Transferban

door nummer11
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geaccepteerde oplossing

Transferban

★★★ Novice

Wij spelen met diverse personen fut, helaas heeft een iemand het verziekt voor ons. Hij heeft coins gekocht en het in fifa gezet. 

 

Het account staat op mijn email adres en heb geen email gehad wat de straf is. Wel kan ik niet meer op de transfermarkt spelers kopen of verkopen. Een email naar EA gestuurd om te vragen wat de straf dan precies inhoud. 

 

In deze email stond alleen dat de straf terecht is en gehandhaafd blijft. Prima natuurlijk, maar leg dan wel uit wat de straf is. 

 

Weet iemand wat de straf hiervoor is. Alleen zoveel dagen of voor goed voor fifa 21. Het is jammer dat EA niet duidelijk communiceert en het nu dus blijft gissen.

Bericht 1 van 11 (1.342 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Geaccepteerde oplossing

Re: Transferban

Community Manager (retired)

Hey @nummer11 ,

 

Sorry om te horen dat je tegen deze ban aangelopen bent en zeker apart dat je geen mail gekregen hebt. Mogelijk is deze in de spam terecht gekomen?

 

Als het een transfermarkt ban is dan is dit een permanente ban voor Fifa 21 waarbij je niet langer de transfermarkt kunt gebruiken zowel in-game als op de app. Je kunt deze wel nog prima in de vorige en volgende delen van Fifa gebruiken maar houdt in de gaten dat dit mogelijk wel het vrijspelen van de web app kan vertragen voor volgende Fifa delen.

 

Daar buiten om is niet aan te raden jouw account te delen want wat anderen er op doen blijft toch wel jouw verantwoordelijkheid en is helaas niet iets wat wij ondersteunen vanuit onze gebruikersovereenkomsten. Het is aan te raden dat iedereen op zijn of haar eigen EA en console account speelt.

 

- EA_Neil

Neil.png

In thread bekijken

Bericht 2 van 11 (1.330 Weergaven)

Alle reacties

Re: Transferban

Community Manager (retired)

Hey @nummer11 ,

 

Sorry om te horen dat je tegen deze ban aangelopen bent en zeker apart dat je geen mail gekregen hebt. Mogelijk is deze in de spam terecht gekomen?

 

Als het een transfermarkt ban is dan is dit een permanente ban voor Fifa 21 waarbij je niet langer de transfermarkt kunt gebruiken zowel in-game als op de app. Je kunt deze wel nog prima in de vorige en volgende delen van Fifa gebruiken maar houdt in de gaten dat dit mogelijk wel het vrijspelen van de web app kan vertragen voor volgende Fifa delen.

 

Daar buiten om is niet aan te raden jouw account te delen want wat anderen er op doen blijft toch wel jouw verantwoordelijkheid en is helaas niet iets wat wij ondersteunen vanuit onze gebruikersovereenkomsten. Het is aan te raden dat iedereen op zijn of haar eigen EA en console account speelt.

 

- EA_Neil

Neil.png
Bericht 2 van 11 (1.331 Weergaven)

Re: Transferban

★★★★★ Expert
Delen van accounts met anderen wordt afgeraden omdat dit minder leuke gevolgen kan hebben, zoals je al had gemerkt, @nummer11. Ook kan dit in strijd zijn met de voorwaarden / regels. Start dan ook hiermee, door de wachtwoorden aan te passen. Je dient aanmeldingsgegevens voor je te houden en eigenlijk nooit delen met anderen.
Wachtwoord van je EA / Origin account aanpassen: https://signin.ea.com/p/web/resetPassword Kies een een nieuw, uniek en sterk (tenminste 12 tekens) wachtwoord, voor de juiste EA / Origin account. Na elke gedane poging dien je 90 minuten te wachten.

Je hebt een e-mail bericht ontvangen met de redenen, waar, de duur en wat je hieraan kan doen.
Controleer of de e-mail berichten soms in een andere map dan je Postvak In zijn terechtgekomen, zoals die voor de afhandeling van ongewenste e-mail. Plaats de e-mailadressen van EA op de witte lijst van je e-mail programma. Ook al speel je voornamelijk op de spelconsole, dan dien je toch regelmatig je e-mail te bekijken.

