Gehackt

door spanish_boy3
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geaccepteerde oplossing

Gehackt

[ Bewerkt ]
★ Novice

Me account is blijkbaar gehackt al me treadables weg coins weg en wat zegt ea er is geen bewijs dat je account is aangetast! Het is ronduit belachelijk dat een bedrijf als ea zo omgaat met zijn klanten! Wanneer je coins transfereert krijg je een ban want ze zien alles maar me spelers en coins verdwijnen en krijg als antwoord er is geen bewijs en we zien dat je ze zelf op de transfermarkt hebt verkocht! Zo ja waar zijn me coins dan van de verkoop?! Maar nee dat weten ze niet maar er is geen bewijs dus je krijgt niks terug! Ronduit BELACHELIJK! Als je personeel van customer service accounts verkopen en erna alles in de doofpot stoppen dan moet hier toch onderzoek naar gedaan worden kan niet zo zijn dat me hele account leeg is en dat er niks gezien word dit is pure oplichterij en ea moet dit weten!!

Bericht 1 van 2 (439 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Geaccepteerde oplossing

Re: Gehackt

Community Manager

Hi @spanish_boy3,

 

Via onze Answers HQ-forums kunnen we helaas niet helpen met ondersteuningsvragen die specifiek zijn voor gehackte accounts. In plaats daarvan kan ons klantenserviceteam je daarbij helpen. Deze kun je bereiken via één van de volgende opties op https://bit.ly/EA-Ondersteuning.

 

Dankjewel.

EA_LeeuwAHQ

In thread bekijken

Bericht 2 van 2 (400 Weergaven)

Alle reacties

Re: Gehackt

Community Manager

Hi @spanish_boy3,

 

Via onze Answers HQ-forums kunnen we helaas niet helpen met ondersteuningsvragen die specifiek zijn voor gehackte accounts. In plaats daarvan kan ons klantenserviceteam je daarbij helpen. Deze kun je bereiken via één van de volgende opties op https://bit.ly/EA-Ondersteuning.

 

Dankjewel.

EA_LeeuwAHQ
Bericht 2 van 2 (401 Weergaven)

fifa-20-promo-splash

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

fifa-20-promo-splash-2

Je FIFA-account beveiligen

Schakel aanmeldingsverificatie in voor toegang tot de FUT-webapp en de Companion-app en om je informatie te beveiligen.

Bekijk meer op EA Help