Ik wil fifa 23 ultieme editie pre orderen via fifa 22 maar ik krijg foutmelding

door fruithapje31
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Ik wil fifa 23 ultieme editie pre orderen via fifa 22 maar ik krijg foutmelding

★★★ Newbie

Ik wil fifa 23 ultieme editie pre orderen via fifa 22 maar dan krijg ik de melding dit item is momenteel niet beschikbaar probeer het later nog eens (F22B008) ik krijg dit al 4 dagen achter elkaar hulp graag 

 

groetjes Jasper 

Bericht 1 van 21 (503 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Ik wil fifa 23 ultieme editie pre orderen via fifa 22 maar ik krijg foutmeld

★★★★★ Expert
Welk platform gebruik je en waar probeer je het spel te kopen, @fruithapje31?
Als je soms in België woont of voor het moment, dan is het niet mogelijk deze speluitgave te kopen, omdat er inhoud bij zit, die niet langer is toegestaan door de lokale wetgeving.

Groetjes.
Bericht 2 van 21 (482 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Ik wil fifa 23 ultieme editie pre orderen via fifa 22 maar ik krijg foutmeld

Community Manager
Hoi @fruithapje31,

Dit blijkt een veelvoorkomend probleem te zijn op het moment. De studio is aan het onderzoeken, en terwijl ik nog geen foutoplossing stappen heb voor je, ik zal mijn best doen om je op de hoogte te houden. Hopelijk is het snel opgelost.

EA_QueenBeeAHQ.png



Wees aardig voor elkaar | Be kind to each other
Bericht 3 van 21 (468 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Ik wil fifa 23 ultieme editie pre orderen via fifa 22 maar ik krijg foutmeld

Community Manager
Hoi @fruithapje31,

Als het goed is is het probleem nu opgelost! Kan je proberen om FIFA 23 te pre-orderen, om te zien of het lukt?

EA_QueenBeeAHQ.png



Wees aardig voor elkaar | Be kind to each other
Bericht 4 van 21 (452 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Ik wil fifa 23 ultieme editie pre orderen via fifa 22 maar ik krijg foutmeld

★ Novice

Hoi. 

Ik speel op xbox 1 s in Nederland en ik heb nog steeds diezelfde foutmelding als ik fifa 23 ultimate editions wil pre orderen. 

 

Wat kan ik hier aan doen?

Bericht 5 van 21 (407 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Ik wil fifa 23 ultieme editie pre orderen via fifa 22 maar ik krijg foutmeld

★ Novice

hoi @EA_QueenBee 

 

is het probleem voor xbox ook al opgelost?

 

Bericht 6 van 21 (379 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Ik wil fifa 23 ultieme editie pre orderen via fifa 22 maar ik krijg foutmeld

Community Manager
@Ruben076,

Krijg je nog steeds foutmelding F22B008?

EA_QueenBeeAHQ.png



Wees aardig voor elkaar | Be kind to each other
Bericht 7 van 21 (362 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Ik wil fifa 23 ultieme editie pre orderen via fifa 22 maar ik krijg foutmeld

★★★ Newbie

Hoi @EA_QueenBee 

 

Bij mij is het probleem nog niet opgelost, ik probeer al een paar dagen fifa 23 ultimate edition te halen via fifa 22 maar krijg telkens de foutmelding “F22B007” 

Bericht 8 van 21 (338 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Ik wil fifa 23 ultieme editie pre orderen via fifa 22 maar ik krijg foutmeld

Community Manager
Hoi @Rikkoops__19,

Op welk platform speel je? Xbox, PlayStation, enz.

EA_QueenBeeAHQ.png



Wees aardig voor elkaar | Be kind to each other
Bericht 9 van 21 (334 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Ik wil fifa 23 ultieme editie pre orderen via fifa 22 maar ik krijg foutmeld

★★★ Newbie

@EA_QueenBee Op ps5

Bericht 10 van 21 (328 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

fifa-20-promo-splash

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

fifa-20-promo-splash-2

Je FIFA-account beveiligen

Schakel aanmeldingsverificatie in voor toegang tot de FUT-webapp en de Companion-app en om je informatie te beveiligen.

Bekijk meer op EA Help