Gebanned op FIFA - Wat nu?

door dinand-053
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Ban

★★★ Newbie

Hallo ik ben gebanned voor ultimate team en ik heb Niks verkeerds gedaan. Weten jullie misschien hoelang het duurt voordat ze het hebben opgelost???

Bericht 41 van 293 (1.003 Weergaven)
0 Kudos

Re: Transfermarkt ban

★★★ Newbie

ik hebb coins getransferd, en heb er nu ook spijt van, maar blijf ik voor eeuwig gebanned op de transfermarkt? want dat zou best stom zijn, omdat ik een team heb vaan 500k en dus nooit meer spelers kan kopen, dus het zou lief zijn als de ban weggehaald zou worden

Bericht 42 van 293 (965 Weergaven)
0 Kudos

Re: Transfermarkt fifa 21 ban

★★★★★ Expert
Heb je de reactie van EA_Jason gelezen, @dienyvdb?
Bericht 43 van 293 (1.053 Weergaven)

Transfermarkt ban

★★★ Newbie

Product: FIFA 21
Platform:Sony Playstation 4
Wat is het model van jouw systeem? Sony PlayStation 4 Slim
Wat is jouw gamertag/PSN ID? Youngkoops
In welk speltype gebeurde dit? FIFA Ultimate Team
In welk deel van het speltype? Selectiesamenstellen-uitdagingen
Kun je ons de datum vertellen (MM/DD/JJJJ) waarop je de bug hebt gezien? 22/10/2020
Hoe laat zag je de bug? (UU:MM AM/PM) 7 uur
Wat is je tijdzone? GMT (UTC)
Hoe vaak vindt de bug plaats? 100%
Hoe kunnen wij de bug zelf vinden? Kijk op mijn account.
Wat gebeurt er? Ik ben gebanned van de transfermarkt voor coins kopen. Dit is niet het geval. Heb niet eens t geld om te kopen hahah.
Wat zou er eigenlijk moeten gebeuren? Unban van de transfermarkt

Kan echt niet dit.

Bericht 44 van 293 (967 Weergaven)
0 Kudos

Re: Fifa 21 geblokkeerd voor ultimate team

★★★★ Novice
@EA_Jason Ik wil heel graag voor de weekend league mijn team aan kunnen passen maar ik heb een onterechte transfermarkt ban ik heb niks gedaan ik heb al een mailtje gestuurd ik denk ik probeer ze te bellen maar dan vragen ze om een code en anders word ik niet door verbonden
Bericht 45 van 293 (1.045 Weergaven)
0 Kudos

Re: Fifa 21 geblokkeerd voor ultimate team

★★★★ Novice
@EA_Jason Hoe kan ik de help denk spreken
Bericht 46 van 293 (1.044 Weergaven)
0 Kudos

Transfermarkt ban

★ Novice

@EA_Jason Hey, ik ben een paar dagen geleden gebanned op de transfermarkt voor het kopen van coins.

 

Ik wist helemaal niet dat dit strafbaar was want dit is mijn eerste fifa. De playstation, het fifa account alles is van mijn broer en hij zei me dat het kopen van coins niet strafbaar was. Ook dacht ik dat door alle Yt’ers die coin verkoop promoten. Ik vind het heel lullig dat dit jullie plan van aanpak is, geen waarschuwing niks en zo ben ik mijn Ultimate Edition kwijt. Ik heb ook nog s een keertje fifa-points gekocht en veel geld in de game gestoken. Maar zo gaan jullie met jullie klanten om dus, ik heb elke dag contact proberen te maken met de “EA Help” maar die schieten ook niet veel op. Ik krijg alleen maar Engels talige mensen en niet eens mensen die de Nederlandse taal beheren. Ik hoop dat je me hierover kan bereiken, want jij bent m’n enige hoop wat betreft informatie over deze transferban. Ik wil geef mijn fout toe bij het kopen van coins, maar ik was nooit op de hoogte ervan dat het illegaal was.

 

Ik hoop snel van je te horen want mijn geduld raakt eigenlijk een beetje op met de game en jullie klantenservice. Als de ban niet wordt weggehaald stop ik hierbij met fifa. €90,- kwijt en nog geld aan fifa points. Heerlijk begin van een nieuwe fifa, jullie maken t lekker makkelijk voor mij en de anderen met hetzelfde probleem Standard smile

 

 

Mvg,

 

Nate

Bericht 47 van 293 (1.034 Weergaven)
0 Kudos

Transfermarkt ban

[ Bewerkt ]
★ Novice

Beste medewerker, 

ik heb gebeld naar EA vanwege een ban van mijn zoontje. Nu denk ik niet dat zij alles vermeld hebben wat vermeld moet worden. Mijn zoontje heeft een permanente transferban vanwege het overzetten van coins. Nu moet erbij vermeld worden dat mijn zoontje een verstandelijke beperking heeft en niet alles evengoed begrijpt. Hij is overstuur en bang dat jullie boos zijn op hem. Zijn vriendje vertelde hem wat hij moest doen en zodoende deed hij dat.

 

Hij was zich van geen kwaad bewust en zoals ik al zei hij snapt niet alles even goed. Ik heb €100 betaald voor het spelletje omdat hij fifa 20 oh zo leuk vond. En toen hij fifa 21 kreeg was hij heel blij maar helaas kan hij nu ultimate team niet meer goed spelen aangezien zijn transfermarkt weg is. Nu is mijn vraag: ik heb een mail gestuurd in het Nederlands en uitleg gegeven maar word hier naar gekeken dat hij het niet helemaal snapt en zich van geen kwaad bewust is en kunnen we dit oplossen aangezien hij zo overstuur is. 

alvast bedankt voor de moeite,


Met vriendelijke groet, 

*snip*

 

EDIT door EA_Jason: Persoonlijke informatie verwijderd. 

Bericht 48 van 293 (1.045 Weergaven)
0 Kudos

Re: Transfermarkt ban

[ Bewerkt ]
★★★★★ Novice

*snip* je weet sws wel dat je geen coins mag kopen en je wordt sws niet geunband, ze zeggen dat ik coins zou moeten hebben overgezet en dat heb ik niet en alsnog willen ze me acc niet unbannen. wat een griep bedrijf

 

EDIT door EA_Jason: Houd het netjes. 

Bericht 49 van 293 (1.043 Weergaven)
0 Kudos

Re: Transfermarkt ban

★★★★★ Novice

HAHAHAHAHA man je kan ook wel beetje liegen om unban te krijgen he. een verstandelijke beperking en hij weet wel hoe hij coins moet overzetten? stop the cap

Bericht 50 van 293 (1.044 Weergaven)
0 Kudos

fifa-20-promo-splash

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

fifa-20-promo-splash-2

Je FIFA-account beveiligen

Schakel aanmeldingsverificatie in voor toegang tot de FUT-webapp en de Companion-app en om je informatie te beveiligen.

Bekijk meer op EA Help