FUT Hero pack niet ontvangen

door Snijb00n1985
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geaccepteerde oplossing

FUT Hero pack niet ontvangen

★★★★★ Newbie

Hi EA,

 

ik heb mij FUT Hero pack niet ontvangen. De Incentive Reward file gaf een fout op de downloads en nu heb ik niets. Kan ik mij pack alsnog ontvnagen?

 

mvg,

Niels

Bericht 1 van 18 (1.349 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Geaccepteerde oplossing

Re: FUT Hero pack niet ontvangen

[ Bewerkt ]
Community Manager

Hey allemaal!

Ik snap zeer goed dat het vervelend is dat jullie de FUT Hero pack nog niet ontvangen hebben terwijl jullie daar volgens jullie recht op hebben. 
Als jullie goed hebben gegeken naar de vereisten voor de FUT Hero pack (zoals ik eerder heb gelinkt) en jullie komen daar volgens jullie in aanmerking voor, kan ik je zeggen dat er nog steeds naar de rapporten wordt gekeken. Helaas hebben we nog geen updates hierover beschikbaar.

 

Update 09-12-2021: alle spelers die in aanmerking kwamen voor een FUT Hero pack zijn geïdentificeerd en hebben de goede inhoud ontvangen.

EA_LeeuwAHQ

In thread bekijken

Bericht 15 van 18 (1.771 Weergaven)

Alle reacties

Re: FUT Hero pack niet ontvangen

★★★ Newbie
@Snijb00n1985 Ik had hem gekregen en ik open de pack krijg ik een error is mijn pack weg
Bericht 2 van 18 (1.324 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: FUT Hero pack niet ontvangen

★★★★★ Newbie

@KassieFC  balen! Jij had hem in ieder geval wel al. Hopelijk krijg  je hulp

Bericht 3 van 18 (1.316 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Geen hero pack

★ Apprentice

Wanneer krijg je je hero pack. Zie dat veel mensen hem al hebben geopend 

Bericht 4 van 18 (1.303 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: FUT Hero pack niet ontvangen

★★★ Newbie
@Snijb00n1985 Dankjewel hopelijk krijg jij ook hulp
Bericht 5 van 18 (1.302 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: FUT Hero pack niet ontvangen

Community Manager

Hey allemaal!

Dank jullie wel voor deze rapporten! We zijn op de hoogte dat sommige spelers aangeven de FUT Hero Pre-Order Pack te missen. 

Let op: je kwam alleen maar in aanmerking voor de Hero Pack als je het spel vóór 11 augustus had pre-ordered

 

De teams zijn het aan het onderzoeken. Voor real-time nieuws en updates raad ik je aan om het EA Help en EA FIFA Direct Twitter kanaal in de gaten te houden.

EA_LeeuwAHQ
Bericht 6 van 18 (1.292 Weergaven)

Re: FUT Hero pack niet ontvangen

★★★ Newbie
@EA_Leeuw Hallo goedemiddag Ik had mij preorder hero Pack gekregen. En toen had ik hem geopend, en toen kreeg ik een foutmelding toen was mijn pack weg en de speler zit ook niet in mijn club ik heb een screenshot,Zou heel fijn zijn als je me kan helpen.
Bericht 7 van 18 (1.286 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: FUT Hero pack niet ontvangen

★★★★★ Newbie

Hi @EA_Leeuw  bedankt voor je reactie. EA Help en EA Fifa Direct Twitter geven mij niet duidelijk inzicht zie ik.

Ik heb mijn aankoopbewijs al gereed als screenshot. Is van 7 juli...

 

Hopelijk doen ze het snel herstellen.

Bericht 8 van 18 (1.266 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Hero pack niet gekregen

★★★ Newbie

Ik heb mijn Hero pack niet gekregen terwijl ik de champions edition had gepreorderd

Bericht 9 van 18 (1.212 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Fut hero pre-order pack en laatste maand aan fifa points niet

★★★★ Novice

ik heb mijn fut  Hero pre order pack van de ultimate edition niet ontvangen ook de laatste maand aan FIFA points van de EA Play pro niet en de Hero pack daarvan niet maar ik weet niet of je dat abonnement tot de dag van vandaag had moeten hebben aangezien ik hem opgezegd heb dus, ik weet niet of ik die nog zou moeten ontvangen of niet. ik zie graag een reactie tegemoet, 

met vriendelijke groet,

Milan

Bericht 10 van 18 (1.208 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

fifa-20-promo-splash

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

fifa-20-promo-splash-2

Je FIFA-account beveiligen

Schakel aanmeldingsverificatie in voor toegang tot de FUT-webapp en de Companion-app en om je informatie te beveiligen.

Bekijk meer op EA Help