oktober 2022 - laatst bewerkt oktober 2022
Alle fifa games tot en met 22 doen het zonder problemen. Het probleem is begonnen met het sub programma Anticheat. Waardoor bij pc uitgaven veel problemen zijn. Bij consoles zijn er geen problemen in zoverre maar die werken op een ander manier.
oktober 2022
Product: FIFA 23
Platform:PC
Wat is het model van jouw systeem? Intel Core i7 -4770 CPU @ 3.40GHz, x-64 based
Wat is het AMD- of Nvidia Modelnummer van jouw videokaart? Nvidia GeForce GTX 650
Voer de grote van het geheugen in GB RAM = 8 Gb,
Wat is jouw gamertag/PSN ID? Archimagirus
Zie je deze bug alleen als je cross-play hebt geactiveerd? Nee
In welk speltype gebeurde dit? Opening algemeen
Hoe vaak vindt de bug plaats? 100%
Hoe kunnen wij de bug zelf vinden? weet ik niet
Wat gebeurt er? Als ik mijn Fifa 23 op wil starten dan blijft die bij mij vast hangen bij het logo van Fifa 23 en gaat dan niet verder.
Wat zou er eigenlijk moeten gebeuren? De game zou moeten opstarten en het keuzemenu met Aftrap, Carrière, Aanpassen, etc. moeten tonen.
Bij meerdere pogingen heb ik gewacht; een keer wel meer dan 1 uur. Bij elke poging lijkt er wel op de een of andere manier 'speeltijd' geregistreerd te worden, want in de EA-app zie ik intussen bijna 3 uur speeltijd staan, ook al ben ik er geen enkele keer ingekomen.
oktober 2022
Helaas volledig herkenbaar ... graag hulp en actie, ook voor mij!
Product: FIFA 23
Platform:PC
Wat is het model van jouw systeem? Intel Core i7 -4770 CPU @ 3.40GHz, x-64 based
Wat is het AMD- of Nvidia Modelnummer van jouw videokaart? Nvidia GeForce GTX 650
Voer de grote van het geheugen in GB RAM = 8 Gb,
Wat is jouw gamertag/PSN ID? Archimagirus
Zie je deze bug alleen als je cross-play hebt geactiveerd? Nee
In welk speltype gebeurde dit? Opening algemeen
Hoe vaak vindt de bug plaats? 100%
Hoe kunnen wij de bug zelf vinden? weet ik niet
Wat gebeurt er? Als ik mijn Fifa 23 op wil starten dan blijft die bij mij vast hangen bij het logo van Fifa 23 en gaat dan niet verder.
Wat zou er eigenlijk moeten gebeuren? De game zou moeten opstarten en het keuzemenu met Aftrap, Carrière, Aanpassen, etc. moeten tonen.
Bij meerdere pogingen heb ik gewacht; een keer wel meer dan 1 uur. Bij elke poging lijkt er wel op de een of andere manier 'speeltijd' geregistreerd te worden, want in de EA-app zie ik intussen bijna 3 uur speeltijd staan, ook al ben ik er geen enkele keer ingekomen.
oktober 2022
Hi @troesjkini,
Om de technische rapporten goed te kunnen doornemen, zal het erg worden gewaardeerd als de gevraagde info en het DxDiag bestand ook bijgevoegd zouden worden.
Zie [GIDS] FIFA 23 - Hoe rapporteer ik een technisch probleem?
Dankjewel.
@Hoofd, je systeem voldoet niet aan de minimale vereiste specificaties om het spel te draaien. Je hebt een GTX 650, er is minimaal een GTX 1050 Ti nodig.
@OFF-Bart, zelfde voor jou. Je hebt minimaal een GTX 1050 Ti nodig. Jij lijkt een GTX 750 te hebben.
Zie onze website voor meer informatie: https://www.origin.com/store/fifa/fifa-23#store-page-section-requirements
oktober 2022
oktober 2022
oktober 2022
oktober 2022
@edwinfellas @1gramwietaub, voor jullie is het beide zo dat je systeem niet de vereiste specificaties heeft om het spel te draaien.
@edwinfellas, jij hebt een NVIDIA GeForce GT 750M.
@1gramwietaub, goed gedaan, dankjewel. Jij lijkt een NVIDIA GeForce GTX 960M te hebben.
Zie deze pagina voor de minimale en aanbevolen systeemvereisten van FIFA 23 PC.
Je moet minimaal een (als je een Nvidia kaart wilt vergelijken) GeForce GTX 1050 Ti hebben.
Vandaar dat jullie deze problemen meemaken. Jullie systemen voldoen helaas niet aan de minimale vereisten om het spel (goed) te draaien.
Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.
Oplossen verbindingsproblemenSchakel aanmeldingsverificatie in voor toegang tot de FUT-webapp en de Companion-app en om je informatie te beveiligen.
Bekijk meer op EA Help