Zie dit helpartikel, hoe je meer informatie over de verbanning of schorsing kan krijgen: https://help.ea.com/nl-nl/help/account/information-about-banned-or-suspended-accounts
De genoemde stappen proberen. Dit kan niet via het forum of de helpdesk worden geregeld.

Volgens de regels van FIFA, is de (ver)koop van munten, dus niet toegestaan: https://help.ea.com/nl/help/fifa/fifa-rules/


Groetjes.
Bericht 3 van 11 (1.323 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Transferban

★★ Novice

Goedemorgen ea

 
ik heb opeens een transferban omdat me broertje met lichtelijke gehandicpte verstandelijke berperking op me account coins heeft overgezet terwijl ik op me werk was en heb nu transferban en ben gewoon fifa aan het spelen om me team beter te maken zonder vals te spelen en wil steeds beter worden.

 

dus me broertje heeft het nu voor me verziekt dat ik niks meer kan doen op fifi

Bericht 4 van 11 (1.250 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Transferban

★★★★★ Expert
Het delen van accounts wordt afgeraden, omdat er nadelige gevolgen op kunnen komen, @bryanverdonk2004. Laat je dit wel toe, dan ben jezelf ook verantwoordelijk. In dit geval, zou het beter zijn met jou er naast.
Zie het e-mail bericht met de redenen, waar, de duur en wat je er aan kan doen.
Handelen in munten is in strijd met de regels van FIFA.
Lees het betreffende helpartikel en probeer de hier genoemde stappen.

Groetjes.
Bericht 5 van 11 (1.244 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Transferban

★★ Novice

Goedemorgen realsimmons

 

hij deed het via mijn playstation maar ik word nu bestraft wat ik niet heb gedaan maar kan het nog omgedraaid worden dat ik zoveel uur niet op de transfermarkt mag

Bericht 6 van 11 (1.241 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Transferban

★★ Novice

Goedemorgen @RealSimmor0 

 

hij deed het via mijn playstation maar ik word nu bestraft wat ik niet heb gedaan maar kan het nog omgedraaid worden dat ik zoveel uur niet op de transfermarkt mag

Bericht 7 van 11 (1.227 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Transferban

★★★★★ Expert
Snel achter elkaar of herhaald een reactie plaatsen is niet nodig, @bryanverdonk2004.
Als je nog iets bent vergeten toe te voegen aan je net geplaatste reactie, kan je jouw reactie bewerken, door rechtsboven in deze reactie op de 3 punten te klikken en uit het verschenen menu "Antwoord bewerken" kiezen.

Het is jouw spelconsole en jouw account, dus is het jouw verantwoording. Zoals eerder al werd vermeld, wordt het delen van accounts afgeraden en dien je het gekregen e-mail bericht over de schorsing / verbanning eens door te nemen. Zie de eerdere geplaatste reacties hier voor de links naar het betreffende helpartikel en de regels van FIFA.

Groetjes.
Bericht 8 van 11 (1.192 Weergaven)

Re: Transferban

Community Manager (retired)
Hey @bryanverdonk2004,

@RealSimmor0 heeft het hier aan het juiste einde. Ik snap dat het frustrerend is maar je bent inderdaad verantwoordelijk voor wie je op jouw account laat spelen.

We behandelen bans niet over het forum maar mocht je het niet eens zijn met de beslissing kun je een zaak starten zoals uitgelegd op:

https://help.ea.com/nl-nl/help/account/information-about-banned-or-suspended-accounts

Ik hoop dat dit helpt!

- EA_Neil
Neil.png
Bericht 9 van 11 (1.111 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Transferban

★★★ Novice
@EA_Neil Hey ik heb hetzelfde voor maar ik heb echt nergens een mail gekregen over een ban? Ook niet in spam. Ik heb op ea help gekeken en er staat dat ik geen enkele ban heb. Dus ik snap niet waarom ik niet op de transfermarkt kan. Weet u waarom dit niet gaat?
Bericht 10 van 11 (641 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

fifa-20-promo-splash

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

fifa-20-promo-splash-2

Je FIFA-account beveiligen

Schakel aanmeldingsverificatie in voor toegang tot de FUT-webapp en de Companion-app en om je informatie te beveiligen.

Bekijk meer op EA Help