakt, dan kan je hiervoor contact opnemen met ons ToS Team.
Mijn account was overgenomen door iemand anders.
Als je het vermoeden hebt dat er iemand anders op jouw account zit, dan is het belangrijk om het account veilig te stellen en hiervoor contact op te nemen met onze helpdesk.
Voor meer informatie kan je dit topic doornemen: Klik
april 2020 - laatst bewerkt oktober 2020
Wat moet je doen wanneer je een sanctie hebt gekregen in FIFA 21?
Check eerst eens onze regels voor EA SPORTS FIFA. Daarin staat aangegeven wat er niet toegestaan is en als je de regels overtreedt, dan kunnen er natuurlijk sancties volgen.
Mocht je denken dat wij hierin een fout hebben gemaakt, dan kan je hiervoor contact opnemen met ons ToS Team.
Mijn account was overgenomen door iemand anders.
Als je het vermoeden hebt dat er iemand anders op jouw account zit, dan is het belangrijk om het account veilig te stellen en hiervoor contact op te nemen met onze helpdesk.
Voor meer informatie kan je dit topic doornemen: Klik
september 2020
Hierbij wil ik aangeven dat ik mijn ban weg wil. Ik jeb een fout gemaakt dat ik heb in gezien het was dom en stom. Ik weet dat ik het niet weer moet doen dus ik hoop dat ik bij dit bericht jullie heb overtuigd om me te unbannen.
Psn: theoboers
oktober 2020
oktober 2020
Als ik op FIFA 20 gebanned ben is dat dan met FIFA 21 ook zo ?
er stond
je account kan op geen enkel platform gebruik maken van de transfermarkt voor de huidige FIFA titel
oktober 2020
Ik had ook een transferban in fifa20 (met dank aan mijn zoon, maar dit terzijde). In de mail stond dat het voor de huidige titel gold maar ik zie in de companion app dat ik voor fifa 21 ineens ook gebanned ben? Ik speel het al aan paar dagen en kon op de console gewoon op de transfermarkt.
Kunt U mij helpen?
oktober 2020
Hey @jurojase, als er in de Companion App staat dat je een ban hebt voor FIFA 21, dan kan hiervoor contact opnemen met on ToS team via deze link:
https://help.ea.com/nl/help/account/information-about-banned-or-suspended-accounts/
Daar kan je aankaarten dat je ook een sanctie hebt voor FIFA 21 terwijl in de mail stond dat het alleen voor FIFA 20 zou zijn. Dit is helaas niet iets dat ik via het forum voor je kan onderzoeken.
oktober 2020
@pruntel1234 schreef:
Als ik op FIFA 20 gebanned ben is dat dan met FIFA 21 ook zo ?
er stond
je account kan op geen enkel platform gebruik maken van de transfermarkt voor de huidige FIFA titel
Als er bij stond dat het alleen voor de huidige titel is en de huidige titel was FIFA 20, dan neem ik aan dat dit alleen voor FIFA 20 was.
oktober 2020
oktober 2020
Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.
Oplossen verbindingsproblemenSchakel aanmeldingsverificatie in voor toegang tot de FUT-webapp en de Companion-app en om je informatie te beveiligen.
Bekijk meer op EA Help