Online geen tegenstanders

door Daviddito01
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Re: Foutmelding Selectiebestand komt niet overeen

★★★★★ Apprentice
De oplossing is om over te stappen op de FIFA 20 methode met het downloaden van het teambestand direct in de seizoensmodus.
Ik praat nu al twee dagen met de community manager en hij heeft de boodschap doorgegeven aan de studio.
Hopelijk is de uitkomst positief voor ons allemaal!
Bericht 21 van 31 (978 Weergaven)

Re: Foutmelding Selectiebestand komt niet overeen

★★ Novice
@Chaldeen952 ik hoop het, de switch vliegt nog een keer tegen de muur als dit nog lang duurt.
Bericht 22 van 31 (962 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Foutmelding Selectiebestand komt niet overeen

★★★★★ Apprentice

Hallo @EA_Neil 

 

Nog nieuws over dit probleem?

Omdat er geen verbeteringen zijn aangebracht...

Alleen op de dag van gisteren had ik meer dan 11 keer het verlies van de verbinding met mijn tegenstander voor de aftrap.
Beide foutmeldingen verschenen...

Bericht 23 van 31 (956 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Foutmelding Selectiebestand komt niet overeen

[ Bewerkt ]
Community Manager (retired)

@Chaldeen952

Helaas geen update aan mijn kant. Het is nu bekend bij het team dat werkt aan Fifa maar wanneer hier aan gewerkt wordt is bij mij helaas niet bekend.

Vaak worden dit soort dingen per patch behandeld liggende aan hoe makkelijk/moeilijk het is dit op te lossen dus het is afwachten.

- EA_Neil

Neil.png
Bericht 24 van 31 (952 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Foutmelding Selectiebestand komt niet overeen

★★★★★ Apprentice
@EA_Neil
Het is een maand geleden dat het probleem zich bij mij voordeed, en bij anderen langer. We betalen 50€ voor het spel, dezelfde prijs als op XBOX en PS4 wanneer we enkel een essentiële editie hebben.
Het is niet erg respectvol tegenover de Nintendo-gemeenschap die het spel zal verlaten voor de volgende editie...
Dank u voor uw feedback en voor het treffen van de nodige regelingen.

Nog een prettige dag.
Bericht 25 van 31 (945 Weergaven)

Re: Foutmelding Selectiebestand komt niet overeen

★ Novice

Hallo Neil, is er al meer bekend over een mogelijke oplossing? Ik vind er geen lol meer aan om Fifa te spelen zo, ben gemiddeld 30 minuten bezig om überhaupt een potje online te kunnen spelen. Eigenlijk voel ik mij genaaid als consument en wil ik mijn geld terug...

Bericht 26 van 31 (930 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Foutmelding Selectiebestand komt niet overeen

[ Bewerkt ]
★★★ Newbie

Hoi, ik ben doorverwezen naar hier omdat ik met hetzelfde probleem zit. Het is idd 50€ voor niks want je speelt toch eigenlijk vnl online.. daarnaast zit in de Nintendo editie ook niet eens de Volta dat terzijde.. fifa 21 is al ruime tijd op de markt en ik heb vnl voor online potjes gekocht.. ik wordt na 5 x proberen al moe. de bestanden wissen helpt ook niet bij mij.. erg frustrerend dit.. 

Bericht 27 van 31 (907 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Online geen tegenstanders

★★★ Newbie

is er ondertussen al de oplossing gevonden? 

want ik heb al alles geprobeerd wat hier beschreven staat,

en ik krijg nog steeds op mijn scherm dat de software is afgesloten vanwege een fout

Bericht 28 van 31 (830 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Online geen tegenstanders

[ Bewerkt ]
Community Manager (retired)

@Lenaro7 Hey!

Ik ben bang dat ik hier verder nog geen updates over gekregen heb. Ik heb het doorgegeven en het staat op de lijst maar ik heb helaas geen inzicht in hoe en wanneer er aan gewerkt wordt helaas. Mocht ik iets van een verandering zien (of jullie zien een verbetering) laat ik het jullie graag weten uiteraard.

 

Mijn excuses daarvoor.

 

- EA_Neil

Neil.png
Bericht 29 van 31 (822 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Online geen tegenstanders

★★★ Newbie

hey,

 

we zijn nu reeds al een maandje verder,is er al een oplossing bedacht?

want ik vindt dit echt spijtig,ik heb speciaal voor fifa een onlinekaart gekocht en ik heb nog niet van kunnen genieten.

 

mvg

Bericht 30 van 31 (731 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

fifa-20-promo-splash

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

fifa-20-promo-splash-2

Je FIFA-account beveiligen

Schakel aanmeldingsverificatie in voor toegang tot de FUT-webapp en de Companion-app en om je informatie te beveiligen.

Bekijk meer op EA Help