Online geen tegenstanders

door Daviddito01
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Online geen tegenstanders

★★★ Newbie

Product: FIFA 21
Platform:Nintendo Switch
Wat is het model van jouw systeem? Nintendo Switch
Wat is jouw gamertag/PSN ID?
In welk speltype gebeurde dit? Online Vriendschappelijk
Hoe vaak vindt de bug plaats? 50% - 99%
Hoe kunnen wij de bug zelf vinden? Online vind geen tegenstanders . Soms wel maar dan sluit hij af met foutmelding.
Wat gebeurt er? Online vind geen tegenstanders . Soms wel maar dan sluit hij af met foutmelding.
Wat zou er eigenlijk moeten gebeuren? Tegenstanders vinden

Fout

Bericht 1 van 31 (1.306 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Online geen tegenstanders

Community Manager (retired)
@Daviddito01 Hey!

Sorry om te horen dat je vaak geen tegenstanders vindt. Kun je ons laten weten tegen wat voor foutmelding je aan loopt en of de andere modus nog wel prima werken?

- EA_Neil
Neil.png
Bericht 2 van 31 (1.297 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Online geen tegenstanders

★★★★★ Apprentice
@EA_Neil Het probleem is met teamupdates! Op FIFA 20 konden we de nieuwe teambestanden direct downloaden in seizoensmodus en opeens was er geen probleem! Dit jaar heeft EA een probleem toegevoegd, je moet constant de modus aanpassen en profielen verwijderen. Kunt u de studio informeren om terug te gaan naar de FFIA 20-methode om de bug te corrigeren zodat we in het seizoen kunnen spelen?
Bericht 3 van 31 (1.283 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Online geen tegenstanders

Community Manager (retired)
@Chaldeen952

Als je het download en opnieuw laat downloaden. Hoe lang duurt het voordat dit weer gebeurt of is dit per Fifa update dat het mis gaat naar jouw idee?
Neil.png
Bericht 4 van 31 (1.281 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Online geen tegenstanders

★★★★★ Apprentice

@EA_Neil 

Het probleem komt van de teamupdates die er elke week zijn, afhankelijk van de vorm van het team.

Op FIFA 20 konden we de nieuwe teambestanden rechtstreeks downloaden in de Season-mode en er kwamen geen problemen voor

Dit jaar is het nodig om de hele tijd te gaan in de mode customize -> delete the two files online/ modify teams -> download de nieuwste updates zelf

Weinig mensen kennen deze aanpak en zo veel mensen zijn niet up-to-date, dus het wordt onmogelijk om te spelen! Bijgevoegd vindt u de foutmeldingen die we voortdurend hebben..
De oplossing is om terug te gaan naar de FIFA 20-methode (download de nieuwe teambestanden rechtstreeks in de seizoensmodus), iedereen heeft hetzelfde teambestand en iedereen kan spelen. Ik neem voortdurend contact op met EA, geef ze de oplossing, maar let niet op!
Informeer studio zodat we net als in voorgaande jaren van game kunnen genieten.
 
Met vriendelijke groeten
Bericht 5 van 31 (1.274 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Online geen tegenstanders

Community Manager (retired)
@Chaldeen952

Ik zal zien wat ik door kan spelen. Uiteindelijk bepaal ik niet de prioriteit van hoe snel en wat er gefixed wordt maar ik snap dat dit zeker vervelend is!

Bedankt voor het aankaarten en voor nu zal ik inderdaad aan raden het voor nu zo te doen ook al is het niet zoals het hoort te zijn natuurlijk.

- EA_Neil
Neil.png
Bericht 6 van 31 (1.271 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Online geen tegenstanders

★★★★★ Apprentice
@EA_Neil
Ik probeer zoveel mogelijk mensen te informeren op forums in verschillende landen en via sociale netwerken, ik heb gezien dat velen van ons dit probleem hebben.
Ik heb zelfs contact opgenomen met EA om de oplossing te geven, maar ze besteden geen aandacht.
Veel mensen zijn niet op deze forums en sociale netwerken, dus ze weten niet wat ze moeten doen om te spelen.
De eenvoudigste manier is om een game-update uit te voeren door terug te keren naar de FIFA 20-methode om de teambestanden rechtstreeks naar de Season-mode te downloaden. Onze problemen worden dan opgelost.
We rekenen op je zodat we ons speelplezier kunnen herwinnen, een paar weken lang verwennen
Dank je wel en een fijne dag
Bericht 7 van 31 (1.267 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Online geen tegenstanders

Community Manager (retired)
@Chaldeen952 Is dit puur op Seizoenen of ook in andere FUT modes?

- EA_Neil
Neil.png
Bericht 8 van 31 (1.264 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Online geen tegenstanders

★★★★★ Apprentice
@EA_Neil
Dit probleem doet zich alleen voor in de Season-mode omdat we met echte teams spelen en volgens hun vormen. Mijn tegenstander en ik hebben gewoon niet hetzelfde teambestand, dus we kunnen niet concurreren (Vandaar het belang van het uploaden van zijn bestanden rechtstreeks naar de Season-mode zoals FIFA 20, zodat we allemaal up-to-date zijn en hetzelfde teambestand hebben)
Bericht 9 van 31 (1.261 Weergaven)

Re: Online geen tegenstanders

Community Manager (retired)
@Chaldeen952 Bedankt!

Nogmaals, kan niks beloven maar de informatie is doorgespeeld.

- EA_Neil
Neil.png
Bericht 10 van 31 (1.259 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

fifa-20-promo-splash

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

fifa-20-promo-splash-2

Je FIFA-account beveiligen

Schakel aanmeldingsverificatie in voor toegang tot de FUT-webapp en de Companion-app en om je informatie te beveiligen.

Bekijk meer op EA Help