Fifa 22: conflict Steam vs. Origins?

door brecht1983
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Fifa 22: conflict Steam vs. Origins?

★★★ Newbie

Product: FIFA 22
Platform:PC
Wat is het model van jouw systeem? PC
Wat is het AMD- of Nvidia Modelnummer van jouw videokaart? nvt
Voer de grote van het geheugen in GB in nvt
Wat is jouw gamertag/PSN ID? nvt
In welk speltype gebeurde dit? Carrière
In welk deel van het speltype? Speltype carrière - manager
Hoe vaak vindt de bug plaats? 100%
Hoe kunnen wij de bug zelf vinden? nvt
Wat gebeurt er? Beste, ik kon gedurende 2 weken FIFA22 spelen op een PC. Dit werd aangekocht via Steam. Van de ene op de andere dag werkt dit niet meer en zegt Origins dat ik de game dien te downloaden, terwijl hij nog steeds aanwezig is op mijn schijf en in de winkel van Steam. Wat kan hiervan de oorzaak zijn aub?
Wat zou er eigenlijk moeten gebeuren? Spel dient beschikbaar te blijven na aankoop.

Beste,

ik kon gedurende 2 weken FIFA22 spelen op een PC. Dit werd aangekocht via Steam.
Van de ene op de andere dag werkt dit niet meer en zegt Origins dat ik de game dien te downloaden, terwijl hij nog steeds aanwezig is op mijn schijf en in de winkel van Steam. Wat kan hiervan de oorzaak zijn aub?

Bericht 1 van 4 (604 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Fifa 22: conflict Steam vs. Origins?

Community Manager
Hey @brecht1983,

Is het misschien mogelijk dat je verkeerd bent ingelogd in Origin? Met het verkeerde EA account misschien?
EA_LeeuwAHQ
Bericht 2 van 4 (576 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Fifa 22: conflict Steam vs. Origins?

★★★ Newbie

Beste,

 

hartelijk dank voor uw antwoord maar zoals u kan zien ben ik aangemeld bij mijn juiste EA account.

 

Kunnen jullie een andere manier vinden om dit probleem op te lossen?

 

Alvast bedankt.

 

Mvg,

Brecht

Bericht 3 van 4 (550 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Fifa 22: conflict Steam vs. Origins?

Community Manager
Hey @brecht1983,

Als je het probleem nogsteeds hebt, kun je misschien beter contact opnemen met de live klantenservice, zodat ze je account kunnen bekijken. Je kunt die bereiken via een van de opties op https://bit.ly/EA-Ondersteuning.
EA_LeeuwAHQ
Bericht 4 van 4 (532 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

fifa-20-promo-splash

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

fifa-20-promo-splash-2

Je FIFA-account beveiligen

Schakel aanmeldingsverificatie in voor toegang tot de FUT-webapp en de Companion-app en om je informatie te beveiligen.

Bekijk meer op EA Help