Snel Verkoop herstel

door socrs
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Re: snelle verkoop herstellen

★ Novice
@rsgersen Ik heb zelfde probleem. Heb nog 1 herstel over en wil graag mijn herstel doen van gister. Zie dat het nu weg is.
Bericht 61 van 113 (747 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Bug in snelle verkoop herstel

★★★ Newbie

ik heb inderdaad hetzelfde probleem. Gistermiddag heb ik een o.a. Oblak gediscard, maar kan hem niet terugvinden. Ik kan de datum selecteren maar vervolgens laten ze niet de spelers zien die ik op die dag gediscArd hebt. Ik hoop dat jullie er iets mee kunnen.

Bericht 62 van 113 (793 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Snel Verkoop herstel

★ Novice

ik had dit ook, ik deed de baby-icon pack en ik heb hem perongeluk gediscard, maar als ik nu de dag selecteer waarop ik hem heb gediscard krijg ik niks te zien

dit gebeurde op 15 december om 14:13

mijn psn is: zjomp 

ik speel op ps4

Bericht 63 van 113 (792 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

fut recovery

★★★ Newbie

Hello,

 

On Thursday 17 December 2020 I opened some SBC packs in FIFA 21 Ultimate Team. You guarantee that you can recover quick sold players as I packed Ederson (88 rated) double (while already untradable in club). Now when I log in to the web app and go to recovery, the page doesn't load or doesn't respond. Even if some players appear, not all of the quick sold players are listed here. So I wish you can either help me or refund the player. 

 

As a full priced game you force us to open packs and even if you guarantee you can recover players, it doesn't even work. Feels like a scam. So I demand refund or even the coins (30k).

Bericht 64 van 113 (785 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Snel Verkoop herstel

★★★ Newbie
@EA_Jason 17 dec rond 21:00 stond mijn 88 dybala er nog ik had nog nooit hersteld ik wilde hem net herstellen alleen hij staat er niet meer( om 13:00 18 dec)
Ik speel op ps4
:killerboyrijk
Bericht 65 van 113 (786 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

POLITANO FREEZE KAART

★★★★★ Newbie

Product: FIFA 21
Platform:Sony Playstation 4
Wat is het model van jouw systeem? Sony PlayStation 4
Wat is jouw gamertag/PSN ID? LeroyAy25
In welk speltype gebeurde dit? FIFA Ultimate Team
In welk deel van het speltype? Selectiesamenstellen-uitdagingen
Kun je ons de datum vertellen (MM/DD/JJJJ) waarop je de bug hebt gezien? 17-12-20
Hoe laat zag je de bug? (UU:MM AM/PM) 20:30
Wat is je tijdzone? GMT (UTC)
Hoe vaak vindt de bug plaats? 100%
Hoe kunnen wij de bug zelf vinden? Geen idee
Wat gebeurt er? Ik had mijn politano freeze kaart per ongeluk gediscard en toen wou ik hem herstellen alleen hij stond niet bij de discard spelers maar de andere spelers die ik die dag had gediscard wel
Wat zou er eigenlijk moeten gebeuren? Dat mijn politano bij het herstellen hoort te staan zodat ik hem kan herstellen

FIX JE GAME EA 

Bericht 66 van 113 (786 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Snel Verkoop herstel

★★★ Newbie

Hello,

 

I have the same problem. I quick sold a couple players on 12-12 that i want to get back, but cant find them. 

could you help me out?

Bericht 67 van 113 (768 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Snel Verkoop herstel

★ Novice
@EA_Jason Hallo, ik heb dit probleem ook. Ik heb woensdag 16 december ederson ucl gediscard en sule maar wanneer ik ze wil herstellen lukt dit niet... wat kan ik doen?
Bericht 68 van 113 (767 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Snel Verkoop herstel

★★★ Newbie

Ik heb hetzelfde met kane op 17 december en Alexander-Arnold op 16 december op PlayStation 4 Jonasw21

Bericht 69 van 113 (766 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Snelverkoop herstel

★ Novice

Product: FIFA 21
Platform:Sony Playstation 4
Wat is het model van jouw systeem? Sony PlayStation 4 Slim
Wat is jouw gamertag/PSN ID? Peanutkiiier
In welk speltype gebeurde dit? FIFA Ultimate Team
In welk deel van het speltype? Selectiesamenstellen-uitdagingen
Kun je ons de datum vertellen (MM/DD/JJJJ) waarop je de bug hebt gezien? 19/12/2020
Hoe laat zag je de bug? (UU:MM AM/PM) 7:30
Wat is je tijdzone? ECT - GMT + 1:00
Hoe vaak vindt de bug plaats? 100%
Hoe kunnen wij de bug zelf vinden? Ga via de webapp of companion app naar 'snelverkoop herstellen'
Wat gebeurt er? Wanneer ik mijn snelverkochte spelers wil herstellen, komen er geen spelers tevoorschijn. Ongeacht de dag die ik kies, er komen geen spelers tevoorschijn, terwinl ik bijna elke dag wel een speler snelverkoop.
Wat zou er eigenlijk moeten gebeuren? Spelers die ik op die dag heb snelverkocht moeten zichtbaar worden. Dit is echter niet het geval, zowel op companion als de webapp. ‌

Bericht 70 van 113 (711 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

fifa-20-promo-splash

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

fifa-20-promo-splash-2

Je FIFA-account beveiligen

Schakel aanmeldingsverificatie in voor toegang tot de FUT-webapp en de Companion-app en om je informatie te beveiligen.

Bekijk meer op EA Help