Ik wil fifa 23 ultieme editie pre orderen via fifa 22 maar ik krijg foutmelding

door fruithapje31
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Re: Ik wil fifa 23 ultieme editie pre orderen via fifa 22 maar ik krijg foutmeld

Community Manager

@Rikkoops__19,

 

Heb je gerichte advertencies ingeschakeld op je EA account? Je kan hier checken: https://myaccount.ea.com/cp-ui/privacy/index

Knipsel.PNG

EA_QueenBeeAHQ.png



Wees aardig voor elkaar | Be kind to each other
Bericht 11 van 21 (298 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Ik wil fifa 23 ultieme editie pre orderen via fifa 22 maar ik krijg foutmeld

★★★ Newbie

@EA_QueenBee,

 

Ik weet niet wat het probleem is maar nu heb ik geen pre order optie in mijn fifa 22 menu (hoofdmenu) 

Bericht 12 van 21 (283 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Ik wil fifa 23 ultieme editie pre orderen via fifa 22 maar ik krijg foutmeld

★★★ Newbie

@EA_QueenBee graag hulp! 

Bericht 13 van 21 (268 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Ik wil fifa 23 ultieme editie pre orderen via fifa 22 maar ik krijg foutmeld

Community Manager
@Rikkoops__19,

Is het ondertussen gelukt, of zie je de optie nog steeds niet?

EA_QueenBeeAHQ.png



Wees aardig voor elkaar | Be kind to each other
Bericht 14 van 21 (260 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Ik wil fifa 23 ultieme editie pre orderen via fifa 22 maar ik krijg foutmeld

★★★ Newbie
@EA_QueenBee Ik heb hetzelfde probleem. Kom uit Nederland op de Xbox Series x
Bericht 15 van 21 (253 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Ik wil fifa 23 ultieme editie pre orderen via fifa 22 maar ik krijg foutmeld

Community Manager
Hoi @rikbos,

Heb je gerichte advertencies al ingeschakeld?

EA_QueenBeeAHQ.png



Wees aardig voor elkaar | Be kind to each other
Bericht 16 van 21 (250 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Ik wil fifa 23 ultieme editie pre orderen via fifa 22 maar ik krijg foutmeld

★★★ Newbie
@EA_QueenBee Ja dat staat aangevinkt. Vorig jaar heb ik hem ook zo gekocht. Deze code geeft hij nu niet meer aan. Hij geeft nu aan als ik verder ga naar kopen. '"sorry er is iets fout gegaan''. Ik probeer het te kopen via PayPal.
Bericht 17 van 21 (242 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Ik wil fifa 23 ultieme editie pre orderen via fifa 22 maar ik krijg foutmeld

Community Manager
@rikbos,

Het geeft niet aan wat dat foutmelding veroorzaakt, gewoon dat er iets fout is gegaan? Kan je een andere betalingsmethode proberen om te zien of dat werkt?

EA_QueenBeeAHQ.png



Wees aardig voor elkaar | Be kind to each other
Bericht 18 van 21 (240 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Ik wil fifa 23 ultieme editie pre orderen via fifa 22 maar ik krijg foutmeld

Community Manager
Hey @Rikkoops__19,

De studio heeft net een fix uitgebracht in relatie tot de pre-order optie in FIFA 22. Kan je nu checken om te zien of je via FIFA 22 FIFA 23 kan kopen?

@rikbos

Heb jij je betalingsprobleem ondertussen al opgelost?

EA_QueenBeeAHQ.png



Wees aardig voor elkaar | Be kind to each other
Bericht 19 van 21 (235 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Ik wil fifa 23 ultieme editie pre orderen via fifa 22 maar ik krijg foutmeld

★★★ Newbie
@EA_QueenBee Inmiddels is het gelukt. Via een cadeaukaart. Via PayPal bleef de foutmelding
Bericht 20 van 21 (229 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

fifa-20-promo-splash

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

fifa-20-promo-splash-2

Je FIFA-account beveiligen

Schakel aanmeldingsverificatie in voor toegang tot de FUT-webapp en de Companion-app en om je informatie te beveiligen.

Bekijk meer op EA Help