Carrière loopt vast

door jarjarbinksen
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Re: Carrière loopt vast

★★★★ Novice

Hey @EA_Leeuw, hier ben ik dan weer. Voor het echie deze keer...


Doordat ik mijn PS heb moeten resetten, dacht ik: ik ga nog een keertje carriere spelen... Nog geen kwartier later, pats, spel hangt vast en ik ben 5 minuten aan progressie kwijt... Nu, doordat ik in het begin van een save zit, gebeurt dit wel minder naarmate ik verder kom, maar dat vasthangen is nog steeds een probleem...
Ik zag ergens ook staan dat dit wel een gekend probleem is, maar dat er geen oplossingen voor zijn tot nog toe... Zijn er nog dingen die ik nu kan doen om het toch te kunnen vermijden denk je?

Bericht 21 van 30 (1.632 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Carrière loopt vast

Community Manager
Hey @jarjarbinksen,

Hmm, dus je hebt er nog steeds last van, zelfs nadat je je console hebt gereset om het andere probleem op te lossen? Dat is erg vervelend inderdaad.

Helaas heb ik geen stappen meer beschikbaar waar ik zo aan zou kunnen denken.
Ik zal er een bug rapport voor aanmaken voor de FIFA teams zodat men er hopelijk naar kan kijken.
EA_LeeuwAHQ
Bericht 22 van 30 (1.627 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Carrière loopt vast

★★ Novice

@EA_Leeuw 

 

Ik heb het probleem ook op een andere console. Die andere maatregelen werken ook niet. Wordt er aan gewerkt vanuit EA?

 

Groet,

Mr_Rxz

Bericht 23 van 30 (1.547 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Carrière loopt vast

Community Manager
Hey @mr_Rxz,

Helaas begrijp ik niet precies wat je bedoelt. Je hebt ook problemen met de carrière modus?
EA_LeeuwAHQ
Bericht 24 van 30 (1.542 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Carrière loopt vast

★★ Novice

@EA_Leeuw 

 

https://youtu.be/XhqH_ZnIsV4

 

Dit is nog steeds het probleem. Career mode loopt zeker elke 10 minuten vast. Vorige keer raadde je me aan om de schijf en laser schoon te maken. Heeft niet gewerkt. Ik heb het spel op een andere console geprobeerd, daar had ik het probleem ook.

 

Ik denk zelf dat het mogelijk aan een beschadigde disc ligt, maar ik kan deze niet terugsturen omdat het bedrijf beweert dat dit een bekend probleem bij EA is, en dat het in een update opgelost zal worden. Klopt dit? Wordt eraan gewerkt door EA?

Bericht 25 van 30 (1.533 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Carrière loopt vast

Community Manager
Hey @mr_Rxz,

Als alle stappen die je hebt gedaan helemaal niks hebben geholpen, en je maakt het zelfs ook nog mee op een andere console, is de kans inderdaad erg groot dat het ligt aan de disc.

De FIFA teams werken onderhand dag en nacht aan het spel en natuurlijk worden er regelmatig updates uitgebracht die eventuele bugfixes en probleemoplossingen bevatten, waaronder eventuele carrière modus bugfixes en probleemoplossingen.

Zelf kan ik je zeggen dat ik eigenlijk nergens last van heb, maar dat betekend natuurlijk niet dat andere spelers niet ergens last van kunnen hebben.

Misschien kun je proberen te kijken of dat iemand die je kent een CD heeft voor jouw console, om te kijken of dat je hetzelfde meemaakt met een andere CD van hetzelfde spel? Dan kun je namelijk het een en ander uitsluiten.
EA_LeeuwAHQ
Bericht 26 van 30 (1.524 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Carrière loopt vast

[ Bewerkt ]
★★★ Newbie

Hey @EA_Leeuw , 

 

ik heb precies hetzelfde probleem al een geruime tijd, en het begint me langzaam mijn neus uit te komen.

Het kan onmogelijk een probleem zijn met je disc aangezien er zo veel mensen zijn die precies ditzelfde probleem ervaren.

 

Ik weet niet of jullie IT’ers al hebben gecheckt of het complete ‘Transfer en onderhandelingssysteem’ van de managercarriére modus wel goed in elkaar zit?
Maar het valt me wel heel erg op dat dit probleem zich voornamenlijk voordoet bij het onderhandelen met spelers en/of clubs, bij tranfers, maar ook bij contractverlengingen. (Zoals in bijgevoegd bestand te zien in, alle keuze mogelijkheden vallen weg en je bent genoodzaakt dat *snip*spel WEER opnieuw op te starten).


Ik kan best begrijpen dat, er met de uitbreideningen van de mogelijkheden in carrieremodes van de laatste tijd, er ergens een bug zal zitten, onvermijdelijk.

Maar dit probleem doet zich al ruim een jaar voor en dit geeft me weinig vertrouwen om straks weer de nieuwste FIFA trouw te halen.

 

Ik hoop dat ik met mijn ervaringen dat het steeds tijdens het onderhandelen gebeurt, met iets totaal nieuws aankom, waar nog niet in gekeken is.

Want mensen eindeloos hun Hardwear de schuld blijven geven komen we geen stap verder mee.

 

CM edit: schelden is nergens voor nodig.

Bericht 27 van 30 (1.363 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Carrière loopt vast

★★★ Newbie

Je kan ook alle andere carrières verwijderen dat werkte bij mij heel goed 

Bericht 28 van 30 (814 Weergaven)

Re: Carrière loopt vast

★★★ Newbie

Ik heb hier op EAFc 24 ontzettend last van, elke keer als ik een carrière wil beginnen, bevriest het scherm. Ik heb al geprobeerd opnieuw te downloaden, alles is geupdate, maar het is echt ontzettend irritant. Ik wil het spel spelen, maar dan kan nu niet. Weet iemand wat te doen?

Bericht 29 van 30 (277 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Carrière loopt vast

★★★ Newbie

Ik heb hetzelfde probleem bij Fifa 24 op mijn PS5 bij carriere. Spel bevriest zomaar ineenkeer en als je fifa opnieuw start is alles weg. Erg irritant dit. 

Bericht 30 van 30 (98 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

fifa-20-promo-splash

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

fifa-20-promo-splash-2

Je FIFA-account beveiligen

Schakel aanmeldingsverificatie in voor toegang tot de FUT-webapp en de Companion-app en om je informatie te beveiligen.

Bekijk meer op EA Help