Account verwijdert

door sanie9
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Account verwijdert

[ Bewerkt ]
★★★ Newbie

Hallo,

Mijn hele FUT is verwijdert. Ik heb niks misdaan ik denk dat ik gehackt was gezien ik ook al vreemde activiteit had geconstateerd. Ik heb toen contact met EA opgenomen. Hun hebben toen mijn account verwijdert. Ik heb nooit oneerlijk gespeeld. Ik heb noooit gehackt of wat dan ook heb altijd eerlijk gespeelt. De klantenservice van EA is de slechste service die ik ooooit heb ervaren!! Volgends hun heb ik de regels overtreden maar niemand kan mij vertellen welke regel in heb overtreden. Ik heb ook voor een paar honderd euro aan packs gekocht ingame. Ik wil graag mijn geld terug! EA zegt geen refund te kunnen geven omdat ik de via PSN heb gekocht. Maar EA is wel degene die mijn team incl mijn aankopen heeft verwijdert omdat ik zogenaamd de regels heb overtreden terwijl ik gehack ben!! Wat moet ik nu doen want dit is de grootse ever.

Hopelijk kan iemand mij helpen....

Groetjes jeffrey

Bericht 1 van 1 (37 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

fifa-20-promo-splash

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

fifa-20-promo-splash-2

Je FIFA-account beveiligen

Schakel aanmeldingsverificatie in voor toegang tot de FUT-webapp en de Companion-app en om je informatie te beveiligen.

Bekijk meer op EA Help