Fout met speler op transferlijst plaatsen

door renspsv1
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Fout met speler op transferlijst plaatsen

★★ Novice

Product: FIFA 22
Platform:Sony Playstation 4
Wat is het model van jouw systeem? Sony PlayStation 4
Wat is jouw gamertag/PSN ID? circusrens
In welk speltype gebeurde dit? FIFA Ultimate Team
In welk deel van het speltype? Squad Battles
Kun je ons de datum vertellen (MM/DD/JJJJ) waarop je de bug hebt gezien? 09272021
Hoe laat zag je de bug? (UU:MM AM/PM) 09:00 PM
Wat is je tijdzone? ECT - GMT + 1:00
Hoe vaak vindt de bug plaats? 100%
Hoe kunnen wij de bug zelf vinden? Wanneer ik een speler wil aanbieden op de transfermarkt
Wat gebeurt er? Ik wil enkele verhandelbare spelers aanbieden op de transfermarkt en dan geeft de app een foutmelding. Dit item kan niet op de transfermarkt worden geplaatst: er is een fout opgetreden. Dit zou er iets mee te maken kunnen hebben. Gisteren had ik met dezelfde speler waar het nu fout mee gaat een synchronisatie fout tussen mijn companion app op mijn telefoon en mijn fifa versie op de playstation. Heb screenshots toegevoegd aan de melding, mogelijk bij meerdere spelers aan de hand, kunnen jullie hier naar kijken?
Wat zou er eigenlijk moeten gebeuren? De speler zou naar de transferlijst moeten gaan.

Ik wil enkele verhandelbare spelers aanbieden op de transfermarkt en dan geeft de app een foutmelding. Dit item kan niet op de transfermarkt worden geplaatst: er is een fout opgetreden.

Dit zou er iets mee te maken kunnen hebben. Gisteren had ik met dezelfde speler waar het nu fout mee gaat een synchronisatie fout tussen mijn companion app op mijn telefoon en mijn fifa versie op de playstation.

Heb screenshots toegevoegd aan de melding, mogelijk bij meerdere spelers aan de hand, kunnen jullie hier naar kijken?

Bericht 1 van 18 (1.840 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Probleem met mijn transfers

★★ Novice

Ik kan de spelers van mijn team niet verkopen maar wel de anderen dus de spelers die ik pack ofzo kan ik wel aanbieden maar die dat in mijn team zitten niet.

Aub kunt ge Da fixen want ik wil een maar spelers van mijn team verkopen.

Bericht 2 van 18 (1.846 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Fout met speler op transferlijst plaatsen

Community Manager
Hey @renspsv1,

Dankjewel voor je raport en je bezoekje aan het forum!

Wat vervelend om te lezen dat je deze foutmelding krijgt als je een speler wilt aanbieden op de Transfermarkt via de apps.
Krijg je dezelfde melding als je het wilt doen via de console?
EA_LeeuwAHQ
Bericht 3 van 18 (1.816 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Probleem met mijn transfers

Community Manager
Hey @iliasgamer2,

Dankjewel voor je bezoekje aan het forum.

Wat vervelend om te horen dat je problemen ervaart met het aanbieden van spelers op de Transfermarkt.
Is het hetzelfde als dit probleem toevallig?
https://answers.ea.com/t5/Bugrapporten/Fout-met-speler-op-transferlijst-plaatsen/m-p/10770222/highli...
EA_LeeuwAHQ
Bericht 4 van 18 (1.812 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Fout met speler op transferlijst plaatsen

★★ Novice
@EA_Leeuw dat kan ik helaas niet meer testen tot vrijdag want mn 10 uur is verlopen. Zie nu ook steeds als ik via de companion app of web app iets aan mn team wil doen een foutmelding. Je team is niet opgeslagen zegt die. Lijkt wel of er iets corrupt is of zo.
Bericht 5 van 18 (1.803 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Probleem met mijn transfers

★★ Novice

@EA_Leeuw ja hetzelfde probleem inderdaad

Bericht 6 van 18 (1.798 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Probleem met mijn transfers

Community Manager
@iliasgamer2, oké, dan heb ik de posts even samengevoegd om zo een wat beter overzicht te creëren.

@renspsv1 heel apart inderdaad dat hij die foutmelding geeft! In het vervelen is het wel eens zo geweest dat je zo'n foutmelding krijgt als er inderdaad een 'corrupte squad opstelling' is bijvoorbeeld, die je kunt verhelpen door je opstelling te verwijderen (je actieve squad, NIET de spelers zelf) en een nieuwe squad te creëren. Zou je dat misschien eens kunnen proberen?

Mocht dit niet lukken, ben ik inderdaad erg benieuwd of dat het zichzelf oplost als het spel volledig uit is.
EA_LeeuwAHQ
Bericht 7 van 18 (1.784 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Probleem met mijn transfers

★★ Novice
@EA_Leeuw Heb nu een lege squad aangemaakt en alle andere actieve squads gewist. Dit heeft het probleem nog steeds niet opgelost. Ik krijg nog steeds sommige spelers niet op de transferlijst en als ik een nieuwe squad aanmaak zegt de app foutmelding: je team is niet opgeslagen. Is er niets te doen voordat de definitieve versie uit komt?
Bericht 8 van 18 (1.777 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Probleem met mijn transfers

Community Manager
@renspsv1 hmm vervelend om te horen dat een nieuwe squad maken niet geholpen heeft!
Zit de betreffende speler misschien in een actieve selectie, wat er voor kan zorgen dat dit een probleem geeft?
EA_LeeuwAHQ
Bericht 9 van 18 (1.773 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Probleem met mijn transfers

★★ Novice
@EA_Leeuw Nee ik heb nu nog maar 1 selectie en die is helemaal leeg.
Bericht 10 van 18 (1.771 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

fifa-20-promo-splash

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

fifa-20-promo-splash-2

Je FIFA-account beveiligen

Schakel aanmeldingsverificatie in voor toegang tot de FUT-webapp en de Companion-app en om je informatie te beveiligen.

Bekijk meer op EA Help