Re: Fifa ban

door EA_Leeuw
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geaccepteerde oplossing

Fifa ban

★★★ Newbie

Halo fifa ik heb echt spijt dat ik geld probeer overstorten op mn eigen account ik heb al langer dan 4 maanden ban help me aub ik wil fifa door spelen en een goeie team opbouwen ik ga het nooit meer doen als het weer gebeurd ban je me voor elke fifa eerste x wist ik er niet van kreeg ik waarschuwing maar had niks gedaan voor een waarschuwing iemand anders was in mn account exxuses kunt u het aub voor me fixen dankjewel ik speel het al sinds fifa 11 ben dol op het fifa en ik heb veel spijt vanwege de treden van de regels sorry.”

Bericht 1 van 2 (1.089 Weergaven)
0 Kudos

Geaccepteerde oplossing

Re: Fifa ban

Community Manager
Hey @suayip078,

Via onze Answers HQ-forums kunnen we helaas niet helpen met ondersteuningsvragen die specifiek zijn voor geblokkeerde accounts. In plaats daarvan kan ons Servicevoorwaardenteam je daarbij helpen. Als je meer informatie wilt over de status van je account met betrekking tot een sanctie, raad ik je aan hiervoor een ticket aan te maken via de volgende stappen die hier vermeld staan: https://help.ea.com/nl/help/account/information-about-banned-or-suspended-accounts/.

De waarschuwing wort gegeven / zit verwerkt in de disclaimer waarmee je akkoord bent gegaan toen je FIFA voor het eerst opstartte.

Omdat we deze vragen niet via het forum kunnen beantwoorden, sluiten we dit topic.

Dankjewel.
EA_LeeuwAHQ

In thread bekijken

Bericht 2 van 2 (1.067 Weergaven)

Alle reacties

Re: Fifa ban

Community Manager
Hey @suayip078,

Via onze Answers HQ-forums kunnen we helaas niet helpen met ondersteuningsvragen die specifiek zijn voor geblokkeerde accounts. In plaats daarvan kan ons Servicevoorwaardenteam je daarbij helpen. Als je meer informatie wilt over de status van je account met betrekking tot een sanctie, raad ik je aan hiervoor een ticket aan te maken via de volgende stappen die hier vermeld staan: https://help.ea.com/nl/help/account/information-about-banned-or-suspended-accounts/.

De waarschuwing wort gegeven / zit verwerkt in de disclaimer waarmee je akkoord bent gegaan toen je FIFA voor het eerst opstartte.

Omdat we deze vragen niet via het forum kunnen beantwoorden, sluiten we dit topic.

Dankjewel.
EA_LeeuwAHQ
Bericht 2 van 2 (1.068 Weergaven)

fifa-20-promo-splash

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

fifa-20-promo-splash-2

Je FIFA-account beveiligen

Schakel aanmeldingsverificatie in voor toegang tot de FUT-webapp en de Companion-app en om je informatie te beveiligen.

Bekijk meer op EA Help